Home Beauty News Estée Lauder va achiziționa compania DECIEM și, în consecință, brandul The Ordinary

Estée Lauder va achiziționa compania DECIEM și, în consecință, brandul The Ordinary

4 min read

The Ordinary, brandul preferat al celor de pe TikTok și nu numai, este dezvoltat sub umbrela companiei DECIEM. The Abnormal Beauty Company, companie care va fi achiziționată integral de Estée Lauder într-un proces care va dura aproximativ 3 ani pentru definitivarea tuturor etapelor. Deciem a fost fondată în 2013 de Brandon Truaxe, care și-a propus să schimbe industria frumuseții oferind autenticitate și transparență.

Compania Estée Lauder era acționară minoritară de ceva timp și deținea aproximativ 29% din DECIEM, iar de curând a anunțat că intenționează să crească investiția la 76% până la sfârșitul lunii iunie 2021 și să cumpere restul companiei în următorii trei ani.

Ce înseamnă asta pentru Deciem și The Ordinary?

Estee Lauder este una din cele mai mari companii de cosmetice la nivel internațional, deținând multe branduri foarte cunoscute, printre care La Mer, Clinique, MAC Costemtics, Too Faced, GlamGlow, Becca, Bobbi Brown. Având în vedere că, din ce am putut observa, fiecare dintre acestea au propria viziune și elemente definitorii, sperăm că și Deciem va reuși să își păstreze identitatea și să ne ofere aceleași produse simple, curate, cruelty free, la prețurile cu care ne-am obișnuit.

Poate că achiziția are cu adevărat sens din punct de vedere al dezvoltării liniei de producție și distribuție, în contextul în care brandul a căpătat foarte multă popularitate mai ales în 2020. În anul pe care cei mai mulți oameni de pe glob l-au petrecut aproape exclusiv acasă, prezentarea rutinei de îngrijire a devenit un trend pe rețelele de socializare, „masca roșie” de la The Ordinary, alături de alte produse, nemaifiind de găsit pe stoc la niciunul dintre distribuitori o perioadă lungă de timp. Așadar, The Ordinary a avut un an uimitor și continuă să facă furori în rândul pasionaților de skincare și a celor care au fost de curând atrași de perspectiva obținerii unui ten perfect.

Conform raportărilor, The Ordinary este cel mai bine vândut brand al DECIEM, iar NIOD urmează, pe locul al doilea. Se speculează că Estée Lauder observă o creștere a vânzărilor pentru brandurile de îngrijire a pielii și o scădere a vânzărilor în cazul brandurilor care produc și comercializează produse cosmetice și că acesta ar putea fi un motiv important aflat în spatele achiziției.

Citește în continuare ECO THERAPY REVIVE, cea mai sustenabilă gamă de produse Maria Nila pentru îngrijirea părului.

  • Cum sa ai un machiaj fresh toata ziua?

    Stii diminetile acelea in care te trezesti cu noaptea in cap, deschizi ochii si inca nu es…
Load More Related Articles
Load More By Roxana Galescu
Load More In Beauty News

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

„Speranțe vis, speranțe flori” al Mihaelei Runceanu, primul șlagăr românesc remixat în cadrul glo™ Creative Camp by Electric Castle

Începutul anului este marcat de lansarea celor trei creații muzicale ale taberei glo™ Crea…