Sâmbătă, 1 octombrie, de la orele 17:30, s-a desfășurat un cumul de evenimente care a reunit lansarea cărții „Dicționar de optimisme” a autoarei Chris Simion Mercurian, vizionarea filmului „Care dintre noi”, încununate de prezentarea colecției de toamnă-iarnă a brand-ului Maressia. Povestea acestei întâlniri a avut o expunere inedită, iar modelele au fost însăși clientele Maressia care au acceptat provocarea.
Seara a inceput fabulos cu discursul sustinut de Chris Simion-Mercurian, urmat de sesiunea de autografe. În a doua parte a evenimentului a avut loc prezentarea colectiei de toamna-iarna Maressia, urmata de vizionarea filmului Care dintre noi. Seara s-a incheiat intr-o maniera optimista, prilej cu care s-au legat noi prietenii.
„Mulțumim Chris Simion-Mercurian pentru darul de a fi împreună, în această zi de toamnă autentică, mulțumim atât pentru mesajul din spatele carții tale, cât și pentru darul de conștientizare a perenității vieții. Fiecare nouă zi trebuie abordata cu flexibilitate, în pașii de dans pe care viața ni-i cântă. Fiti buni!”, a declarat Alina Marica, designer Maressia.
Evenimentul prezidat de Maressia Education in inima satului Vanatori, judetul Vrancea, împreună cu Consiliul Județean Vrancea și Centrul Cultural Vrancea, a fost unul încarcat de emoție, o capsulă de optimism și voie bună, conturată pregnant de arta vinului autohon și susținerea unor business-uri locale de renume.
Sponsori: DEEP SERV, Crama Pandora, Cofetaria Romans, White Wedding – Florarie, Caspro Publicitate, Crama Gîrboiu.
Citește în continuare S-a lansat Designer in Vitrină, platforma care expune creativitatea designerilor români.