Home Interviews Gianina Corondan în Vizită de lucru la Farmec

Gianina Corondan în Vizită de lucru la Farmec

9 min read

Spaima asta cu căderea feței nu ocolește pe nimeni, indiferent că ești femeie sau bărbat. Doar că, a fost odată Ana Aslan, au fost niște ingineri chimiști deștepți și niște formule revoluționare. În România. Cum eram în zonă, mi-am cules cioburile căzute ale feței și le-am dat cu lapte Doina și Gerovital și am înțeles puțin din ce înseamnă Farmec Cluj-Napoca: putem ieși în lume cu fața curată. Iar toate aceste lucruri le-am aflat de la Monica Vuscan, directoare de producție la Farmec și vreau să vi le împărtășesc și vouă.

Produsele Farmec ridică numai fețe sau ridică și voia bună?

Ridică voia bună, ridică și moralul și, în primul rând, ridică fața.

Care este farmecul? Care este legenda? Ce știe toată lumea?

După revoluție, ca în aproape toate firmele mari din România, s-a dorit schimbarea conducerii. În acel moment, domnul Liviu Turdeanu a plecat, compania a scăzut foarte mult și singura soluție de salvare a fost venirea dânsului înapoi. Am început să ne dezvoltăm treptat și să ne privatizăm. În toate produsele pe care le dezvoltăm, avem principii active inovatoare, sunt rețete, formule inovatoare, avem ingrediente care sunt acum la modă și care au într-adevăr efect activ pentru consumatorii noștri. Studiem întotdeauna piața, cerințele consumatorilor și venim cu produse care într-adevăr au succes și sunt foarte bune din punct de vedere calitativ.

Cum se inventează rețetele noi, formulele noi?

Departamentul nostru de cercetare-dezvoltare este în spatele tuturor formulelor și al tuturor produselor noastre. Sunt persoane foarte specializate, cu personal calificat care cercetează, studiază ani întregi până ieșim pe piață cu o nouă gamă. Din 2006 s-a amenajat un flux nou pentru toate produsele cosmetice, folosind tehnologia camerelor curate, o tehnologie modernă care asigură protecția produselor fabricate, tehnologie folosită în industria farmaceutică. Suntem singurii din țară și din Europa care produc cosmetice folosind tehnologia camerelor curate.

Cât este și contribuția Anei Aslan?

Dânsa a fost pionerul, a deschis drumul, normal că de atunci formulele au evoluat și unele ingrediente care s-au folosit la momentul respectiv, între timp au fost interzise, pentru că legislația europeană este tot mai drastică. Pentru noi este deschizătoarea de drum.

Deci se pot păstra unele formule ca pe vremuri?

Normal! A rămas la fel pentru că așa au cerut-o consumatorii. Am încercat, la un moment dat, să schimbăm ambalajul exterior, să modernizăm produsul, chiar și ca formulă, dar consumatorii noștri cei mai fideli ne-au rugat să rămânem la formula originală și la ambalajul original. Întotdeauna piața decide. De curând, am aniversat la Cluj 50 de ani de la fabricarea în masă a cremei Gerovital. Cu această ocazie am și lansat o gamă nouă – Gerovital Derma Premium care a prins foarte bine pe piață și de care suntem siguri că va fi mulțumită toată lumea, din punct de vedere al aspectului exterior, cât și a ingredientelor active pe care le are.

Unele produse rămân așa în timp, sunt celebre, sunt cerute și nu se renunță la ele, cum ar fi, de exemplu, laptele Doina. Gama Doina există în continuare pe piață, este cel mai vândut demachiant de pe piața de cosmetice din România și ne bucurăm că încă se află în fruntea produselor de acest tip pe acest segment de piață.

Și findcă sunt eleva ta, știu că avem substanță grasă, substanță apoasă într-o cremă. Care e partea grasă în gamele Farmec?

Depinde despre ce fel de cremă discutăm. Într-adevăr, dacă discutăm de o cremă cu rol hidratant, faza apoasă are rol preponderent în cumulare. Dacă discutăm de o cremă antirid, faza grasă are rol preponderent.

Care sunt gamele?

Aslavital este o gamă de succes a companiei care are ca și ingredient activ argila naturală pe care o extragem din Munții Apuseni. Este o formulă inovatoare, folosind acest ingredient activ.

Gerovital H3 este prima gamă scoasă de noi, Gerovital H3 clasic. În acest brand am dezvoltat brand-ul Gerovital H3 evolution, gama cea mai la modă și cea mai vândută acum în România. Gerovital Derma Plus, Gerovital Plant, Gerovital Happiness, Gerovital Tratament de păr.

Gama Farmec în acest an a fost foarte vândută pe piață, a avut noi produse adăugate în gamă.

Gama Doina, Gama Atos și Gerovital Man.

Ce va urma pentru Farmec Cluj?

Încercăm să deschidem în continuare noi drumuri, nu ne vom opri aici. Cu siguranță veți vedea în continuare game noi, produse noi. În viitorul apropiat scoatem o gamă nouă de geluri de duș. Încercăm să ne automatizăm cât mai mult toate operațiile din fluxul tehnologic, să ne retehnologizăm în continuare, încercăm ca în următorii doi ani să dezvoltăm o platformă de producție nouă.

Load More Related Articles
Load More By Cristina Anti
Load More In Interviews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Colecția de bijuterii Disney x Pandora ne încurajează să alegem un stil impunător

Vara aceasta, Pandora celebrează „Regele Leu”, cel mai nou film Disney, regizat de Jon Fav…