Pentru a celebra finala UEFA Champions League de anul acesta și al doilea an ca partener global oficial al prestigioasei competiții de fotbal, OPPO va aduce cel mai nou smartphone de top, OPPO Find X7 Ultra, pe stadionul Wembley. Telefonul va fi folosit de fotografi oficiali ai UEFA Champions League pentru a surprinde momente de inspirație pe teren și în afara terenului și pentru a le împărtăși cu fanii din întreaga lume. Astfel, cu ajutorul smartphone-urilor OPPO emoția neîntreruptă a fotbalului – indiferent dacă este surprinsă prin fotografii de la distanță, portrete sau scene de noapte – devine mai mult decât o amintire, o colecție de momente de neuitat care trebuie împărtășite cu prietenii și familia în anii următori.
Ca parte a celebrării, ambasadorul global al brandului OPPO, Ricardo Izecson Kaká, joacă din nou un rol principal în campania What A Shot de la OPPO și se va întâlni cu fanii la OPPO Hospitality Lounge din Satul Campionilor. OPPO va avea un stand la Potters Field Park ca parte a Festivalului Campionilor UEFA pentru a crea o experiență de neuitat în ziua meciului pentru fani în timpul finalei.
„A fost o onoare să colaborez cu OPPO și să interacționez cu fanii în ultimele două sezoane ale Ligii Campionilor”, a spus Kaká. „Sunt foarte încântat de finala din acest an și abia aștept să văd ce echipă va fi campioana Europei.”
Campania OPPO What A Shot îi invită pe fanii fotbalului să-și împărtășească dragostea pentru joc
La începutul acestei luni, OPPO a lansat campania What A Shot From You, ca parte a premiilor #OPPOimagineIF Photography, încurajând utilizatorii din întreaga lume să împărtășească momente memorabile printr-o fotografie captivantă. }n timpul campaniei, câteva fotografii selectate vor rula pe marele ecran din interiorul stadionului Wembley în timpul finalei UEFA Champions League.
Totodată, OPPO l-a invitat pe Kaká să rememoreze și să înscrie cele mai bune lovituri din cariera sa de fotbalist și să joace într-un nou videoclip tematic „What A Shot”. În videoclip, Kaká se va alătura lui OPPO pentru a arăta modul în care brandul folosește cele mai noi tehnologii de fotografiere pentru a aduce la viață amintiri de neuitat atât în interiorul, cât și în afara lumii fotbalului.
Alăturați-vă OPPO și cufundați-vă în emoția finalei UEFA Champions League
În acest an, OPPO Hospitality Lounge revine pentru oaspeții care au loc pe stadionul Wembley pe 1 iunie. În timpul zilei, Kaká va veni și în lounge pentru a se întâlni și a saluta fanii.
Festivalul Campionilor UEFA va avea loc în perioada 30 mai – 2 iunie, oferind o gamă largă de divertisment și activități deschise tuturor fanilor și vizitatorilor, inclusiv posibilitatea de a fi fotografiat cu o replică gigantică a trofeului UEFA Champions League. OPPO va avea și propriul stand experiențial la festivalul de la Potters Field Park pentru a aduce o doză suplimentară de distracție. Experiențele din acest an includ replici ale băncilor echipei celor două echipe finaliste, șansa de a surprinde momente interesante folosind noul OPPO Find X7 Ultra, plus oportunitatea de a încerca noile smartphone-uri Reno11 F OPPO AI Eraser.
De la începutul parteneriatului cu UEFA Champions League sezonul trecut, OPPO a aprins pasiunea fanilor fotbalului, surprinzând nenumărate momente interesante pe teren și în afara terenului.
Anul acesta OPPO invite fanii fotbalului să se bucure de spectacolul extraordinar al finalei UEFA Champions League 2024 și să sărbătorească încoronarea unui nou campion pe 1 iunie.
Categoria What A Shot din cadrul competiției OPPO imagine IF Photography Awards este deschisă pentru înscrieri până pe 30 mai 2024.
Despre OPPO
OPPO este lider global pe segmentul dispozitivelor inteligente. De la lansarea primului său telefon mobil – „Smiley Face” – în 2008, OPPO a căutat neîncetat sinergia perfectă a satisfacției estetice și a tehnologiei inovatoare. Astăzi, OPPO oferă o gamă largă de dispozitive inteligente, în frunte cu seriile Find și Reno. Dincolo de dispozitive, OPPO oferă utilizatorilor săi și sistemul de operare ColorOS și servicii de internet. OPPO ofer[ produse și servicii în peste 60 de țări și regiuni, având peste 40.000 de angajați dedicați creării unei vieți mai bune pentru clienții din întreaga lume.
Citește în continuare adidas celebrează iubirea pentru fotbal cu ‘Fussballliebe’ – mingea oficială de joc pentru UEFA EURO 2024™.