Home Interviews Vlad Niculici despre The Cheesecake House, dedicată în exclusivitate deserturilor din cremă de brânză

Vlad Niculici despre The Cheesecake House, dedicată în exclusivitate deserturilor din cremă de brânză

10 min read

Am stat de vorbă cu Vlad Niculici, co-fondator al The Cheesecake House, o casă dedicată exclusiv cheesecake-ului realizat din ingrediente proaspete și locale, care se află în Târgu Mureș, dar cu planuri de extindere în cât mai multe orașe. Mai aproape de iubitorii deserturilor din cremă de brânză, printre care ne numărăm, motiv pentru care sperăm să vă anunțăm în curând că The Cheesecake House a făcut lungul drum spre București.

Când a apărut The Cheesecake House?

Ideea The Cheesecake House a aparut in urma cu 2 ani, insa laboratorul a aparut in urma cu mai putin de un an. In tot acest timp in schimb am lucrat sa creem un concept unic pe piata locala din Tirgu Mures, pe care mai apoi sa il dezvoltam in toata tara.

Cum a apărut dorința deschiderii Laboratorului de Cheesecake?

Laboratorul a aparut mai degraba ca o necesitate. Cum deja aveam cateva luni in spate in care am tot facut cheesecake acasa, pe care mai apoi l-am impartit la prieteni si cunostinte, au aparut oferte de colaborare, care fara un spatiu pus la punct conform normelor nu ar fi putut fi materializate. Prin urmare in aproximativ doua luni de cand am luat decizia, am deschis laboratorul si am inceput sa livram in 2 locatii. La putin timp au inceput sa apara si alti doritori de colaborare.

Este nevoie de curaj să îți deschizi un business în România?

Daca nu este primul business, atunci da, insa daca esti la primul business te arunci fara sa stii unde. Dat fiind că legile sunt atat de schimbatoare, birocratia si trend-urile, risti ca din momentul in care te gandesti sa pui bazele unui business si pana il pui efectiv sa te lovesti de multe necunoscute.

Care a fost cea mai mare provocare pe care ați întâmpinat-o până acum?

Provocari avem zilnic, insa ii putem multumi lui Dumnezeu ca pana in momentul de fata am trecut cu brio peste toate si putem avansa cu ceea ce ne-am propus. N-as putea sa va spun una anume, pentru ca fiecare provocare a fost mare pentru momentul respectiv, si asta ar insemna ca articolul sa fie doar despre ele.

Câți oameni sunt în echipa The Cheesecake House?

In momentul de fata echipa este formata din cei 3 cofondatori: eu, sora mea Sabina si prietena nostra Anca. Insa suntem in cautarea unor persoane pentru a ne mari echipa.

Se spune că este greu să lucrezi cu membri ai familiei sau cu prieteni. Care a fost experiența voastră?

E normal ca in orice business, dat fiind ca fiecare persoana are caracterul, conceptiile si gandirea proprie, sa apara discutii. Insa cred ca tocmai pentru ca ne leaga ceva mai mult decat niste documente de firma am reusit sa trecem peste si sa consolidam si mai mult bazele unui business de succes.

Care a fost impactul inițial? Cum au primit oamenii o casă dedicată exclusiv cheesecake-ului?

Impactul as putea spune ca a fost impartit in doua: a fost grupul de oameni sceptici si grupul de oameni deschisi la nou. Dat fiind ca Tirgu Mures-ul nu este un oras exagerat de mare, nu a trecut foarte mult timp pana sa se afle de existenta noastra. E adevarat ca in continuare primim intrebarea „Faceti si altceva?”, insa noi pentru moment vrem sa ramanem exclusiv la cheesecake si produse bazate pe crema de branza.

Care este cheesecake-ul preferat al echipei? Dar cel al clienților?

Dat find ca suntem personalitati diferite, avem si gusturi diferite, insa as putea spune ca atunci cand vine voba de Salted Caramel Cheesecake, nimeni nu spune nu.
Desi nu e un sortiment, ci mai degraba un concept, foarte cerut este Rainbow Cheesecake, acesta fiind format din 12 sortimente diferite de cheesecake.

Îți aduci aminte când ai făcut primul cheesecake?

Avand in vedere ca de mic imi place sa ma joc prin bucatarie este foarte greu sa va spun. Insa pot afirma ca primul cheesecake adevarat l-am facut in timpul experientei mele din USA, in urma cu aproximativ 9 ani.

Cu ce veniți nou în peisajul deserturilor?

Practic, cu nimic, la prima vedere, dat fiind ca acest desert se gaseste pretutindeni, insa daca privim in detaliu (gust, texturi, sortimente) putem spune ca surclasam tot ceea ce se gaseste pe piata. Si asta nu o spun eu, ci toti colaboratorii nostrii, care si-au scos deserturile din meniu si le-au intordus pe ale nostre.

De unde vă procurați ingredientele?

In ceea ce priveste ingredientele, in urma unor studii de piata, a incercarii acestora, a multor degustari de cheesecake din bucataria proprie, am incheiat contracte cu furnizori locali. Pe langa faptul ca ne livreaza constant ingredientele, avem certitdinea ca sunt mereu proaspete si putem contribui la sustenabilitatea comunitatii.

Cum speri să se dezvolte The Cheesecake House în următorul an?

Nu mi-ar ajunge articolul sa va spun cate planuri am impreuna cu colegele mele, insa am sa ma rezum la a va spune ca ne dorim sa trecem de la un simplu laborator la un loc idilic in care poti savura deliciile noastre, si, sper eu sa ajungem in cat mai multe orase, daca nu prin noi, cel putin prin franciza.

Unde vă găsim?

In momentul de fata ne gasiti pe instagram (thecheesecakehouse_), facebook (the cheesecake house) sau pe site-ul oficial (www.cheesecakehouse.ro), iar ca locatie in Tirgu Mures. Insa promitem ca in curand vom veni si in alte orase.

Load More Related Articles
Load More By Galescu Roxana
Load More In Interviews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Euphoria Beauty Looks

Euphoria este despre iubire, despre dorința de a fi văzut, auzit și înțeles. Despre cum, d…