Home Afaceri de succes INTERVIU | Alexandra Răuț, Head of Marketing OPPO – unul dintre cele mai importante branduri de tehnologie care susține creativitatea

INTERVIU | Alexandra Răuț, Head of Marketing OPPO – unul dintre cele mai importante branduri de tehnologie care susține creativitatea

11 min read

„Technology for mankind. Kindness for the world.” Așa își descrie viziunea brandul care aduce cele mai avansate tehnologii într-un design actual, premium, care corespunde nevoilor și dorințelor utilizatorilor de pretutindeni; iar de aproximativ un an OPPO se adresează și românilor, produsele fiind disponibile la noi în țară din iunie 2020. Am vorbit cu Alexandra Răuț, promovată la începutul anului în poziția de Head of Marketing OPPO in cadrul Green Leaves Technical, despre cum a fost anul 2020 din perspectiva echipei OPPO, precum și despre parteneriatele/activitățile care susțin creativitatea și tinerii artiști și care au reușit în scurt timp familiarizarea românilor cu dispozitivele inteligente și fashion ale brandului.

interviu OPPO
Alexandra Răuț, Head of Marketing OPPO
Relativ recent lansat în țară, OPPO este deja un brand vizibil în România, câștigând repede în popularitate și simpatie în rândul românilor. Cum arată în retrospectivă primul an sau chiar mai puțin de OPPO în România?

Anul 2020 a fost cu adevărat special pentru noi și ne bucurăm să spunem că a fost unul de succes. Este adevărat că produsele OPPO sunt disponibile în România începând cu luna iunie 2020, iar prima parte a anului trecut a însemnat pentru noi formarea echipei locale. Pentru echipa de marketing, anul trecut a însemnat lansarea locală printr-un eveniment impresionant transmis online și vizualizat de peste 100.000 de ori, peste 100 de ore de conținut video filmat în întregime cu telefonul, primul videoclip muzical filmat în întregime cu un telefon 5G, un parteneriat local de succes cu una dintre figurile emblematice din tenisul românesc, Horia Tecău, și parteneriatul cu Roland Garros comunicat și la nivel local. As spune că a fost interesant și plin de activități pentru noi și ne bucurăm să vedem deja rezultate.

Care este strategia de marketing care diferențiază OPPO de alte branduri? Cum ați reușit familiarizarea românilor cu viziunea și produsele OPPO într-un timp atât de scurt?

OPPO este unul dintre cele mai importante branduri de tehnologie din lume. Ne mândrim cu o abordare fresh, orientată către un public tânăr. Prin strategia noastră de comunicare susținem creativitatea și creatorii de conținut și ne diferențiem, totodată, prin parteneriatele puternice pe care le avem la nivel european, de exemplu, cu cele mai mari turnee de tenis, Roland Garros si Wimbledon, prin colaborarea cu FC Barcelona, una dintre cele mai puternice echipe de fotbal din lume, sau cu brandul de super mașini Lamborghini.

Care sunt caracteristicile tehnice și estetice datorită cărora produsele din portofoliul OPPO se evidențiază între dispozitivele inteligente prezente pe piață?

Produsele noastre sunt adevărate opere de artă ce beneficiază de cele mai avansate tehnologii într-un design actual și foarte premium. Dacă vorbim de cea mai populară dintre seriile noastre de produse, seria Reno, atunci trebuie să menționez încărcarea super rapidă – de exemplu modelul Reno4 Pro se încarcă complet în 36 de minute, dar și stabilizarea optică disponibilă inclusiv pe camera video. În plus, pe segmentul smartwatch-urilor venim cu un produs, OPPO Watch, cu sistem de operare powered by Google și cu funcție de încărcare rapidă. Iar dacă vorbim despre căști, acestea se diferențiază prin design și caracteristici avansate. Iar acestea sunt doar câteva dintre produsele noastre.

Este OPPO un brand fashion?

Cu siguranță OPPO este un brand fashion! OPPO este brandul care în Europa a avut lansări în cele mai nonconformiste locuri: la muzeul Louvre, pe Tower Bridge sau la English National Ballet. De asemenea, să nu uităm colaborarea OPPO cu brandul de super mașini Lamborghini. Apoi, designul gândit pentru produsele noastre le transformă pe acestea în accesorii fashion, ușor de atașat oricărei ținute cu stil.

OPPO și-a definit publicul țintă ca fiind „Young Creators/Tinerii Creativi” și a desfășurat deja numeroase proiecte cu publicații media, artiști, influenceri. Care sunt elementele și valorile care stau la baza acestor colaborări?

Viziunea noastră este „Technology for mankind. Kindness for the world”, ceea ce înseamnă că aducem tehnologie creată cu sufletul care să corespundă cu cerințele sau feedback-ul utilizatorilor. Punem accent pe modul în care tehnologia aduce un impact pozitiv în viața fiecărui utilizator, prețuim perfecțiunea și ne comportăm ca un challenger.

Inițiativele care integrează arta și noile tehnologii sunt un indicator al vremurilor, iar această abordare este extinsă și în viața de zi cu zi cu ajutorul dispozitivelor accesibile, de dimensiuni mici, care încorporează noile tehnologii. Cum contribuie dispozitivele OPPO la realizarea artei în vremea tehnologiei?

Ne place să credem că tehnologia noastră facilitează accesul publicului la artă mai ales în aceste condiții în care trebuie să rămânem distanțați. Dar, uite, în vara anului trecut, am facilitat, prin intermediul tehnologiei OPPO, accesul unui tânăr tenismen pe terenurile de la Roland Garros prin intermediul unui apel 5G care i-a dat șansa să întâlnească legendele tenisului și organizatorii turneului, în condițiile în care anul trecut turneul acesta a fost practic cu porțile închise. Iar acesta este doar un exemplu pe care vom continua să îl practicăm anul acesta plecând de la premisa că arta poate fi orice lucru făcut cu atâta măiestrie încât devine operă de artă.

Care este produsul de care reprezentanții OPPO în România nu se pot despărți, care a devenit un element esențial în arsenalul personal de gadgeturi?

Cel mai probabil, telefonul mobil care devine centru de comandă pentru ceasul inteligent, pentru casa inteligentă sau pentru alte produse ce dispun de tehnologia IoT.

Într-o societate care se îndreaptă mereu către noutate și diversitate, OPPO își orientează activitatea către dorințele consumatorului. Ce noi dispozitive sunt pregătite pentru lansare în România?

Pentru anul acesta avem un calendar de lansări foarte bine stabilit, care susține obiectivele noastre de creștere, iar dacă trebuie să sumarizez în doar câteva cuvinte aceste lansări, atunci ele vor fi cu siguranță surprinzătoare. Vom avea telefoane noi cu tehnologie 5G, căști wireless dezvoltate în parteneriat cu Dynaudio, smartband-uri pentru pasionați de fitness, dar și alte surprize.

Citește în continuare INTERVIU | Patricia Butucel despre Classix Festival și organizarea unui festival în pandemie.

Load More Related Articles
Load More By Roxana Galescu
Load More In Afaceri de succes

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

INTERVIU | Adi Istrate un overthinker de excepție

Adi Istrate este un artist și compozitor pasionat, pentru care muzica a fost mereu o const…