V-ați întrebat vreodată ce loc ocupă geanta în viața voastră? E doar un accesoriu cu care vă completați ținuta sau e un obiect cu o funcționalitate aparte? Vă alegeți geanta în funcție de cum arată sau înainte de a o cumpăra vă gândiți dacă încap în ea toate lucrurile de care aveți nevoie peste zi?
Ne învârtim într-o lume în care nimic nu e întâmplător, nici măcar geanta pe care o alegem. Ne orientăm în funcție de culori, texturi și povești.
Wild Inga este un brand care a luat naștere într-un mic atelier din București și care a avut un succes răsunător într-un timp relativ scurt.
„Wild Inga a avut o evoluție excepțională, în 2017 brandul devenind unul internațional, cu vânzări atât în Orientul Mijlociu, cât și în Europa și Asia. Deși a început ca o afacere, treptat s-a transformat în pasiune pentru modă și frumos.”
Mihaela, omul din spatele brandului Wild Inga, a pus bazele acestei povești începând prin a cerceta domeniul. Povestea a început cu producția unei colecții. Ideea fost întoarsă pe toate părțile și privită din toate unghiurile până când s-a materializat.
„O perioadă îndelungată am mers în atelierul unor prieteni pentru documentare, mai ales pentru a observa pașii care trebuie urmați în procesul creării, tehnicile, apoi am căutat materiile prime.”
În căutarea materialelor potrivite, Mihaela a ajuns în Toscana, Italia, unde se pare că a găsit exact ce îi trebuia. Acum, înainte de orice colecție merge la producătorii de accesorii de aici pentru a stabili culorile și texturile.
Geanta, este un accesoriu care transmite anumite caracteristici despre cea care o poartă. Forma, culorile, materialele, accesoriile și simetria unei genți, în ansamblu, vorbesc nu doar despre purtător, ci și despre creator.
Cum în spatele unui poezii sau în spatele unui parfum stă o sursă de inspirație, și în spatele culorilor și formei unei genți se află anumite influențe.
Gențile Wild Inga sunt munca unei minți creative care se lasă inspirată, pe de o parte de tot ce întâlnește în viața cotidiană, iar pe de altă parte de chimia dintre texturile de piele cu anumite accesorii.
„Noi, oamenii, suntem adevărate enciclopedii, prin acumularea informațiilor care ne bombardează zilnic. Mă inspir din tot ceea ce mă înconjoară zi de zi, din natură, din arhitectură, dar și din trendurile impuse de designerii internaționali.”
Ca să poți promova un produs trebuie să ai, mai întâi de toate, încredere în acesta, iar ca să ai încredere, trebuie să îți placă. Indiferent că a fost vorba de colecții sau de modele la cerere, Mihaela și-a pus amprenta personală asupra fiecărei genți create și s-a identificat cu aceasta.
Pentru creatoarea brandului Wild Inga geanta ideală are o eleganță atemporală, este astăzi în ton cu tendințele și peste 10 ani poate fi purtată fără să pară demodată.
Realizarea unei genți poate dura între 48 de ore și o săptămână. La Wild Inga găsim adevărate opere de artă, modele cu aplicații handmade, create prin aplicarea a 500-600 de paiete din piele, toate vopsite manual și aplicate bucată cu bucată.

Gențile Wild Inga sunt accesoriul ideal pentru o femeie chic, încrezătoare în forțele proprii. O femeie care are în vedere atât estetica, cât și calitatea unui produs.
Lipsa personalului calificat reprezintă o problemă în această industrie. În prezent, mai sunt foarte puțini oameni pregătiți și dispuși să ducă mai departe acest meșteșug. Pe de altă parte, un alt impediment de care te lovești când ești tânăr antreprenor în România este educația societății în raport cu această meserie, foarte mulți oameni nu au încredere și nu acordă importanță manufacturii românești.
În ciuda greutăților, Wild Inga este un brand care a trecut granițele tării și se bucură de un succes internațional participând la diverse târguri. Colecția toamnă-iarnă 2018/2019 a fost foarte apreciată la târgurile de fashion din Italia. Geanta Chloe, produsă în ediție limitată a fost aleasă printre finaliste din câteva sute de modele și expusă în celebrul Mall Rinascimente de lângă Duomo Milano.
Gențile sunt precum bijuteriile, cu cât ai mai multe, cu atât vrei mai multe, iar Mihaela ne confirmă spusele.
„Zilele trecute o clientă care are 18 genți Wild Inga în dressingul personal și care era nerăbdătoare să vadă următoarea colecție pe care tocmai am prezentat-o la Paris Fashion Week mi-a spus că este de părere că o femeie nu va avea niciodată suficiente genți și pantofi.”
Citește în continuare Mădălina Vlad: „Toate pălăriile ajung să facă parte din povestea cuiva, de aceea este foarte important ce se întâmplă la mine în atelier.”.