Home Food & Wine Coffee 2 Go – 100 % brand romanesc

Coffee 2 Go – 100 % brand romanesc

5 min read

În urmă cu cinci ani, Vlad Timaru, Iuliana Timaru și Mircea Rădulescu puneau bazele afacerii Coffee 2 Go, unul dintre cele mai cunoscute business-uri de cafenele de la noi. Doi ani mai târziu, demarau procesul de francizare, iar treptat orașele din țară începeau să se umple cu emblematicele coffee spot-uri în
formă de pahar de cafea în care un barista îți face licoarea magică a începutului de zi. Între timp, pe lângă aceste coffee spot-ui au apărut și minicafenelele Inside, dar și un nou concept, STAY by Coffee 2 Go, o
cafenea cu suprafață generoasă (aproximativ 400 de metri pătrați), pe care fondatorii Coffee 2 Go și-ar dori să-l replice cât mai mult, însă sunt limitați de faptul că nu găsesc multe spații de peste 200 de metri
pătrați.

Dl Mihai Florescu, furnizor oficial al Casei Regale, de cinci ani, fara intrerupere, acesta furnizează săptămânal, cafea proaspăt prajită pentru Coffee 2 Go.

Vlad Timaru: “Modul de lucru este următorul: noi comandăm marți, el o prăjește miercuri și ne-o livrează joi. De cinci ani, fără pauză. Cafeaua livrată intră într-un “stoc tampon“, pentru câteva zile, urmând ca abia apoi să o trimitem la fiecare dintre locații (în București și în țară).

De ce? Cafeaua are nevoie de 1-2 saptamani de “odihnă” imediat dupa ce este prajită, pentru a-și stabiliza aromele, uleiurile și gustul. Având un astfel de furnizor partener, nu a fost nevoie sa investim în
echipamente. Avem propria noastră cafea (doua blenduri personalizate), prajite de catre o legendă a cafelei în Romania, Dl Mihai Florescu.”

Astăzi există 30 de unități sub brandul Coffee 2 Go, dintre care jumătate sunt deschise în sistem de franciză (6 dintre acestea sunt în București). „O cafea la filtru te pune pe picioare după o noapte lungă și grea. Coffee 2 Go îți oferă o cafea care s-a consumat cu plăcere și acum 20 de ani și care se va consuma în aceleași cantități și peste 20 de ani”, povestește Vlad Timaru.

Despre Coffee 2 Go

Grupul Coffee 2 Go a fost inființat în 2013 și deține în prezent un număr de 24 coffee spot-uri în regim propriu sau franciză, cu un design unic, în formă de pahar de cafea sau amenajate ca un mini coffee shop.  Coffee 2 Go se adresează iubitorilor de cafea pentru care timpul este prețios și care îți doresc un produs intens, cu personalitate și aromat. Cifra de afaceri a grupului Coffee 2 Go a crescut de la înființare de 3 ori de la an la an, iar în 2016 a fost inaugurat primul STAY by Coffee 2 Go, într-o locație de aproximativ 400mp.

Voi le-ați trecut pragul? Dacă nu, vă tentează să le faceți o vizită?

 

SONY DSC

Load More Related Articles
Load More By Raluca Zdrobis
Load More In Food & Wine

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

MOSCHINO și H&M – o colaborare uluitoare

De-a lungul timpului, brand-ul mass market H&M și-a făcut un renume cu privire la cola…