Home Afaceri de succes INTERVIU | Flair Scent – Sezonul emoțiilor – Cronicile OPPO Reno 10 5G ale artiștilor locali

INTERVIU | Flair Scent – Sezonul emoțiilor – Cronicile OPPO Reno 10 5G ale artiștilor locali

14 min read

În căutarea adevăratei esențe a sezonului și a emoțiilor autentice, am vizitat mai multe târguri de Crăciun ca să vă aducem poveștile creatorilor locali, cu OPPO Reno 10 5G devenit povestitor de nădejde pentru acest proiect. Am pornit, de această dată, într-o călătorie olfactivă ce ne-a purtat până la Iași, unde am cunoscut-o pe Andra Petcu, fondatoarea Flair Scent. Povestea a început în 2016, din dorința de a sărbători micile bucurii ale vieții cu ajutorul lumânărilor parfumate din ceară de soia, turnate cu grijă și dragoste în vase cu design deosebit. Intră în culisele pregătirilor pentru sezonul festiv din laboratorul Flair Scent, află aromele magice din colecția de Crăciun și descoperă puterea parfumului de a îmbunătăți starea de spirit sau de a debloca amintiri.

Flair Scent
Fotografie realizată cu OPPO Reno 10
Cum v-ați pregătit pentru sezonul festiv și ce arome speciale ați adus în colecția de Crăciun?

Pentru sezonul festiv ne-am pregătit încă din septembrie, când am achiziționat mai multe mostre cu arome de iarnă, de la mai mulți furnizori, și am testat până am decis lista celor 12 arome festive care ne vor încânta în sezonul acesta. Avem clasica Bucurie de iarnă care are merișoare, portocale și scorțișoară, avem Portocale și cuișoare, Mirodenii de iarnă, Tămâie și smirnă, Cetină de brad, Foc în sobă, Brad frumos, Măr și scorțișoară, Turtă dulce, Fursecurile bunicii, Bomboane mentolate și Ciocolată caldă.

Care este atmosfera de la standul Flair Scent și ce pot descoperi vizitatorii în timpul sezonului de iarnă?

Când ajung oamenii la standul nostru, se simte un parfum asemănător cu cel din magazinul nostru, al tuturor aromelor amestecate. Apoi, când miros fiecare lumânare în parte, rămân uimiți de sentimentele de familiaritate și confort pe care le trezesc aceste arome în ei. Așadar, cu aromele Flair Scent pot debloca amintiri pe care le considerau pierdute, căci amintirile emoționale se înmagazinează cel mai bine în simțul olfactiv.

Flair Scent
Fotografie realizată cu OPPO Reno 10
Cum a evoluat designul lumânărilor Flair Scent de-a lungul timpului? Cum decideți asupra paletei de culori, aromelor și recipientelor pentru noi colecții?

Fiindcă folosim doar ceară pură de soia, aceasta trebuie turnată în recipiente, căci se transformă în ulei atunci când se topește, pe la 40 de grade. Asta și permite parfumului să se disperseze în încăpere. La început, aveam doar recipiente reciclate și fiecare lumânare era model unicat, nu găseai două la fel. Acum, cu introducerea Bijuteriilor de casă, bombonierele luxuriante din Australia, lumânările Flair Scent au obținut un look premium și sunt considerate potrivite pentru a fi făcute cadou persoanelor pretențioase.

Iarna aceasta am schimbat și look-ul cutiilor de călătorie. Noi le spunem cutii de călătorie pentru că le poți lua ușor cu tine în bagaj oriunde mergi, fără să riști spargerea recipientului. Și e bine de luat o lumânare pentru un weekend la munte pentru că îți „scrii” amintirile în acel parfum. Anul acesta, am transformat cutiile de călătorie în cutiuțe vintage cu ilustrații care să te ducă cu gândul la parfumul lumânării.

Având un magazin fizic și participând la târguri, cum vă conectați cu clienții și cum folosiți feedback-ul lor?

