Home Interviews Ilie Nastase: Timpul trece, ceasurile raman

Ilie Nastase: Timpul trece, ceasurile raman

8 min read

ilie nastase Ilie Nastase, sau Nasty cum e alintat de media romaneasca, este cunoscut drept unul dintre cei mai mari tenismeni ai lumii. Pasionaţii  sportului  alb şi nu numai, stiu cu siguranta toate  performantele sale, insa cati dintre voi stiu ca Ilie Nastase, a fost imaginea Adidas timp de mai bine de 40 de ani,  sau  ca  cei de la Hublot i-au dedicat un ceas?

Om de afaceri, politician, sot si tata  iubitor,  Nasty a reusit de-a lungul timpului sa isi pastreze imaginea, fiind in continuare un profesionist, chiar si in afara terenului de tenis. Despre Ilie Nastase s-au scris multe, aspecte legate de performantele sportive, dar si de viata personala. Zeci de headline-uri, nationale şi internationale,  anuntau succesul rasunator al romanului ce avea sa scrie istorie in lumea tenisului, ca mai apoi,  dupa ani si ani, presa  sa vorbeasca despre el ca fiind “un tata si un sot  iubitor”.

Ilie-Nastase-1

Reprezentant de seama al sexului tare, Ilie Nastase ne arunca mingea la fileu, povestindu-ne detalii picante despre cum  binecunoscuta companie de ceasuri Hublot,  i-a dedicat un ceas, sau despre cum a reusit sa fie imaginea Adidas, aproape jumatate de secol.

In urma cu 5 ani, in anul 2011, valoarea marelui tenismen, a fost reconfirmata. Cu ocazia inaugurarii  unui nou boutique al fimei elvetiene,  la Londra, a  fost lansata o editie limitata de ceasuri Hublot, dedicata marelui sportiv.  Compania elvetiana a facut o traditie din emiterea de serii limitate dedicate personalitatilor din lumea sportului.  Hublot Nastie Bang este al treilea ceas dedicat unei legende a sportului mondial, dupa piese similare lansate in onoarea lui Diego Maradona, fost mare fotbalist Argentinian si Ayrton Senna, legenda Formula 1.

ilie nastase

Nastie Bang e o serie limitata, disponibila in 132 de exemplare, numar care simbolizeaza tot atatea turnee castigate de marele tenisman roman de-a lungul carierei, 87 dintre ele la simplu si 45 la dublu. Modelul cu carcasa din ceramica, a fost personalizat pentru a ilustra cat mai bine personalitatea tenismanului.  Carcasa de 44 mm, a fost aleasa  din  ceramica deoarece aceasta este foarte usoara si rezistenta, lucru apreciat, in general de sportivi. Nastie Bang are steagul Romaniei plasat pe lateralul carcasei, semnatura sportivului fiind marcata sub  geamul din cristal safir, in dreptul orei sase. Totalizatorul de secunde al cronografului din stanga cadranului ne trimite cu gandul la un meci de tenis, fiind marcat cu numerele 15-30–40 si concluzionand cu victoria, „game Nastase“, in timp ce counterul de 30 de minute, pozitionat in dreptul orei trei, este colorat asemeni unei mingi de tenis. Capacul carcasei este transparent, in mijlocul sau, se afla imaginea lui Ilie Nastase, surprins in actiune. Pretul modelului se ridica la 65.900 de lei. Rezistenta la apa a ceasului este de pana la 100 de metri. Geamul de safir din fata este antireflexie si cu o rezistenta mare la zgarieturi, pe el gasim semnatura maestrului, tiparita cu rosu. Ceasul poate avea o curea de cauciuc reglabila sau una din piele de aligator, ambele negre cu cusaturi de culoare neagra. Mecanismul este un HUB 4100, automatic, cu cronograf.  El animeaza  cadranul de culoare gri, prin miscarea indicatoarelor de ore si minute si a secundarului rosu.

nasty-hublot - ilie nastase

Cum a inceput totul? Nastase povesteste ca a fost intr-o calatorie in Shanghai, cu Nadia si Hagi, loc in care si-a achizitionat un Hublot fals, pe care a dat aproximativ 100 de dolari: “Fusesem cu Hagi si cu Nadia in China, la Shanghai, si acolo n-avem ce face. Si am zis: hai sa ne luam ceasuri false. Hagi si-a luat doua, eu doua si mie imi placea un Hublot pe verde, care era mai special, asa – ca ei n-au facut niciodata pe verde <…>Aici, la Bucuresti, Dan Vardie m-a invitat la un eveniment unde venea proprietarul Hublot. In seara aceea nu mi-am luat ceasul cu mine. La masa, presedintele de la Hublot m-a intrebat ce ceas am. S-a mirat ca n-am. Si m-a intrebat daca nu vreau sa-mi faca un Hublot. Iti dai seama cam ce gafa faceam daca eram cu Hublot-ul ala fals. Mi-a zis ca baiatul lui, Pierre, stie totul despre mine, ma admira, mi-a citit autobiografia. Si mi-a spus ca ar vrea sa-mi faca un ceas, ca i-a facut si lui Maradonna si lui Senna. Asa au inceput discutiile. M-a intrebat ce culori vreau sa punem pe ceas. Noi n-am stiut, i-am zis sa puna si albastru si nu stiu ce si replica lui a fost: “sa stii ca noi nu vrem sa-ti facem un Swatch”. Asa ca l-au conceput ei. Lansarea a fost la Londra, in timpul Roland Garrosului. Au facut 132. Si 10 speciale, pe care mi le-a dat mie.”

ilie nastase

Mai multe detalii despre cum a ajuns Ilie Nastase sa fie imaginea Adidas mai bine de jumatate de secol, impreuna cu declaratiile sale vizavi de aceasta experienta, gasesti in primul numar al Revistei FPM.

Sursa foto: http: http://www.quizz.biz/, http://www.libertatea.ro/, hepta

Load More Related Articles
Load More By Cristina Anti
Load More In Interviews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Being different is a form of art | Ce veți descoperi în paginile noului număr Fashion Premium Magazine

Fiecare individ este unic și deosebit în propriul său mod. A fi diferit nu reprezintă un a…