Multe celebrități și-au lansat diferite branduri în afara carierei lor, iar unele dintre cele mai populare există în industria cosmeticelor. Dacă anul 2021 ne-a adus branduri precum J Lo Beauty, lansat de Jennifer Lopez, About-Face de Halsey sau Pleasing de Harry Styles, anul 2022 vine cu o multitudine de noi branduri care pătrund în lumea frumuseții.

Cay Skin de la Winnie Harlow
Supermodelul Winnie Harlow a creat brandul Cay Skin din nevoia de a avea grijă de pielea ei, mai ales că activitatea ei necesită expunerea la soare pentru ședințe foto. Din cauza acestui lucru, ea spune că „a suferit o arsură severă și leziuni solare”.
Brandul se concentrează în primul rând pe protecția solară, având în vedere că boala autoimună de care suferă, vitiligo, îi afectează pielea. În prezent, Cay Skin are câteva produse disponibile, dintre care cel mai popular produs este uleiul de corp Isle cu SPF 30. Fabricat cu uleiuri de squalan, semințe de struguri, nucă de cocos și semințe de luncă, acesta promite să hidrateze pielea, protejând-o în același timp de daunele solare.

Gxve Beauty de Gwen Stefani
Cântăreața și compozitoarea Gwen Stefani și-a lansat recent brandul de frumusețe Gxve Beauty. Pronunțat „give”, numele brandului se asemănă cu semnătura ei, pe care mulți fani ai albumului No Doubt ar recunoaște-o cu ușurință. Brandul a lansat o gamă completă pentru a recrea rujul roșu iconic al lui Gwen, denumită Original Recipe. Gama prezintă trei opțiuni perfecte pentru oricine: un ruj lichid ultra-matte, un ruj matte și un ruj satinat.

Recent, Gxve Beauty a adăugat patru articole în categoria produselor pentru ochi: patru farduri de pleoape, creioane gel și două creioane diferite pentru sprâncene, care vin în diferite nuanțe naturale.
Rhode de Hailey Bieber
În ultimii doi ani, modelul Hailey Bieber a lucrat la brandul ei de frumusețe. Pe lângă faptul că modelul i-a alocat brandului numele său mijlociu, se știu foarte puține informații despre ceea ce va fi Rhode. În ianuarie 2022, ea a postat câteva fotografii pe Instagram care sugerează un produs de îngrijire a pielii.
De asemenea, Scarlett Johansson a lansat The Outset, Peyton List a debutat în industria cosmeticelor cu Pley Beauty, iar La La Anthony a creat și lansat brandul de produse de păr Inala.
Se pare că oriunde te uiți, produsele celebrităților – inclusiv machiajul, îngrijirea pielii, îngrijirea părului și îngrijirea corpului – au apărut cu promisiuni de a îmbunătăți strălucirea pielii, de a reduce aspectul liniilor fine de pe față și de a spori strălucirea părului, așa că pasionații de frumusețe așteaptă cu nerăbdare să vadă dacă noile branduri vor aduce ceva diferit pe piață.
Citește în continuare Savin’Skin deschide conversația onestă despre skin care pe piața românească.