Thierry Mugler a devenit un designer recunoscut la nivel internațional în anii ’80 și ’90, pentru abordarea sa aventuroasă, arhitecturală și teatrală a haute couture-ului. El a accentuat forma feminină cu designuri care „îmbrățișează” trupul și i-a relevat puterea prin umerii și șoldurile oversized. În septembrie 2010, brandul Thierry Mugler a fost redenumit MUGLER sub noul director de creație Nicola Formichetti. De atunci, „noul” brand Mugler a trecut printr-o succesiune de trei directori de creație, cel mai recent numit fiind designerul american Casey Cadwallader.
Cadwallader, care a preluat direcția de creație la sfârșitul anului 2017, își propune să reinventeze binecunoscutele siluete ale legendarului designer Thierry Mugler în colecții mai practice și mai purtabile, care să se potrivească în peisajul actual al modei și să atragă noile generații.
„Vreau ca Mugler să fie mai ușor disponibil pentru oameni și să fie în toate magazinele mele preferate”, a spus Cadwallader. „Mă concentrez pe hainele ready-to-wear 80 la sută din timp, să spunem, și la un moment dat, într-o zi, mi-ar plăcea ca Mugler să fie din nou pe calendarul couture, dar asta nu se va întâmpla peste noapte.”
Unul dintre obiectivele principale ale lui Cadwallader la începuturile sale la Mugler a fost acela de a aduce brandul înapoi pe scenă și pe ecran, prin spectacole și videoclipuri, așa că îmbrăcarea modelelor și a artiștilor cunoscuți este o modalitate sigură de a readuce aerul teatral din esența brandului, fără a reveni complet la haute couture deocamdată.
Despre ce a făcut Cadwallader pentru brand în ultimii ani au vorbit atât criticii de modă care cunosc și iubesc „vechiul” Mugler, cât și generațiile mai tinere care urmăresc îndeaproape și își găsesc inspirația în stilul vedetelor preferate, precum Bella Hadid, Madison Beer, Miley Cyrus și Dua Lipa, ceea ce înseamnă că strategia brandului și-a atins scopul.
Citește în continuare Celebrul designer Thierry Mugler a decedat la vârsta de 73 de ani.