Libertate, plăcere, experimentare, joacă: Diesel susţine democraţia, alegerea şi pozitivitatea sexuală ca fiind drepturi ale omului. În inima runway-ului din acest sezon, modelele merg în jurul unui munte format din 200.000 de cutii de prezervative Durex. Vor fi încă 300.000 de prezervative Durex care vor fi oferite gratis în luna aprilie, la magazine Diesel din lume.
„Sex positivity e ceva extraordinar. Ne place să ne jucăm la Diesel şi suntem serioşi în legătură cu asta. Distraţi-vă, respectaţi-vă unii pe alţii, rămâneţi în siguranţă. For Sucsexful Living!” – Glenn Martens, director creativ Diesel.
Prezervativele transmit un mesaj puternic despre libertatea individuală a comunităţii globale Diesel. „Trebuie să le reamintim tuturor că sexul protejat este în continuare important, nu trebuie să uităm”, spune Martens. Instalaţia reprezintă un preview pentru o viitoare colecţie-capsulă cu Durex, care va fi lansată în aprilie 2023, fiind prima dată când Durex a făcut o colecţie cu un brand de modă. Capsula apare în show, cu un tricou din jerseu care schimbă D-ul Durex cu D-ul Diesel.
Acesta este Diesel mai concentrat, mai experimental şi mai ambiţios ca niciodată. Este, de asemenea, accesibil, cu denim moto cu tăietură joasă pe şolduri, decolorat astfel încât să apară efectul de „mustăţi”. Topurile din denim par turnate, în timp ce pieile moto sunt distruse astfel încât să dezvăluie un logo metalic.

Denimul Diesel devoré, dezvoltat in-house, dă impresia efectului de jeans învechit, în timp ce relevă pielea de dedesubt. Corpul este dezvăluit prin piese de la cămăşi oversized şi jeans, la tricotaje denim, fuste şi rochii, unele rochii fiind accesorizate cu cristale.
Distrugerea capătă o nouă intensitate, precum mica rochie din jerseu tăiat cu laserul peste tot, cu excepţia DIESEL-ului ce urcă pe corp precum nişte vertebre. Tăietura laser apare pe hanorace, pantaloni de trening şi rochii, care devin şi mai distressed în timp. Piesele din jerseu în strat dublu sunt tăiate pentru a dezvălui culoarea de dedesubt; o haină lungă din jerseu cu glugă a fost tratată pentru a arăta precum pielea crăpată. Materialul topurilor şi pantalonilor scurţi a fost crăpat pentru a dezvălui încreţiturile şi printurile de dedesubt, dar şi serigrafii ce evidenţiază şi în acelaşi timp creează umbre ale logourilor Diesel, precum un hanorac alb-negru care are pe faţă însemnul „SUCCESSFUL”.
Lanţuri drapate ţin o rochie din mătase în loc; topuri albe din jerseu sunt ţinute de un D metalic, în timp ce rochiile din tricot negru sunt ţinute de un choker metalic D. Imprimeurile pop sunt create din prim-planuri super realiste cu feţe, în special zâmbete cu prea mulţi dinţi, care ies din jachete, topuri şi fuste cu fermoar.
Piesele artizanale reciclează materiale existente, precum biker denims care au fost metalizaţi, sau o jachetă shearling care a fost „lipită” cu denim, apoi tocită, dezvăluind din nou pielea shearling. Resturi de nylon rămase de la căptuşeli vechi sunt acoperite cu plastic şi apoi încălzite, creând un efect de blană ciudată. Stocuri de blană artificială sunt vopsite, apoi de asemenea acoperite în plastic şi încălzite, creând un efect ca de blană lichidă. Jachetele biker sunt tratate cu foc, creând-şi propria arhitectură extremă.
CREDITE:
Creative Director: Glenn Martens
Stylist: Ursina Gysi
Concept şi Set Design: Krzysztof J. Lukasik
Casting Direction: Calvin Wilson, Anita Bitton @establishmentny
Păr: Gary Gill
Make-up: Inge Grognard
Original Soundtrack: Senjan Jansen
DESPRE DIESEL
Diesel este o companie de lifestyle inovativă, internaţională, fondată de Renzo Rosso în 1978. Avându-şi rădăcinile în măiestria denimului şi evoluând la a fi un lider în premium fashion, Diesel reprezintă acum cu adevărat o alternativă la piaţa de lux consarată.
Colecţiile brandului includ apparel, accesorii şi o gamă largă de colaborări de lifestyle: de la parfumuri, ceasuri şi bijuterii, la design interior şi proiecte imobiliare cu Diesel Living.
Descoperirea, susţinerea şi stimularea creativităţii sunt parte din AND-ul Diesel şi al companiei-mamă OTB, grupul international de modă şi lux ce alimentează o varietate de branduri şi companii iconice globale.
Citește în continuare DIESEL PRE-SPRING 2023.