Home Fashion Brandul Levi’s oferă măiestrie, tehnică demonstrată în timp și o adevărată artă a denimului în colecția toamnă / iarnă 2024 Made in Japan

Brandul Levi’s oferă măiestrie, tehnică demonstrată în timp și o adevărată artă a denimului în colecția toamnă / iarnă 2024 Made in Japan

8 min read

În timpul celui de-al doilea război mondial, din cauza raționalizării mașinilor de cusut, meșteșugarii japonezi au început să fabrice materiale cu războaie de țesut manuale. Dezvoltându-și propria interpretare a stilului american de fabricare a denimului, și-au aplicat tradițiile de măiestrie complexă și rafinarea constantă a tehnicilor de-a lungul timpului. Denimul japonez este acum considerat unul dintre cele mai râvnite materiale din lume. Prin colecțiile sale Made in Japan, marca Levi’s onorează tradițiile și practicile bogate, oferind denim premium selvedge din Japonia. Cu modele nou-nouțe și clasice, colecția Toamnă/Iarnă 2024 Made in Japan prezintă măiestrie superioară, tehnici onorate de timp și adevărata artă a denimului.

levis

Colecția toamnă/iarnă 2024 Made in Japan continuă parteneriatul cu renumita fabrică Kaihara Denim Mill din Hiroshima. Îndrăgiți pentru atenția lor impecabilă la detalii și devotamentul neîncetat față de tradiție – inclusiv utilizarea de războaie de țesut de epocă – tehnica internă unică de vopsire a firului Kaihara Denim Mill îi ajută să obțină nuanțe frumoase de denim indigo. La o privire mai atentă, acest denim superior dezvăluie texturi, profunzime și caracter.

Transformând jeanșii dintr-o uniformă utilitară în adevărate piese de artă, colecția Levi’s toamnă/iarnă 2024 Made in Japan pune în valoare țesătura premium cu modele și spălări care arată tot mai bine cu fiecare purtare. Pentru femei, noii jeanși Plank Straight oferă denimul premium perfect pentru un joc de proporții și pot fi combinați cu o varietate de topuri, în timp ce High Rise Boyfriend oferă o potrivire relaxată, care este atât atemporală, cât și actuală. Pentru bărbați, pantalonii includ jeanșii 501 din anii 1980, o siluetă clasică consacrată, care este realizată la perfecțiune, și Wide Pleat Crop, un nou clasic cu pliuri în față și o croială largă. Denimul acestui sezon este de un albastru absolut, dar spălările variate îi conferă o gamă de nuanțe superbe.

Topurile colecției pentru femei includ jacheta atemporală Classic Type II, precum și Short Type III Trucker, o versiune crop a modelului clasic, care poate fi asortată cu o gamă largă de pantaloni. Pentru bărbați, topurile includ Utility Trucker, elegant și versatil și jacheta Type I, o siluetă de inspirație vintage, cu o croială relaxată și detalii cu pliuri. Fiecare articol vestimentar din colecție include detalii exclusive, cum ar fi eticheta din spate, eticheta interioară inspirată de Hinomaru (steagul Japoniei) și o surpriză ascunsă în tab-ul indigo.

„Înrădăcinate în denim premium selvedge, care combină măiestria superioară și finisajele atemporale, colecțiile noastre Made in Japan rafinează modelele clasice și explorează noi tipare cu aceste tradiții bogate”, a declarat Paul O’Neill, director de design la Levi Strauss & Co.

„Prin acest splendid denim japonez, ne străduim să oferim un aspect proaspăt, care va rezista testului timpului.”

Colecția toamnă/iarnă 2024 Made in Japan este disponibilă acum pe Levi.com și în anumite magazine Levi’s

Despre brandul Levi’s

Brandul Levi’s este epitomul stilului american clasic și degajat. Din momentul în care Levi Strauss & Co. Inventați în 1873, jeanșii Levi’s au devenit unul dintre cele mai recognoscibile piese vestimentare din lume — captivând imaginația și loialitatea oamenilor vreme de generații. Azi, portofoliul brandului Levi’s continuă să evolueze printr-un spirit inovator unic în industria textilă. Gama sa de articole din denim și accesorii este disponibilă în peste 110 țări, oferind posibilitatea celor din întreaga lume să-și exprime stilul personal.

Despre Levi Strauss & Co.

Levi Strauss & Co. Este una dintre cele mai mari companii producătoare de îmbrăcăminte și liderul global în producția de denim. Compania crează și comercializează jeanși, îmbrăcăminte casual și accesorii pentru bărbați, femei și copii sub brandurile Levi’s, Dockers, Levi Strauss Signature și Beyond Yoga. Produsele sale sunt comercializate în peste 110 țări din întreaga lume, printr-o combinație de lanțuri de magazine de sine stătătoare, magazine din complexuri comerciale, site-uri, și o amprentă globală de aproximativ 3.200 de magazine dedicate.

Citește în continuare Ediția aniversară Romanian Jewelry Week – 5 ani de creativitate și inovație

Load More Related Articles
Load More By Micu Ana
Load More In Fashion

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

UNTOLD 2025: Peste 50.000 de abonamente vândute în primele 24 de ore

Anul viitor, festivalul UNTOLD va avea loc în perioada 7-10 august la Cluj-Napoca, iar org…