Home Health & Beauty INTERVIU | Careless Beauty România, un brand românesc care continuă să îndrume oamenii spre o îngrijire pură, naturală și corectă a pielii

INTERVIU | Careless Beauty România, un brand românesc care continuă să îndrume oamenii spre o îngrijire pură, naturală și corectă a pielii

18 min read

Pentru sfaturi în formarea unui ritual de îngrijire adecvat tipului de ten sau vindecarea afecțiunilor dermatologice, ne îndreptăm întotdeauna către informațiile furnizate de specialiștii Careless Beauty România, singurul brand românesc de cosmetice 100% naturale brevetat. Astfel că am profitat de ocazia să vorbim cu Ioana Adina OanceaDr. Farmacist-Estetician & Co-fondator, ca să aflăm cum s-a adaptat Careless Beauty provocărilor actuale și cum reușește să fie în continuare alături de oameni, prin consiliere online acordată de specialiști în dermato-cosmetică, dar și prin susținerea cadrelor medicale.

interviu Careless Beauty România

Cum ați defini misiunea brandului Careless Beauty România, dar și misiunea voastră personală, ca fondatori și specialiști în crearea de produse dermato-cosmetice 100% naturale?

Inspirați de puterea plantelor românești, am promis că misiunea brandului Careless Beauty România va fi întotdeauna apropierea omului de natură, de flora terapeutică autohtonă, cu scopul de a înfrumuseța și regenera pielea într-un mod non-invaziv, doar prin intermediul produșilor vegetali bio-activi.

Atât fondatorul, chimista Elena Oancea, cât și cei șase specialiști inițiați, în prezent, în dermato-cosmetica Careless Beauty, respectă anumite principii și valori prin care comunică oamenilor misiunea brandului și urmăresc o anumită conduită în transmiterea informațiilor cu privire la utilizarea produselor Careless Beauty de către consumatori, acasă. Ne asumăm responsabilitatea în a ajuta fiecare persoană care ne apelează să își formeze un ritual de îngrijire adecvat tipului de ten sau să se vindece de posibile afecțiuni dermatologice (acnee, dermatite, iritații, alergii ale pielii). Pe lângă explicațiile personalizate, specialiștii mai au o misiune: aceea de a livra serviciile de estetică potrivit unei tehnici proprii de tratament facial, formată încă din 1992, de către fondator, dar și potrivit altora, dezvoltate ulterior. Produsele brevetate și serviciile de estetică se completează și sunt menite să echilibreze metabolismul epidermic, aducând sănătate, frumusețe și lumină pe chip.

Cum se manifestă aceste valori în contextul actual?

Mai mult ca niciodată, acum, în această perioadă dificilă cauzată de pandemia COVID-19, suntem alături de toți cei care utilizează acasă dermato-cosmeticele Careless Beauty. Consiliem neîncetat, pe paginile de socializare, pe e-mail sau telefonic, fiecare persoană care are nevoie de sfatul specialiștilor noștri. Există și o parte pozitivă a acestei pandemii, și anume că oamenii au mai mult timp să conștientizeze valoarea propriul eu, să aibă mai multă grijă de ei, să se apropie de familie și să își redefinească principiile de viață. Comunicăm intens faptul că sănătatea pielii noastre este un aspect primordial. Îi îndrumăm corespunzător în tratarea dezechilibrelor epidermice, dar și în prevenirea lor

Cum a fost afectată activitatea Careless Beauty România și cum v-ați adaptat?

Activitatea brandului Careless Beauty este intensă și în această perioadă. Chiar dacă am fost nevoiți să închidem toate cabinetele de înfrumusețare din data de 12 martie, am rămas aproape de oameni în mediul online, cu informații extrem de utile în blog-ul Careless Beauty, dar și în paginile de socializare.

Magazinul online carelessbeauty.ro funcționează și livrăm, prin curier, în toată țara, dar și la nivel internațional, în Europa. Ne-am mobilizat, iar echipa de PR și cea de marketing au venit constant cu idei de content online menite să continue comunicarea, conform misiunii și valorilor noastre.

Separat de livrările produselor și comunicare, ne continuăm activitatea de producție, cercetarea științifică, în laborator sau pe teren, conform unui program limitat și în conformitate cu normele de protecție impuse de autorități. În același timp, plantațiile noastre continuă să fie udate și întreținute de un personal mult mai limitat.

Care sunt prioritățile voastre în această perioadă?

Comunicarea unui content menit să îndrume oamenii spre o îngrijire pură, naturală, dar și corectă a pielii. În acest sens, am implementat în paginile de socializare rubrica Ritual de Îngrijire #stămacasă și am dezvoltat o altă rubrică, la care lucram de ceva timp, Sfatul Specialistului, unde comunicăm informații despre calitatea și capacitatea terapeutică a produselor noastre, despre afecțiuni dermatologice și modalități de tratare și, nu în ultimul rând, despre importanța creării unui ritual de îngrijire conform tipului de ten. Recent, Sfatul Specialistului se desfășoară și sub formă de LIVE, pe Facebook, în zilele de sâmbătă, la orele 20:00.

Alte priorități sunt asigurarea materiei prime vegetale necesare producției de dermato-cosmetice, aprofundarea unor studii fizico-chimice asupra unor noi compuși bio-activi și lansarea unui nou produs dermato-cosmetic Careless Beauty, în perioada mai-iunie.

