După o pauză de șase ani, Calvin Klein revine la minimalismul anilor ’90.

Calvin Klein a revenit în forță pe podium după șase ani de pauză, readucând o nouă perspectivă la Săptămâna Modei din New York. În calitate de prima femeie director de creație a brandului, Veronica Leoni a vrut, dar și a reușit să-l readucă pe Calvin Klein din trecut.

Înființat în 1968, acest brand a conturat esența minimalismului anilor ’90 în apogeul său, în timp ce a rafinat cu măiestrie combinația unică de senzualitate și sobrietate. Tricotajele moi, siluetele elegante și piesele versatile au devenit emblematice și au fost purtate de mari modele precum Naomi Campbell, Cindy Crawford și Christy Turlington.

Din momentul în care designerul Raf Simons, acum parte din echipa Prada, a avut o scurtă colaborare cu brandul acum șase ani, compania și-a orientat mai mult atenția către comercializarea lenjeriei intime, lăsând în umbră moda de lux. Linia de înaltă clasă, denumită de Simons 205W39NYC, a fost întreruptă în 2019, iar brandul nu a mai prezentat pe podium de atunci.

Totuși, odată cu venirea Veronicăi Leoni ca director de creație în luna mai, lucrurile s-au schimbat radical, iar noua sa colecție sa de debut pare că a readus zâmbetul pe buze iubitorilor de modă.




Citește mai departe și Fenomenul Marina Voica