Home LifeStyle OPPO oferă mai multe opțiuni pentru consumatori în 2024

OPPO oferă mai multe opțiuni pentru consumatori în 2024

5 min read

Compania globală de tehnologie OPPO a anunțat intenția de a-și consolida prezența pe piețele europene, dezvăluind o gamă de produse și tehnologii inovatoare pentru anul 2024 în Europa.

oppo 2024

OPPO sărbătorește cea de-a 20-a aniversare în 2024, care marchează și al șaptelea an de activitate în Europa. De la lansarea inovatoarei serii Find X în 2018, OPPO a devenit un actor-cheie pe piața europeană de tehnologie. Brandul și-a format o comunitate puternică și o legătură strânsă cu consumatorii locali prin colaborările sale cu Wimbledon, Roland-Garros, UEFA Champions League, Paris Photo și altele.

„Europa a fost întotdeauna crucială pentru OPPO. Misiunea noastră rămâne să aducem cele mai bune produse utilizatorilor europeni. Suntem aici pentru a rămâne, oferind mai multe opțiuni pe segmentul dispozitivelor inteligente”, a declarat Bingo Liu, CEO OPPO Europe.

Pe 24 ianuarie 2024, OPPO a încheiat un acord global de licențiere reciprocă a patentelor cu Nokia, care acoperă patentele esențiale standard în domeniul tehnologiilor de comunicații 5G și altele. Ca parte a angajamentului său pe termen lung față de piața europeană, OPPO a anunțat astăzi că produsele lor vor fi, încă o dată, larg disponibile în Europa.

„În ultimele luni, am observat o creștere a cererii și așteptări puternice din partea consumatorilor din UE, care solicită experiența adusă de OPPO, cum ar fi fotografia de smartphone de top. Cu tot sprijinul, echipa OPPO Europe este mai determinată ca niciodată să ofere consumatorilor noștri produse inovatoare și servicii fără egal”, a subliniat Bingo Liu, CEO OPPO Europe.

Datele recente de la Canalys arată că OPPO și-a menținut poziția de al patrulea cel mai mare brand de smartphone-uri la nivel mondial în 2023, asigurându-și 9% din cota totală de piață cu peste 100 de milioane de expedieri de smartphone-uri. În 2023, numărul utilizatorilor activi lunar globali ai OPPO a depășit 600 de milioane în peste 60 de țări și regiuni. Sub misiunea de brand “Tehnologie pentru omenire, bunătate pentru lume”, OPPO insistă să îmbogățească viețile oamenilor cu produse inovatoare și investește continuu în cercetare și dezvoltare. Pentru a introduce era smartphone-urilor AI, OPPO a dezvăluit sosirea funcțiilor AI generative pe viitoarele sale produse în Europa în 2024, oferind astfel utilizatorilor experiența vieții inteligente alimentată de AI.

Despre OPPO

OPPO este un brand global de dispozitive inteligente de top. De la lansarea primului său telefon mobil – „Smiley Face” – în 2008, OPPO a fost în căutarea neobosită a unei sinergii perfecte între satisfacția estetică și tehnologia inovatoare. Astăzi, OPPO oferă o gamă largă de dispozitive inteligente conduse de seriile Find și Reno. În plus față de dispozitive, OPPO furnizează utilizatorilor săi și sistemul de operare ColorOS și servicii de internet. OPPO are prezență în peste 60 de țări și regiuni, cu mai mult de 40.000 de angajați dedicați creării unei vieți mai bune pentru clienții din întreaga lume.

Citește în continuare OPPO dă startul Premiilor de Fotografie IF 2024.

Load More Related Articles
Load More By Roxana Galescu
Load More In LifeStyle

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

INTERVIU | Adi Istrate un overthinker de excepție

Adi Istrate este un artist și compozitor pasionat, pentru care muzica a fost mereu o const…