Am gândit un produs cu totul special, pentru față și corp, cu extract din flori de tuberoze. Este o splendoare și are un parfum senzațional. Inspirația a venit atât din natură, cât și de la clienții care ne-au rugat să lucrăm și la un ulei special pentru hidratarea corpului. Iată, acesta va fi pus în curând pe piață și sperăm să vă surprindem extrem de plăcut. Vă îndrum să ne urmăriți pe Facebook, Instagram și Youtube pentru a descoperi această formulă „magică”.

Știm că ați ales să acționați în sprijinul personalului care se află în prima linie în lupta cu coronavirusul și să donați cadrelor medicale Crema cu efect regenerator. Ce v-a motivat să vă implicați activ?

Careless Beauty România face donații destul de des însă nu am insistat prea mult cu comunicarea acestui aspect. Unul dintre principiile noastre este și acesta: dăruind vei primi.

Am ales să donăm produsul nostru vedetă, Crema cu efect regenerator, în vreme de COVID-19 și în ciuda stocurilor limitate. Regenerarea pielii mâinilor este extrem de importantă și, după ce am privit câteva fotografii cu mâinile unor medici, observând pielea complet deshidratată și uscată în urma dezinfectării cu substanțe biocide, nu am putut să stăm deoparte. Am donat la Spitalul de Boli Infecțioase Constanța, la Spitalul Județean Constanța și la Direcția de Sănătate Publică Constanța. Am dorit să susținem comunitatea constănțeană, brand-ul fiind fondat la Constanța, cu mare parte din activitate în acest oraș-port.

Ce impact sperați să aveți asupra comunității prin acțiunile voastre și care este mesajul pe care îl transmiteți?

Unitatea este cea mai importantă în această perioadă și doar prin susținerea reciprocă vom putea depăși această criză globală. Donațiile făcute și mesajul transmis medicilor spun că, împreună, vom trece și peste asta.

Prin activitatea de producție a brandului Careless Beauty România ne dorim să scoatem în evidență importanța protejării naturii, a tuturor zonelor verzi și a plantelor care se dezvoltă în mediul nostru. Prin producția eco-friendly, prin produsele netestate pe animale și prin îngrijirea plantațiilor doar cu îngrășăminte de origine vegetală, ne dorim să inspirăm publicul, dar și alți antreprenori în a căuta metode de a contribui, cu puțin sau cu mult, la protejarea naturii. Suntem responsabili pentru sănătatea noastră, dar și a planetei. Natura este acasă.

Cum s-a schimbat felul în care interacționați cu clienții și pacienții?

Acum totul se desfășoară exclusiv online și va rămâne așa până când autoritățile române vor anunța alte reglementări cu privire la situația COVID-19 și desfășurarea activităților cabinetelor cosmetice. Sperăm din suflet ca lucrurile să intre în normalitate cât mai curând. Ne este dor de terapiile la cabinete și de proiectele desfășurate în locațiile Careless Beauty România.

Care sunt produsele de îngrijire care ne pot fi de un real ajutor în această perioadă?

Toate produsele Careless Beauty sunt esențiale. Pentru fiecare tip de ten sunt loțiunile, măștile, Crema cu efect regenerator, Elixirul vegetal cu efect regenerator al pielii, produse care, aplicate conform recomandărilor noastre, produc efecte WOW. Pentru corp, vergeturi și spărturi vasculare, am creat produsele anticelulitice. Pentru hidratarea mâinilor după dezinfectarea repetată cu săpun sau biocide, excelente sunt Extractul uleios cu fructe de cătină, Crema cu efect regenerator sau apele florale. Toate sunt listate în magazinul nostru online.

Dacă am putea identifica vreun aspect pozitiv, ce avem de învățat din experiența pandemiei (la nivel profesional, dar și personal)?

Din punct de vedere uman, deși nu am mai trecut printr-o astfel de criză, până acum, cred că cel mai important aspect pozitiv este că toți conștientizăm cât de importantă este sănătatea propriului corp, dar și a mediului în care trăim. Realizăm, mai mult ca niciodată, cât de importante sunt mobilizarea și activitatea cadrelor medicale în salvarea de vieți omenești. Este uimitor, în același timp, faptul că dedicăm mai mult timp familiei și asta este minunat. Consider un lucru pozitiv faptul că suntem forțați spre schimbare, iar schimbarea poate veni doar din puterea gândurilor noastre. Observ cât de mulți oameni și-au unit forțele pentru donații și voluntariat. Spiritul uman este mai puternic ca niciodată.

Din punct de vedere profesional, este o perioadă a provocărilor, dar, din câte am învățat, provocările conduc spre noi soluții. Lipsa provocărilor conduce spre stagnare, iar un brand are nevoie de evoluție constantă pentru a rămâne în piață. Suntem motivați, mai mult ca oricând, în a găsi soluții de menținere, de extindere și creștere. Atunci când dezvolți un brand din pasiune, păstrând anumite tradiții și valori, cu acestea treci prin tot ce are să vină și continui călătoria.

Citește în continuare MASAJUL COSMETIC ENERGETIC – TEHNICĂ SIMPLĂ ȘI EFICIENTĂ PENTRU ACASĂ.

Load More Related Articles
Load More By Galescu Roxana
Load More In Health & Beauty

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

100.000 de speranțe pentru un castel reabilitat la Electric Castle 2021

Într-un an dificil pentru întreaga comunitate Electric Castle, festivalul continuă să aduc…