Home Interviews CANNOLERIA: Cum a transformat un cuplu pasiunea pentru Italia într-un succes internațional

CANNOLERIA: Cum a transformat un cuplu pasiunea pentru Italia într-un succes internațional

14 min read

Andreea și Andrea Di Ruso sunt un cuplu cu nume identic și povești de viață diferite care au transformat dragostea pentru Italia într-o afacere de succes. De la deschiderea primei locații într-un complex rezidențial din afara Bucureștiului acum patru ani, până la expansiunea internațională în Barcelona, Cannoleria a ajuns să fie destul de faimoasă datorită atmosferei plăcute, care reușește să aducă emoția Italiei, dar și a gustărilor care îți amintesc în totalitate de ea. Iată aici întreaga lor poveste.

Interviu Cannoleria

Cum v-ați cunoscut și de unde a pornit ideea acestui business?

Noi doi avem același nume , Andreea și Andrea Di Russo. El italian  născut în Sicilia si crescut la Roma , eu din București. Ne-am intalnit in Italia in luna viitoare împlinim 15 ani de la cununia civilă.

Prima Cannolerie am deschis-o in urma cu 4 ani intr-un complex rezidential din afara Bucurestiului. Ne-am dorit o afacere de familie așa cum găsim in Italia, un colt cu produse simple si autentice, cu canzonette si personal care pune suflet in ceea ce face! 

Andrea cu o experienta de 22 de ani in bucatarie, eu am lucrat foarte mulți ani in publicitate, aceasta experienta ajutându-ne sa ne ocupam personal de promovarea Cannoleriei, de meniu, de concept. 
Cel mai dificil moment a fost începutul pandemiei, pentru ca noi de abia deschisesem, nu aveam niciun back-up, niciun buget , nicio soluție in caz de eșec. Vorbim de acel moment in care nu mai puteai ieși din casa, nu mai circula niciun avion si noi la început de drum fiind trebuia sa luam decizii mature care sa ducă conceptul si brandul in sus, nu sa il tragă in jos!

Francizarea a fost si ea un punct cheie in evoluția brandului prin faptul ca am împărtășit altor familii cunoștințele noastre și am reușim împreuna sa cream comunități de iubitori de cultura culinara italiana.

Cum ați reușit să recreați atmosfera unică și experiența culinară deosebită a Italiei la Cannoleria?

CANNOLERIA a fost gandita ca o casă în care să se adune toți cei care iubesc Italia și care apreciază cultura culinară din această țară. Totul a venit natural , din suflet.

Aveți niște locații absolut deosebite și frumos amenajate. Cine a gandit și a contribuit la decorul locației?

Nu am apelat la designeri, am gândit doar noi doi fiecare colț, fiecare detaliu împreună cu francizatii. Pentru a da locaților o amprentă personală, am simțit ca așa lăsăm o parte din suflet aici.

 Cum a fost primită de publicul român ideea de a savura produsele tradiționale italienești și a trăi o experiență ca în Italia la Cannoleria?

Romanii sunt iubitori de Italia. Simt multă apreciere din partea celor care ne vizitează și această apreciere nouă ne umple sufletul și ne da energia de care avem nevoie ca să facem mai mult și mai bine mereu.

 Am auzit că aveți cele mai bune pinsa din București, ce este pinsa si ce alte produse din meniu sunt apreciate? Cum a evoluat conceptul și meniul Cannoleria de-a lungul timpului pentru a răspunde preferințelor clienților? 

Da, suntem extrem de fericiți să spunem ca am câștigat premiul pentru cea mai bună PINSA ROMANA din România , doi ani la rând. Este un aluat diferit, din făină de orez, grau și soia . Având o maturare lenta la frigider, PINSA este mult mai lejera și mult mai sănătoasa. De asemenea are un procent mai mic de gluten decât clasica pizza. Noi o recomandăm si pentru petreceri pentru ca și dacă se raceste isi păstrează aceeasi textura și același gust. Primim foarte multe complimente pentru aluat,  de la toate petrecerile la care participam.

În 2019 am deschis prima Cannolerie doar cu cannoli. Apoi, la începutul anului 2020 a început pandemia și am adăugat în meniu PINSA ROMANA pentru a putea oferi clienților noștri nu doar un desert ci și ceva sănătos.

