Prima colecție Fenty cuprinde elemente ready-to-wear, de la îmbrăcăminte, încălțăminte la accesorii și ochelari de soare, inspirate de Rihanna și de atitudinea sa. FENTY descrie atât spiritul artistei, cât și o nouă abordare a luxului modern: agil și dinamic; elevat, dar cuprinzător; îndrăzneț și liber.
Eliberarea de convenții și reguli marchează o nouă evoluție a luxului – din materiale simple, dar elevate, proiectate cu o abordare modernă a siluetelor clasice. FENTY va funcționa în afara sezoanelor tradiționale din industria modei, prin intermediul mai multor lansări pe modelul „vezi-acum-porți-acum”. Fiecare dintre lansări, concentrată pe o selecție specifică, va exprima o nouă latură a femeii și a garderobei sale.
După ce a primit critici pentru prețurile stabilite pentru prima colecție FENTY, Rihanna și-a sprijinit decizia, precizând că „Luxul nu ar putea fi ceva care costă 30 de dolari … Trebuie să fie ceva mai mult. Piesele care au prețuri mai mici fac și ele parte din colecție și asta a fost foarte important pentru mine, dar la fel de importantă a fost și construirea unei afaceri bazate pe calitate. Iar calitatea costă.”
Citește în continuare FENTY – Rihanna și grupul LVMH lansează o nouă casă de modă de lux.