Celine și-a dezvăluit colecția pentru bărbați „Dancing Kid” pe Circuitul Paul Ricard din Castellet, Franța, cu o prezentare inspirată din generația TikTok și stilul E boy, cu referințe din noile subculturi.
Designerul Hedi Slimane a fost influențat de dansurile și de muzica celor născuți după anul 2000, folosind „Call Me Tiago” drept coloană sonoră a video-ului de prezentare, cântecul rapperului canadian TiagTok, devenit popular pe aplicația TikTok.
Colecția pentru bărbați primăvară-vară 2020/2021 de la Celine este un tribut adus unei generații de tineri care a dat dovadă de creativitate în timpul pandemiei care ne-a ținut în case și a anulat festivaluri, concerte și petreceri, impunând un nou mod de exprimare și socializare, exclusiv în mediul online.
Stilul relaxat al ținutelor din colecția „Dancing Kid” este inspirat din modul în care se îmbracă reprezentanții noi generații, iar unul dintre cele mai interesante aspecte este multitudinea de influențe specifică tinerilor ce nu pretind o identitate singulară, ci sunt mai degrabă într-o perioadă de experimentare și căutare interioară care se reflectă și în exterior. Casa de modă descrie colecția drept „un portret sincer al unei generații care a profitat de carantină și de izolare pentru a se afirma și a se emancipa din punct de vedere creativ…”
Colecția cuprinde stiluri diverse, de la animal print, la tricotaje și blugi decolorați, până la jachete în culori neon sau geci din piele, iar în ceea ce privește accesorizarea, șepcile trucker sunt alăturate lanțurilor groase cu lacăt și cerceilor, iar modelele au părul vopsit, tatuaje și nu se tem de culori sau imprimeuri.
Citește în continuare Gucci The Ritual. Campania pentru colecția toamnă-iarnă 2020/2021.