Cu doar un an în urmă, STIL Diamonds a făcut primii pași în vederea susținerii cauzelor și programelor derulate la Fundația Serviciilor Sociale Bethany pentru ca energia binelui să fie propagată spre cât mai multe persoane. Sentimentul de recunoștință și de a oferi celor care au nevoie tot sprijinul necesar este predominant în rândul echipei STIL Diamonds, astfel că dorința de a participa pentru doi ani consecutivi ca sponsori Diamond la Balul de La Castel a constat în gestul caritabil și sprijinul oferit copiilor și tinerilor aflați în situații vulnerabile.
Impresionați de generozitatea oamenilor frumoși care au ales să facă parte din eveniment, STIL Diamonds s-a distins și prin implicarea în cadrul licitației caritabile, unde a oferit o bijuterie din aur alb de 18K cu un design inedit, alcătuită din două safire albastre Marquise, ce reprezintă inocența, și un diamant Round Brilliant, poziționat în mijloc, drept simbol al puterii. Cele două elemente plasate armonios au creionat prin excelență conceptul celei de a zecea ediții a evenimentului: ARTEMPORAL.
„Cea mai valoroasă semnificație a bijuteriei rămâne gestul caritabil”, declară echipa STIL Diamonds. Cu siguranță, faptele bune, generozitatea și implicarea rămân cele mai importante instrumente cu ajutorul cărora pot fi aduse cât mai multe zâmbete pe chipurile copiilor și tinerilor care visează la un mâine mai bun, mai blând. Scopul principal ales pentru acest demers este influențat de copilărie, care „trebuie să fie cea mai frumoasă perioadă din viață: este etapa descoperirilor, a învățării și a jocului, moment care îți stabilește drumul în viață”. Tabloul ideal ar fi pictat în zâmbetele celor mici care ar trebui să se poată bucura de o copilărie sănătoasă, fericită și fără lipsuri. Astfel, orice copil merită aceste momente pline de bucurie, iar Balul de La Castel vine în sprijinul micuților susținuți de Fundația Serviciilor Sociale Bethany.
Pentru STIL Diamonds, a te implica în comunitate înseamnă a acționa ca parte din familie. Fiind un brand 100% românesc, acesta este conectat la tot ceea ce se întâmplă în colectivitate pentru a putea avea reacții cât mai rapide și cât mai eficiente. Doar prin participarea și implicarea în proiecte sociale îți poți face simțită prezența ca fiind parte din rama binelui, iar prin activitățile concrete în acest sens, precum Balul de La Castel, copilăria poate lua o formă mult mai bună pentru copiii susținuți de Fundația Serviciilor Sociale Bethany. Prezența STIL Diamonds în astfel de evenimente a demonstrat că nu doar arta, dar și frumosul scriu povești de bine pentru copiii aflați în situații vulnerabile.
Integritatea, respectul, autenticitatea, inovarea, excelența și responsabilitatea socială sunt pietrele de temelie pe care s-a clădit STIL Diamonds. Puterea exemplului este una molipsitoare, iar un brand autentic va fi capabil să susțină comunitatea din care face parte, să mențină calitatea produselor și să inoveze. În această direcție, aceștia au adus o noutate pe piața de bijuterii din România, fiind primul brand național care a creat o bijuterie cu ajutorul inteligenței artificiale. Cu toate acestea, inovația a fost oferită spre a fi licitată în ediția de colecție a Balului de La Castel, ceea ce denotă generozitatea și empatia pe care o manifestă față de societate, și mai ales, față de copii.
A devenit deja o tradiție pentru STIL Diamonds de a se implica în proiecte dedicate copiilor, iar în această direcție poveștile de bine scrise împreună cu Fundația Serviciilor Sociale Bethany vor fi cât mai numeroase, iar cauzele susținute își vor găsi, cu acest prilej, finalitatea.
Citește în continuare Balul de La Castel a adunat peste 159.000 Euro pentru copiii vulnerabili.