Astăzi am avut ocazia să mă bucur de prezența Mariei, o tipă cu multă carismă, care este mereu alături de prietenii săi și căreia îi place nespus să-i distreze pe cei din jur. Cu un succes de invidiat atât pe plan personal, cât și pe plan profesional, Maria este prezentă în mediul online cu peste 200.000 de mii de susținători și la fel de nerăbdătoare să împărtășească cele mai noi proiecte cu a sa comunitate. Așadar, ți-am pus la dispoziție un interviu cu Maria Zvîncă sau dramazoană, așa cum își mai spune.
Cum te-ai prezenta într-o frază unor oameni care nu au văzut până acum prea mult din activitatea ta din online?
Eu fac content despre viața mea. Tot ce se întâmplă în viața mea și merită share-uit, dacă are cineva ceva de învățat sau dacă are putere de entertainment, atunci îl fac public. Oamenii mă urmăresc pentru că empatizează mult cu mine, se regăsesc în problemele mele, în bucuriile mele și în gândurile pe care le am, specifice unei tinere de 25 de ani în București. De ceva timp contentul meu a luat o direcție mai nișată pe zona de beauty și make-up, dar în continuare ceea ce fac eu cuprinde și aspecte ale vieții mele personale. Eu fac, cum îmi place mie să spun, beautytainment, adica beauty entertainment în care te distrezi, înveți câte ceva nou despre make-up și stai cu mine la o cafea cum stai cu o prietenă.
În 2018, te-ai numărat printre vloggerii de succes care au participat în cadrul reality show-ului de la PRO TV, „Viața bate vlogul”. Aș vrea să ne împărtășești experiențele trăite, cum a fost să lucrezi cu o echipă atât de complexă?
Proiectul cu PRO TV-ul nu a fost atât de intimidant pe cât ar putea să sune, în schimb ce a fost cu adevărat intimidant au fost reacțiile oamenilor după ce show-ul a fost public. Trăim într-o țară puternic religioasă, iar subiectul despre care am vorbit eu a stârnit multe controverse.
De unde vine inspirația ta de zi cu zi?
Inspirația mea vine din multe zone. Sunt pasionată de mai multe lucruri și toate astea împreună îmi alimentează rezervorul de curiozități și uite așa vin și ideile. Îmi place teatrul radiofonic, îmi plac filmele vechi, vlogurile din România, dar și străine, design-ul interior și așa mai departe.
Că tot veni vorba de inspirație, spune-mi și care sunt vloggerii, din țară și din străinătate, pe care îi admiri cel mai mult și de ce?
Din România o admir pe Alina Greavu, cunoscută sub numele de Aluziva, pentru curajul de a expune realitatea unei mămici tinere fără filtru, îl admir pe Selly pentru calitatea și munca pe care o depune în fiecare piece of content, pe Alina Ceușan pentru calitate și consistency în tot ceea ce face, pe Bie Adam pentru ca muncește foarte mult și își face bine treaba, dar și pe Irina Deaconescu pentru cât de relatable și reală se prezintă în online.
A început sezonul estival, iar distracția e în toi. Cum ar arăta pentru tine vacanța ideală?
Vacanța ideală e fie la mare cu prietenii, fie într-un oraș mare și superb cu iubitul meu. Îmi place fie să mă distrez și relaxez, fie să cunosc, să explorez, să mă plimb, să vizitez.
Vlog-urile din seria „Powder Puff Babes” sunt unele dintre cele mai urmărite serii din mediul online, așa că suntem tare curioși să aflăm povestea grupului vostru. Cum a început totul?
Eram prietene toate, mergem împreună la festivaluri, la petreceri și oamenii au început să ne vadă tot mai des împreună, așa că ne tot cereau content împreună. Atunci am venit eu cu ideea să oficializăm prietenia noastră cu un nume și să formăm pe bune un grup în online.
Ce ți se pare cel mai greu în ceea ce faci, dar cel mai ușor?
Cel mai greu mi se pare să rămâi constant și relevant. Oamenii se entuziasmează repede când apare cineva nou în vlogging, și în cazul meu cifrele au crescut foarte repede la început. Ulterior am învățat că it takes a lot of work să rămâi relevant și să păstrezi entuziasmul și interesul oamenilor.
Ai câteva sfaturi pentru Maria Zvîncă din trecut?
Cred că fiecare vârstă vine cu lecțiile ei și eu dându-mi niște sfaturi mie cea de la 16 ani ar înseamna că aș încerca să schimb sau să fac mai bine ceva ce am făcut deja și din care am învățat atât de multe. Cred că mai utile sunt sfaturile pe care mi le-aș da mie acum și astea ar fi să mă relaxez și nu să nu mai iau așa mult în serios. Cred că mai mult umor și relaxare m-ar ajuta în situațiile în care simt că sunt stresată.
Spune-ne mai multe despre „Zvîncă – THE FUNKY REBEL”. Cât de implicată ești în procesul de creație și care sunt modelele tale preferate?
Brandul de accesorii din piele, „Zvîncă – THE FUNKY REBEL”, este al mamei mele. Ea este designer, face asta de aproape 20 de ani și este una dintre cele mai vechi designerițe din țară. Eu sunt implicată mai puțin în ultimii ani pentru că timpul nu mi-a mai permis, dar atunci când ajung atelier și lucrez, fac totul cap coadă; design, schițe, concept, realizarea fizică a produsului cu mâinile mele. Am învățat să lucrez în piele de când eram în liceu și stăteam cu mama mea în atelier.
Ai pus la cale noi proiecte pentru anul 2020? Împărtășește-ne câteva detalii din spatele acestora.
Da, mai am proiecte pe roll, dar incertitudinea cu situația din lume nu mă lasă să fac planuri prea mari. Așa că deocamdată aștept să vad ce se va întâmpla cu acest virus și apoi o să continui cu planurile mele.
Transmite un mesaj către cititorii noștri de pe Fashion Premium Magazine.
Sper, în primul rând, că voi și familiile voastre sunteți bine și sănătoși. Fiți safe, spălați-vă pe mâini și purtați masca. O să treacă și încercarea asta și o să fim bine!
Citește în continuare „No Festival – a concert for no one” | spiritul Electric Castle continuă să vibreze în 2020.