Rihanna a confirmat lansarea noului brand de modă de lux, în colaborare cu LVMH. Noua lansare face ca Rihanna să devină prima femeie de culoare care să conducă un brand LVMH și își consolidează poziția printre cele mai mari nume ale industriei de modă.
Casa de modă, în care LVMH a investit deja 30 de milioane de dolari, va exista sub umbrela Fenty, brand pe care Rihanna l-a construit deja în domeniul frumuseții, alături de Fenty Beauty și de linia sa de lenjerie Savage X Fenty. A împărtășit această știre într-o postare, dezvăluind monograma și contul de Instagram ale noii case de modă.
Fenty Maison va avea sediul în Franța și va fi primul brand din grupul LVMH – care include Dior, Fendi, Givenchy, Marc Jacobs și Céline, printre multe altele – care vor fi create și conduse de o femeie de culoare. De asemenea, este pentru prima oară în peste 30 de ani când LVMH lansează un nou brand de îmbrăcăminte de lux, ultimul fiind Christian Lacroix în 1987.
„Prin parteneriatul nostru pentru Fenty Beauty, am descoperit un adevărat antreprenor, un adevărat CEO și un lider puternic”, a declarat Bernard Arnault, CEO al LVMH, într-un comunicat de presă care anunță noul parteneriat. „Cu siguranță își găsește pe deplin locul în cadrul LVMH”.
Valoarea pe care Rihanna o aduce grupului LVMH constă, de asemenea, și în prezența ei puternică în social media. Are zeci de milioane de urmăritori, nu doar pentru talentul, faima sau frumusețea ei, ci pentru că ea proiectează un sine foarte autentic pe aceste platforme și ia în serios ceea ce ei spun și cred.
Citește în continuare Noile modele de ochelari de soare Fendi x Gentle Monster.