Home Interviews INTERVIU | Alina Ceușan „Avem nevoie de un sindicat al influencerilor”

INTERVIU | Alina Ceușan „Avem nevoie de un sindicat al influencerilor”

6 min read

Alina Ceușan a vorbit, într-un interviu oferit jurnalistei Irina Păcurariu, în cadrul emisiunii #NEXTHASHTAG, parte a proiectului Romanian Creative Week, despre provocările vieții de influencer, despre etică și despre modul de lucru în acest domeniu, precum și despre felul în care ea își îmbină viața personală cu cea profesională.

Alina Ceușan
FOTO: Alina Ceușan/Arhivă personală

„Cu riscul de a ofensa unele persoane, muncim mult mai mult decât pentru un job clasic de la 9.00 la 17.00. Atunci când muncești pentru propriul business, iar eu sunt implicată în cinci afaceri diferite, muncești enorm și nu te oprești niciodată.

În online, crești exact cât muncești. Nimeni nu-ți spune: «Hei, asta e fișa postului, ai de făcut asta sau asta, iar la final de lună îți iei salariul!» Sunt și proiecte din care nu vine un câștig bănesc, dar este un câștig de awareness, lumea te cunoaște”, a afirmat Alina Ceușan.

„Trebuie să fii foarte natural în tot ceea ce faci”

De asemenea, aceasta a afirmat că, în România, „abia acum se ajunge la concluzia că avem nevoie de o legislație, de un sindicat al influencerilor, un sindicat al creatorilor de conținut. E foarte ușor ca lucrurile să scape de sub control, astfel că e nevoie ca totul să fie reglementat, la fel cum e reglementat la nivel european, în zona de reclame“.

Alina Ceușan a mai povestit, în cadrul aceluiași interviu, și despre politicile pe care le aplică în relaționarea cu publicul ei de pe rețelele sociale. Doar pe Instagram, Alina este urmărită de un milion de persoane.

„Avem o politică care nu ține doar de industria de beauty și fashion. La zona de beauty, avem un protocol care presupune o lună de testare a produselor, după care le promovăm. Pentru că pierzi urmăritori dacă nu ești sincer, cu siguranță. Trebuie să fii foarte natural în tot ceea ce faci”.

„Lumea are impresia că poate intra pe profilul tău și poate spune orice”

Alina Ceușan a vorbit și despre felul în care receptează „hate-ul” în mediul online, afirmând că apreciază „critica constructivă” și „mesajele de bun simț“, însă a subliniat și că, în general, „lumea are impresia că poate intra pe profilul tău și poate spune orice”.

Alina, care a devenit recent mamă, a povestit, în cadrul interviului, că este o linie foarte subțire între viața sa profesională și cea personală, „tocmai pentru că, de la început, am pornit cu un blog personal, pe care am share-uit toate gândurile mele”.

RCW, primul mare eveniment cu public organizat la Iași în 2021

Iașul se va transforma, între 2 și 6 iunie 2021, în nucleul creativității din România, găzduind, în cadrul evenimentului Romanian Creative Week, nume sonore din domenii precum modă, arhitectură, muzică, film, publicitate, new media, design industrial.

RCW este organizat de Federația Patronatelor din Industriile Creative (FEPIC) – singura federație patronală reprezentativă la nivel național ce activează în sectorul Industriilor Creative din România. Înființată la Iași, în 2011, FEIPC a organizat până în prezent peste 50 de acțiuni de promovare națională și internațională a industriilor creative românești.

Mai multe detalii despre RCW, pe www.romaniancreativeweek.ro și pe paginile de Facebook, Instagram și pe canalul de YouTube.

Interviul integral realizat de Irina Păcurariu cu Alina Ceușan poate fi urmărit, în format video, aici.

Citește în continuare INTERVIU | Tudor Chirilă la #Nexthashtag, în cadrul Romanian Creative Week.

Load More Related Articles
Load More By Echipa FPM
Load More In Interviews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Campania BAC DE 10 motivează absolvenții de liceu și în 2021

De mai bine de 7 ani, această campanie își dorește să susțină performanța în educație și r…