Stilul unic al artistei a devenit o parte importantă a prezenței sale încă din perioada de debut reprezentată de „Ocean Eyes”, iar colaborarea cu H&M reprezintă o modalitate de a aduce piesele sale preferate mai aproape de cei care o urmăresc și o apreciază.

Deși a împlinit de curând doar 18 ani, Billie Eilish are deja o carieră cu un impact impresionant la nivel internațional, influența pe care a reușit să o aibă fiind un rezultat al combinației dintre stilul distinctiv, vocea sensibilă și maturitatea artistică la care a ajuns alături de fratele său, Finneas, cu care a compus și a produs toate piesele care le-au câștigat un public devotat.
Tricouri lungi, hanorace supradimensionate, bluze lungi și joggers într-o paletă ce include crem, negru, verde pal și neon – oricine poate recunoaște stilul lui Billie Eilish în noua colecția H&M, disponibilă la prețuri accesibile.

„Suntem foarte încântați să lansăm această colecție. Billie Eilish este, în mod evident, o artistă apreciată pe care o mulțime de oameni din întreaga lume o admiră pentru stilul personal și pentru modul de a-și exprima valorile. Vrem să le permitem fanilor să pășească în lumea ei și să se simtă încrezători să se exprime în mod liber prin alegerile vestimentare”, spune Emily Bjorkheim, Head of Design H&M Divided.
Ce înseamnă elementul de sustenabilitate atribuit acestei colaborări? „Toate piesele din colecție au fost confecționate din materiale realizate printr-o manieră mai durabilă.”, acestea fiind informațiile prezentate pe site. Este de ajuns? Probabil că nu. Dar ne bucură inițiativa, mai ales în condițiile în care Billie a început să își facă de curând cunoscută poziția în acest sens, iar puterea sa de a influența în mod pozitiv este de necontestat.
Citește în continuare Irina Rimes: „Tot ce-am înțeles până acum este că dragostea se manifestă diferit la vârste diferite. Și fiecare formă a ei e demnă de prețuit.”