Interviu Cannoleria

Aveți și o locație în Barcelona. De ce ați ales să deschideți un restaurant și acolo?

Credem cu tărie, Cannoleria poate fi un brand pe care il putem duce oriunde in lume pentru ca mancarea simpla italiana are succes la nivel mondial. Barcelona este un oras care pe noi doi mereu ne-a fascinat. De aceea am ales sa deschidem prima Cannolerie din afara tarii in Barcelona!

Vreau sa punctez faptul ca nici eu si nici Chef Andrea nu vorbim spaniola sau catalana însă suntem plăcut surprinși sa vedem bucuria clienților din CANNOLERIA Barcelona si faptul ca sunt deschiși sa discutam intr-un mix de engleza-italiana-spaniola doar pentru ca le place mult ceea ce facem! Le plac produsele noastre si ne fac multe complimente pe care recunosc ca le primim cu mandrie si bucurie!

 Care sunt planurile de extindere a business-ului și cum a influențat succesul local extinderea în alte orașe?

Avem încredere in conceptul nostru fiind o afacere de familie , un concept ușor de implementat  si ne dorim sa deschidem prin francizare cât mai multe locații Cannoleria in România si in Europa însă fără sa ne grăbim sau sa greșim! Pas cu pas cum am făcut-o si pana acum. Este foarte important pentru noi sa ducem povestea frumos mai departe, să păstrăm mereu aceeași calitate în toate locațiile Cannoleria. 

 Cum gestionează Cannoleria standardele de calitate și autenticitate în contextul extinderii prin franciză?

Suntem continuu conectați cu francizatii noștri, vizităm periodic toate locațiile si probabil cel mai important este ca suntem foarte atenți in momentul in care recrutam personal. Alegem omul și nu experiența de munca pe care o are omul respectiv pentru ca avem convingerea ca totul se învață și omul sfințește locul.

 Ce evenimente importante și deosebite s-au desfășurat la Cannoleria?

Am avut o perioadă cu foarte multe aniversări și încă avem perioada aceasta . De curând am sărbătorit 5 ani de brand, apoi am sărbătorit 3 ani de când am deschis prima franciza -Cannoleria Decebal. Urmează 3 ani de Cannoleria Constanța , un an de Băneasa și un an de Barcelona. Este fascinant ca pentru Barcelona vom pleca în grup mare acolo sa sarbatorim, asteptam cu mare drag petrecerea. Avem de asemenea în plan până la finalul anului și deschiderea unui noi locații.

Interviu Cannoleria Care sunt valoriile și principiile de bază care stau la baza afacerii voastre?

Să oferim calitate zi de zi, să fim implicați cu tot sufletul, să fim corecți în tot ceea ce facem și in ceea ce comunicăm clienților noștri pentru ca ne dorim relații de continuitate și respect reciproc. De asemenea să păstrăm o relație bună cu francizatii și cu angajații din locațiile Cannoleria, să fim in armonie astfel încât toți ceilalți să aducă o parte din sufletul lor în această poveste frumoasă numită Cannoleria.

 Prin ce se diferențiază Cannoleria de alte restaurante?

Produsele sunt simple si autentice , pinsa romana, cannoli sicilieni, ingredientele de calitate, echilibrul gustului, locațiile in sine care sunt colțuri rupte din Italia… pentru ca da, la Cannoleria te simți ca intr-o vacanța in Italia. Francizatii si echipa, spiritul pe care îl avem cu toții.  Acea energie pe care clientii ne spun ca o simt cand vin la noi. De fapt acea energie vine natural pentru ca iubim ceea ce facem.

Și vreau să punctez ca avem în jurul nostru o echipă de calitate, pentru că singuri nu am putea face nimic din ce facem astăzi, ci doar împreună cu ei, ca o mare familie . Familia Cannoleria!


Citește în continuare și: 
Ce vom purta în această toamnă? Autumn must-haves de la bonprix

 

 

 

 

Load More Related Articles
Load More By Micu Ana
Load More In Interviews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

UNTOLD 2025: Peste 50.000 de abonamente vândute în primele 24 de ore

Anul viitor, festivalul UNTOLD va avea loc în perioada 7-10 august la Cluj-Napoca, iar org…