Colecția în ediție limitată reunește piese iconice din arhiva legendară a lui Vivienne Westwood, reimaginate în printul clasic Burberry. O uniune de punk și patrimoniu, rebeliune și tradiție, trecut și viitor.
Campania este unică, nu numai pentru că se alătură două dintre cele mai prolifice forțe creatoare britanice, ci pentru că marchează prima colaborare Burberry de când Riccardo Tisci a fost numit Director Creativ.
„Vivienne Westwood a fost unul dintre primii designeri care m-au făcut să visez să devin la rândul meu designer și când am început la Burberry, știam că ar fi o ocazie perfectă să o abordez să lucrăm la ceva împreună. Ea este rebelă, punk și de neegalat în reprezentarea sa unică a stilului britanic, care a inspirat pe atât de mulți dintre noi. Sunt atât de mândru de ce am creat împreună”, a explicat Tisci într-o declarație publică.
Colecția a fost lansată în urmă cu o lună și include cămăși de mătase cu guler supradimensionat, jachete de lână cu două rânduri de nasturi, mini kilturi, colanți, pantaloni de lână și cravate de mătase, toate în printul clasic Burberry.
În centrul colecției se află un tricou oversized din bumbac, dedicat cauzei, imprimat cu un mesaj scris de mână de Vivienne Westwood despre organizația de caritate Cool Earth.
Vivienne, Andreas și Riccardo sunt inspirați de o viziune comună de a susține și promova Cool Earth, o organizație non-profit cu sediul în Marea Britanie, care lucrează alături de comunitățile din pădurile tropicale pentru a opri despăduririle și schimbările climatice.
Citește în continuare Street Style la Săptămâna modei pentru bărbați de la Paris.