E mare bucuria să mergi la târguri și să urmărești reacția persoanei atunci când miroase o aromă. Îmi dă o satisfacție mare să văd cum toți uită de griji și devin prezenți, mirosind cele 50 de arome. La fel este și la magazinul nostru, unde avem și laboratorul și unde ne pot vedea clienții chiar în acțiune, în timp ce turnăm lumânări. Feedback-ul este mereu pozitiv la astfel de întâlniri. Mai greu e când se comandă online și nu știu la ce să se aștepte. Dar din acest motiv punem câteva mostre gratuite în colet, să mai încerce și alte arome.

Povestiți-ne mai mult despre atelierele de lumânărit pe care le organizați. Ați observat în ce mod aceste evenimente au influențat comunitatea și relația cu clienții?

Noi organizăm atelierele sâmbăta. Participanții pot să-și toarne 2 lumânări, cu 2 arome diferite pe care le aleg ei, sub îndrumarea mea. Prima jumătate de oră se bea cafeaua, timp în care ei își aleg aromele, apoi trecem la treabă. Persoanele vin la ateliere și cu vasele proprii, pe care doresc să le transforme în lumânări. E o atmosferă relaxantă, unde uiți de grijile cotidiene și intri într-o lume de basm.

Flair Scent
Fotografie realizată cu OPPO Reno 10
În calitate de fondatoare a Flair Scent, cum ai reușit să păstrezi pasiunea pentru lumânări timp de atâția ani și cum ai reușit să împărtășești această pasiune cu echipa?

Și eu mă întreb câteodată asta. Dar cred că faptul că am trecut de la turnat lumânări la a mă ocupa de lucruri administrative mi-a ținut aprinsă acea râvnă de a turna lumânări.

Odată cu angajarea a 4 persoane, am delegat sarcinile (cu greu, recunosc), iar eu am rămas să mă ocup de partea de social media, acte, furnizori, partea mai puțin frumoasă, deși eu m-am apucat de turnat lumânări tocmai pentru a face lucru cu mâinile. De fiecare dată când era nevoie să torn și eu lumânări sau să ambalez colete, eram în al 9-lea cer. Acum, de când suntem doar 3 angajați, reușesc și eu să torn lumânări ceea ce-mi aduce o satisfacție imensă. Faptul că văd produsul final, îmi aduce o împlinire. Cred că asta se întâmplă și la atelierele de lumânărit pe care le organizăm. De asta lumea se tot întoarce să mai toarne, că ai această satisfacție să vezi produsul final creat de tine.

Fotografie realizată cu OPPO Reno 10
Cum se sărbătoresc evenimentele speciale în comunitatea FlairScent? Aveți o tradiție specială sau o amintire legată de Crăciun pe care vrei să o împărtășești cu noi?

Pe 24 decembrie este ziua mea, iar în anii în care aveam deschis magazinul, făceam câteva lumânări pentru a le da gratis clienților care ne vizitează în data de 24. Cum serveau copiii la școală cu bomboane, noi servim cu lumânări. Iar pentru online, ofeream un discount sau transport gratuit.

Anul acesta, când am împlinit 7 ani de activitate, am făcut 2 tombole. Una fizică, la magazin, unde câștigai premii pe loc după ce extrăgeai un bilețel, iar alta online, unde am ales 7 câștigători care au câștigat lumânări pentru un an. Câte 3 lumânări la începutul fiecărui sezon. Deci de obicei, la evenimentele speciale ne place să oferim, să oferim bucurie parfumată. Însă dacă e să vorbim si de amintiri, îmi amintesc cu drag de perioada în care făceam lumânări de acasă si chiar în data de 24 m-au trezit clienții din somn bătând la ușă, că vor lumânări. Și vindeam lumânări în pijamale, cu părul ciufulit (n.r. râde).

Citește în continuare INTERVIU | Mesteshukar ButiQ – Sezonul emoțiilor – Cronicile OPPO Reno 10 5G ale artiștilor locali.

Load More Related Articles
Load More By Roxana Galescu
Load More In Afaceri de succes

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

INTERVIU | Adi Istrate un overthinker de excepție

Adi Istrate este un artist și compozitor pasionat, pentru care muzica a fost mereu o const…