Home Arts Bursă pentru studenții de la Arte din țară, competiția THE CREATIVE ONE lansată de New Media District of RCW

Bursă pentru studenții de la Arte din țară, competiția THE CREATIVE ONE lansată de New Media District of RCW

5 min read

O bursă în valoare de 700 de euro este oferită celui mai creativ student la Arte din România, care va intra în competiția THE CREATIVE ONE, lansată în cadrul secțiunii New Media District of RCW. Cel mai important eveniment dedicat industriilor creative românești, Romanian Creative Week, se va desfășura la Iași, în perioada 19-28 mai 2023.

Bursa THE CREATIVE ONE va acoperi costurile de producție pentru o instalație New Media, proiectul desemnat câștigător urmând a fi expus, totodată, în spațiul public din Iași, în perioada 26-28 mai.

Condiții de aplicare:

La concurs pot aplica studenții universităților de arte din țară, atât din ciclul de studii de licență, masterat, cât și doctorat.

Tema competiției: WONDER – un nou mod de a privi spre viitor. Tema din acest an a Romanian Creative Week, Wonder, este și conceptul explorat de New Media District în cadrul programului de burse THE CREATIVE ONE.

Înscrierile se fac printr-un e-mail cu subiectul „The Creative One” la newmediadistrict@gmail.com, în care participanții trebuie să menționeze numele, anul, specializarea și universitatea, la care se atașează:

  • Schiță și statement proiect (text 200 – 500 cuvinte) / Format PDF
  • Portofoliu artist / Format pdf sau link către lucrări

Deadline de aplicare: 20.03.2023

Anunțare proiect câștigător: 10.04.2023

Implementare proiect: 15.04.2023 – 15.05.2023

Expunere proiect: Iași, 26.05.2023 – 28.05.2023

DESPRE NEW MEDIA DISTRICT

New Media District este un eveniment în cadrul Romanian Creative Week, coordonat de artistul vizual Andrei Cozlac, care își propune crearea unei platforme de dialog între artele digitale – new media și publicul ieșean, prin amplasarea în spațiul public, sub formatul unui concept expozițional, a unor lucrări produse de artiști și companii orientate către proiecte de creative media.

Acest format, care a luat naștere și s-a consolidat ca rezultat al primelor două ediții de New Media Alley și New Media Street, din 2021 și 2022 – New Media District – își propune să ofere un cadru optim pentru realizarea și expunerea unor lucrări de new media a unor artiști consacrați, devenind, în același timp, un generator care să susțină proiectele și producțiile tinerilor artiști emergenți.

DESPRE ROMANIAN CREATIVE WEEK

Aflat la cea de-a treia ediţie, Romanian Creative Week este organizat de Federaţia Patronatelor din Industriile Creative (FEPIC), singura federație patronală reprezentativă la nivel național ce activează în sectorul Industriilor Creative din România. Înfiinţată la Iași, în 2011, FEPIC a organizat, până în prezent, peste 50 de acțiuni de promovare naţională și internaţională a industriilor creative românești.

Parteneri în organizarea acestui amplu eveniment din capitala Moldovei sunt Palas, Primăria Municipiului Iaşi şi Complexul Muzeal Naţional Moldova Iaşi.

Mai multe detalii despre Romanian Creative Week pot fi găsite pe site-ul www.romaniancreativeweek.ro, precum și pe Facebook și Instagram.

Citește în continuare Romanian Creative Week 2023 anunță „aleșii” Secțiunii INNOVATIVE FUTURE PLATFORM.

Load More Related Articles
Load More By Roxana Galescu
Load More In Arts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

INTERVIU | Adi Istrate un overthinker de excepție

Adi Istrate este un artist și compozitor pasionat, pentru care muzica a fost mereu o const…