Inspirați de spiritul sărbătorilor și de sentimentul de bucurie specific actului de a dărui, Levi’s și Emma Chamberlain – creatoare de conținut, expertă în styling și iubitoare Levi’s – au colaborat pentru noua campanie It’s Giving Season. Aceasta prezintă lansarea unor item-uri noi, precum blugii Ribcage Bells, pulovere confortabile și ghidul pentru cadouri Emma’s Edit Gift Guide.
Campania It’s Giving Season introduce un nou model iubit de Emma, și anume, Ribcage Bells. O pereche de pantaloni cu talie înaltă și un fit al piciorului wide, în stil vintage. Aceștia sunt o reinterpretare a unui model clasic, regăsit în moștenirea oferită de arhivele Levi’s din anii ’70. În plus, modelul este disponibil într-o gamă variată de culori și materiale, inclusiv un negru intens, din catifea. Indiferent dacă alegi să-ți asortezi perechea de Ribcage Bells cu un pulover supradimensionat sau cu un tricou alb, nu există nici o modalitate greșită de a stiliza acest articol.
În cadrul campaniei pot fi descoperite alte item-uri, precum puloverul Rae Sweater și cardiganul Betty Cardigan, piese ideale pentru look-uri cozy și un stil confortabil, specific sezonului festiv. Puloverul Rae Sweater are o textură superbă, iar cardiganul Betty Cardigan oferă un stil aparte, ambele oferind o libertate de mișcare și funcționalitate ridicate.
„După experiența incredibilă din trecut pe care am avut-o alături de Levi’s, am fost mai mult decât fericită să mă alătur campaniei It’s Giving Season”, a spus Emma Chamberlain. „Ador aerul nostalgic oferit de noul model Ribcage Bells, croiala și talia superbă contribuie în a crea un stil unic! De asemenea, m-am distrat foarte mult când am pregătit ghidului de cadouri cu toate piesele mele preferate Levi’s…”
Ca parte a campaniei It’s Giving Season, Emma și Levi’s au creat ghidul Emma’s Edit: The Gift Guide, un catalog unic de cadouri. Acesta conține piese clasice alese cu atenție și articole confortabile, toate propuse de Emma Chamberlain. Emma’s Gift Guide prezintă punctul de vedere al creatorei de conținut asupra pieselor ei preferate Levi’s ale sezonului și despre cum fiecare dintre noi poate oferi un cadou atemporal. În plus, în cadrul campanie au fost lansate noi jachete și fuste sidefate, un remix cu accente metalice al articolelor vestimentare clasice Levi’s.
Descoperă colecția It’s Giving Season în magazinele Levi’s din țară și online pe levis.com
Despre brandul Levi’s
Brandul Levi’s simbolizează stilul american clasic și cool fără efort. De la inventarea lor de către Levi Strauss & Co. în 1873, blugii Levi’s au devenit unele dintre cele mai recunoscute articole de îmbrăcăminte din lume, captând imaginația și loialitatea oamenilor de generații. Astăzi, portofoliul de mărci Levi’s continuă să evolueze printr-un spirit de pionierat și inovator neobosit, care este de neegalat în industria de îmbrăcăminte. Gama noastră de îmbrăcăminte de blugi și accesorii de top este disponibilă în peste 110 de țări, permițând persoanelor din întreaga lume să-și exprime stilul propriu. Pentru mai multe informații despre marca Levi’s, produsele și magazinele sale, vă rugăm să vizitați levi.com.
Despre Levi Strauss & Co.
Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de îmbrăcăminte de marcă din lume și un lider global producerea blugilor. Compania proiectează și comercializează blugi, îmbrăcăminte casual și accesorii aferente pentru bărbați, femei și copii sub mărcile Levi’s, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co., Denizen și Beyond Yoga. Produsele brandului sunt vândute în peste 110 de țări și în întreaga lume printr-o combinație de lanțuri de comercianți, magazine universale, site-uri online și are o amprentă globală de aproximativ 3.200 de magazine de tipul shop-in-shop. Veniturile nete raportate ale Levi Strauss & Co. pentru anul fiscal 2022 au fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informații, accesați http://levistrauss.com.
Citește în continuare Zestal, brandul românesc de haine de lux anunță rebranduirea din IE Clothing.