Home Afaceri de succes Vitamin Aqua – Energie la puterea a doua

Vitamin Aqua – Energie la puterea a doua

8 min read

Trendurile din ultimii ani ne arată că oamenii au început să acorde o atenție deosebită unui stil de viață sănătos. Fie că vorbim de sport sau de alimentație observăm o creștere a interesului pentru produse care influențează pozitiv calitatea vieții noastre. Suntem în continuă schimbare. Ne schimbăm percepțiile, gusturile și deprinderile sub umbrela aceluiași scop: o viață mai sănătoasă. De la același principiu etic au plecat trei tineri antreprenori români care au căutat o alternativă sănătoasă la băuturile răcoritoare obișnuite. Am stat de vorbă cu Eduard Alexianu, director comercial Merlins Beverages și am aflat cum a apărut Vitamin Aqua și ce ne promite.

Vitamin Aqua

Merlins Beverages este un brand românesc care produce și distribuie apă cu vitamine îndulcită cu stevie. Piața apelor cu vitamine a fost deschisă în România în anul 2015 și a coincis cu introducerea brandului Vitamin Aqua în variantele clasice foarte cunoscute publicului: Mg, B+, Ca, C+ și Zn. Dețin peste 50% din categoria mare a apelor aromatizate și peste 80% din categoria apelor cu vitamine. De ceva timp, Vitamin Aqua este cel mai dinamic brand de băuturi răcoritoare din Europa de Sud-Est cel puțin.

În spatele unui produs atât de îndrăzneț stă o echipă tânără care a creat și a dezvoltat in house rețeta produsului și designul ambalajului. Ambițioși și curajoși au urmărit să dezvolte pe piața din România consumul de produse premium accesibile din categoria băuturilor răcoritoare. Și misiunea lor nu se oprește aici, își doresc să transforme consumul de vitamine, minerale și apă într-o experiență plăcută și la îndemână.

„Considerăm că există public educat care să absoarbă o alternativă calitativ superioară la băuturile deja existente.”

Produsul Vitamin Aqua este mai mult decât o băutură cu vitamine și minerale prezentată într-un ambalaj atrăgător și user friendly, Vitamin Aqua este un simbol al generației New-Age, nu este doar un produs, este un accesoriu sănătos, modern și fresh. Produsele se diferențiază atât prin designul avangardist, cât și prin calitatea superioară a ingredientelor și a îndulcirii cu ștevia. Compania prezintă un portofoliu variat. Întâlnim Brandul Merlin’s Lemonade (No.1 Lemon, No.2 Lime&Mint, No.3 Lemon&Ginger) pe care l-au lansat la Summerwell, ediția 2018 și nou lansatul brand Pop Cola, primul lor proiect CSD (Carbonated Soft Drink) care are deja un succes foarte mare în rândul publicului tânăr. Pop Cola este primul brand românesc de Cola botanică, al cărui design și gust au fost inspirate din frenezia anilor ‘80. Pop Cola este o alternativă premium și pentru pouringuri, fiind astfel un produs foarte interesant și pentru HoReCa top.

Produsele din portofoliul companiei sunt extrem de competitive cu produsele occidentale, astfel că Merlins are parteneriate în curs de dezvoltare în țări precum Italia, Germania, Grecia, Cipru, Ungaria, Bulgaria și Republica Moldova. Sunt produse extrem de competitive cu cele occidentale. Echipa din spatele brandului se bucură de provocări și privește fiecare lansare de produs ca pe un pas important din evoluția brandului. Lansările de produs au în spate multă muncă, implicare și inovație, tocmai de aceea bucuria e și mai mare când un produs nou din portofoliu este apreciat de public.

Reacțiile la ultima lansare, cea a Pop Cola sunt foarte bune. Era un produs mult așteptat.”

Viața printre ape cu vitamine nu este întotdeauna mov. Abundența de produse din import care au speculat creșterea segmentului de ape cu vitamine a creat confuzie la raft și dificultăți în a comunica pe această categorie. Compania a identificat cazuri în care a fost copiat inclusiv designul produselor din portofoliu.

Vitamin Aqua este un produs care se adresează publicului general a cărui atenție a reușit să o capteze. În momentul de față se bucură de feedback pozitiv din partea audienței reușind chiar să fidelizeze un segment de piață. Afacerea a fost construită pe baza unor elemente cheie fundamentale: muncă, pasiune, intuiție, inovație și înțelegerea nevoilor oamenilor. La toate acestea au adăugat odată cu trecerea timpului responsabilitatea și asumarea rolului din piață, producătorul și distribuitorul alternativelor sănătoase în detrimentul băuturilor răcoritoare standard. Vitamin Aqua nu este un un alt brand de răcoritoare, Vitamin Aqua este noua generație de băuturi răcoritoare care are ca scop consolidarea poziției în piață, extinderea portofoliului cu produse competitive, cerute de public, investiții în capacități productive și dezvoltarea exportului.

Citește în continuare Un loc, un om, o poveste – Denis Radu și Monica Munteanu.

Load More Related Articles
Load More By Cristina Anti
Load More In Afaceri de succes

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

INTERVIU | Artshape Design sau cum devin visele realitate

Unii oameni se hrănesc cu frumos, cu împlinirea celor mai mare vise plini de entuziasm și …