Home Events Designeri în Vitrina YOKKO. Eveniment „YOKKO cine votez? Cu Fabricat în România”

Designeri în Vitrina YOKKO. Eveniment „YOKKO cine votez? Cu Fabricat în România”

8 min read

Sâmbătă, 26 septembrie, s-a desfășurat episodul al 3-lea din cadrul proiectului dedicat creativității românești, „Designeri în Vitrina YOKKO”. Proiectul constă în găzduirea designerilor români talentați, fără magazine fizice sau expunere offline, în incinta și vitrinele magazinelor YOKKO din toată țara, pentru a dărui expunere produselor create de ei.

Designeri în Vitrina YOKKO

Evenimentul a avut loc în București, în fața magazinului YOKKO din Bd.Unirii nr 7, în zona Pieței Constituției, în aer liber, pe aleile din proximitate, cu respectarea restricțiilor impuse de situația actuală. O defilare inedită de haine și accesorii fabricate în România a oprit trecătorii și i-a invitat să admire frumusețea hainelor, pălăriilor, pantofilor, bijuteriilor, creații pur românești. De buna dispoziție și organizare s-a ocupat Gianina Corondan, o prezență colorată, bineînțeles de o creație YOKKO.

Evenimentul numit sugestiv „YOKKO cine votez? Cu Fabricat în România” s-a vrut a fi o pledoarie pentru manifestările de modă autentică, românească, dar și un îndemn la a vota frumusețea, la a alege ce este mai bun pentru fiecare dintre noi.

Doamnele prezente la eveniment, pasionate de modă, s-au confruntat cu alte alegeri: de haine de toamnă, combinate în ținute clasice și moderne, cele mai recente creații ale brandului românesc YOKKO. Totodată, au fost supuse unei risipe debordante de imaginație, bucurie și creativitate, aduse pe „podium” de către designerii invitați în proiectul care-i susține.

În locul modelelor obișnuite cu prezentările pe catwalk au defilat cu mare aplomb actrițe: Lia Bugnar, Bianca Brad, Irina Săulescu, Maria Movileanu, Rodi Horobeț, Cristina Neacșu, Alexandra Velniciuc, Crina Matei, Ana Donosa, jurnaliste: Alina Ilioi-Mureșan și Georgiana Ioniță, cântărețe: Ozana Barbancea, Mihaela Marinache (ex-Kapital) și Aida Šošić (solista trupei Aida și noi), precum și femei de afaceri: Diana Stanciulov (manager Fabrica de dulcețuri și magiun Topoloveni), Mirela Nemțanu (manager Hospice Casa Sperantei), Izabela Rudolf (manager al casei de producție Revolver). E drept că au beneficiat și de experiența designerului Wilhelmina Arz, care a dirijat totul în sensul unui veritabil catwalk.

Designeri în Vitrina YOKKO

Designeri în Vitrina YOKKO

Designeri în Vitrina YOKKO

 

Această prezentare de modă propusă îndrăzneț bulevardului bucureștean a scos la iveală creațiile designerilor nou-veniți în vitrină, studenți sau absolvenți ai Universităților de Arte și designeri autodidacți:

Lucian Arsene, Tudor Halațiu, Mădălina Buza, Belt.ro, City Boutique, Dana Dinu, Florentina Giol, Harun Mazlam, Ionela Barna, IE_clothing, Pălăria Dădârlat, Provocative Concept, Liv’Shoes, Maison Oana Radu, Nist Style, Viorica del Prado, Aiko,

dar și ale celor sosiți în episoadele anterioare ale proiectului Designeri în Vitrina YOKKO:

Ana Ilie, Optimef, Ceva cu dichis, Decorina Hats, Irina Akkaya, Kinga Varga, Giseloo, Maimuteria, Harun Mazlam, My sweet lady, Parapli Soley, Sipet de sidef, Simina Filat, Ana Urbana, Love and Stars.

Lumea prezentă la eveniment a respectat întru totul dress-code-ul: fabricat în România. Printre cei prezenți s-au numărat cântăreața Silvia Dumitrescu, jurnalista Carmen Movileanu, Alin Gălățescu, critic de modă, Dana Săvuică, personalitate media, Mirela Vescan, make-up artist, Cătălin Alchidin și Ilinca Belciu promotori de film, jurnaliști de modă, bloggeri.

Manifestarea dreptului la alegere la fața locului s-a soldat și cu o învingătoare.

S-a votat în mod democratic cea mai dorită ținută a colecției de toamna YOKKO, iar câștigătoarea ținutei a fost aleasă prin tragere la sorți.

Sponsorii evenimentului au răcorit, îndulcit și binedispus pe toți cei prezenți, sosiți să-și susțină preferatii. Borsec, apă minerală, înghețată Cremola, vinurile Cramei Oprișor și Restaurant Ergo ne-au fost alături, într-o seară magică, în care s-a dat frâu liber imaginației, dar și încrederii că românii vor fi atenți și la brandurile românești când vor cumpăra, în orice zi.

Partenerii media au fost publicația online Life.ro și revista FPM.

„Fie ca românii să-și îndrepte atenția spre creativitatea artiștilor noștri și să cumpere local. Avem designeri de mare talent.

Frumusețea va salva lumea.”

Citește în continuare Ovidiu Buta – Un monolog fară reguli despre noi, modă și pandemie.

Load More Related Articles
Load More By Galescu Roxana
Load More In Events

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Centrul Artelor Vizuale Multimedia – Expoziția Edge Runners

Între 15 octombrie și 5 noiembrie, la Centrul Artelor Vizuale Multimedia, expoziția Edge R…