Pe designerul Lavinia Leca am cunoscut-o inopinant, dar m-a atras din prima atitudinea pozitiva si zambetul larg. Eram convins ca stau de vorba cu o persoana ce cunoaste aceasta Industrie foarte bine. Fara prea multe alte precizari, am sa va prezint un interviu despre ea si acest minunat brand 100% romanesc, ce propune colectii de rochii pentru ocazii speciale.
A.M: De unde aceasta pasiune pentru moda ?
L.L: „Provin dintr-o familie cu o mare atractie pentru frumos. Pot spune ca mostenesc aceasta pasiune de la tatal meu. El mi-a deschis acest drum presarat cu lucruri frumoase pe care eu astazi pot spune ca merg cu mare incredere !”
A.M: Cand si unde incepe povestea Brand-ului dumneasvoastra?
L.L: „Povestea acestui Brand este destul de veche, totul petrecandu-se in anul 1992. A inceput ca orice afacere, intr-un mod firav, iar ulterior s-a transformat in ceva mult mai palpabil.
A.M: Care este cel mai important moment din cariera dumneavoastra de pana acum?
L.L: „Nu as putea sa spun ca un anume moment din cariera mea a fost cel mai important pentru ca, legat de ascensiunea Brand-ului, aceasta a fost intr-o continua evolutie.”
A.M : Care sunt avantajele si dezavantajele unei astfel de profesii?
L.L: „Wow…intrebare cam grea! Am sa incep cu avantajele fiindca imi este mai simplu: In primul rand, fac ceea ce imi place – iar acest lucru conteaza enorm atunci cand vorbim despre cariera cuiva. Un procent important din clientii mei se lasa sfatuiti de ce anume le propun eu ca si design, accesorii si in final rochii. Imi place ca prin aceasta profesie pot colabora intr-un mod direct cu oamenii. Ca si dezavantaje as putea spune ca piata este deja suprasaturata de numeroase Brand-uri si trebuie sa vi tot timpul cu ceva nou. Cu toate aceatea, cel mare dezavantaj ramane lipsa mea din preajma familie din cauza timpului petrecut in acest business.”
A.M : Carui public se adreseaza creatiile dumneavoastra?
L.L: „Creez modele de rochii pentru toate varstele, incercand sa aduc fiecarei colectii un ceva nou, atat prin modelul in sine, cat si prin materialele folosite.”
[easy-image-collage id=7442]A.M : Cat la suta reprezinta creativitate si cat este business intr-o colectie?
L.L: „Atata timp cat pui pe primul loc pasiunea pentru aceasta profesie si dragostea pe care o investeti in ceea ce faci, consider ca, creativitatea trebuie sa fie fruntasa si sa ocupe cu aproximatie 90%. Restul este business pentru ca orice afacere include si un profit.”
A.M : Ce ne puteti spune despre ultima colectie?
L.L : „Ultima colectie cuprinde o gama variata de rochii de seara, in diferite combinatii de nuante si texturi, la care am lucrat cu mare drag. Etapa mea favorita atunci cand vinde vorba despre o noua colectie este intotdeauna inspiratia, dar si alegerea materialelor. Printre rochiile create din aceasta ultima colectie se regaseste un model conceput din materiale pretioase – organza si cateva aplicatii cu flori „hand-made” la care s-a lucrat ceva mai mult.”
A.M: Ce materiale folositi si de unde le procurati?
L.L: „ Materialele pe care le folosesc in creatiile mele sunt de-o calitate superioara, cu diferite texturi, tocmai pentru a obtine un produs de inalta clasa. Aceste materiale provin din importuri directe.”
A.M: Cum pot cei interesati sa ia legatura cu dumneavoastra?
L.L: „Momentan avem doua magazine in tara: unul in Brasov si altul in Constanta. Cel mai simplu mod de a lua legatura este prin intermediul retelelor de socializre, dar si vizitand magazinele mentionate mai sus. In curand va fi disponibil si un site web.”