Home Movies Recenzie film ,,Fifty Shades Freed”

Recenzie film ,,Fifty Shades Freed”

8 min read

De această dată, începem recenzia cu o dilema destul de îngrijorătoare, adică foarte îngrijorătoare, de dimensiuni apocaliptice. Pe lângă faptul că Fifty Shades Freed are în jur de 60 % pe rotten tomatoes din partea audiențelor,  sala de cinema a fost PLINĂ, iar la final s-au auzit câteva aplauze!  Singurul motiv pentru care nu sunt internat la nebuni în momentul asta este pentru că există o posibilitate să se fi aplaudat datorită faptului că s-a terminat în sfârșit această serie.

Va rog nu faceți ca mine, nu finanțați acest film, nu merită nici măcar pentru a face mișto, nu este nici măcar atât de prost încât devine bun/amuzant, cum a fost spre exemplu The Room. Este pur și simplu o poveste BANALĂ, care ne arată ce fac doi oameni banali la ei în apartament, în casa de vacanță, pe iaht, pe plajă etc. Aaaa, am uitat… și unul dintre ei este incredibil de bogat… și ușor dus cu pluta.

DAR, în acest ultim capitol, Christian Grey pare mult mai normal, deci ce mai rămâne ? Dacă exigența lui nu mai este un factor măcar de amuzament, dacă scenele de sex sunt comune și lipsite de originalitate, dacă ritmul este groaznic de monoton, dacă dialogul s-a îmbunătățit și de la penibil – a ajuns la fad, comun și răsuflat, atunci CE MAI RĂMÂNE !?

Da, există niște scene care eu cred că au vrut să reprezinte puncte culminante, chiar și un twist! Dar sunt undeva pe aceeași linie, din punct de vedere al impactului asupra privitorului, cu punctele culminante din telenovele, o să vorbesc imediat de un spoiler, dar deocamdată nu vreau să stric nimic pentru persoanele care chiar au urmărit seria cu interes. Sau pentru iubitorii de Audi!  Vouă o să vă placă reclamă ascunsă “în your face” 90 % din film ! Aha, deci voi ați fost cei care ați aplaudat, shame!

Fifty Shades Freed recenzie film

Ideea e că nu mai este nici măcar amuzant de penibil. Spun asta poate pentru că așteptările mele au scăzut mai mult decât bitcoin-ul săptămâna trecută, dar a fost mai ok decât celelalte, ok în standardele acestei serii, adică Absolut. Fucking. BORING !

Nu merită ! Nu pierdeți nimic ! Pierdeți 1 h și 45 minute din viață voastră degeaba! Nu e nimic captivant! Mai bine va uitați cu binoclul în apartamentul vecinului de vizavi și îl urmăriți o săptămâna și garantez că o să fie mult mai interesant decât viață personajelor din acest film!

Înainte să dau notă, atenție spoilere pentru marele twist din acest film pentru că trebuie să-l adresez, deci, familiei Grey, deoarece s-au căsătorit la începutul filmului, e atât de “drăguț”, sunt urmăriți și hărțuiți de fostul șef al doamnei Grey, care este obsedat să se răzbune pe amândoi pentru că “i-au ruinat viață”. Deci fiți atenți, ăsta este fostul ei șef.  Știți care este motivul ? El și cu Christian Grey au fost la același orfelinat și Grey a fost adoptat în locul lui de o familie bogată. Nu mă refer că motivul nu este justificat, dar da-o în colo de coincidență…!

Notă mea este 4, nu este 1 pentru că actorii nu au nicio vină, cred eu și a fost mai ok decât primele două, în sensul că a fost un film inutil. It’s over, it’s finally over ! Să revenim la programul obișnuit, ne vedem săptămâna viitoare cu Black Freaking Panther, nu SHADES of black… da ? BLACK FUCKING PANTHER !

Dar pentru amuzament, pentru a  înțelege mai bine această recenzie și pentru a vă convinge că nu merită să vizionați filmul, vă recomand să intrați pe link-ul de mai jos. De data aceasta am filmat și o parodie după o scenă din Fifty Shades, cu dialogul făcut indirect de fanii care au comentat la un video anterior de pe canal “Pre-Review Fifty Shades”. Că să înțelegeți jocul și să fie amuzant, recomand să îl vedeți întâi pe acela, să știți regulile jocului/scenetei.

Mulțumesc, că de obicei nu uitați de SUBSCRIBE și ne vedem în curând cu o nouă recenzie.