Home Fashion TOPSHOP LANSEAZĂ COLECȚIA IDOL PRIMĂVARĂ-VARĂ 2020

TOPSHOP LANSEAZĂ COLECȚIA IDOL PRIMĂVARĂ-VARĂ 2020

8 min read

Colecția IDOL din portofoliul Topshop Topman este una din colecțiile capsulă premium, bazată pe un design contemporan,  gândită și creată de către Anthony Cuthbertson, directorul de creație TOPSHOP, și una dintre cele mai apreciate de către fanii brandului.

În sezonul de Primăvară-Vară, Cuthbertson s-a inspirat din ecranizarea celebră a piesei „Romeo și Julieta” a lui Baz Luhrman din 1998 – cu Leonardo DiCaprio și Claire Danes în rolurile principale. Referințele se regăsesc în aspectul grunge al ținutelor, în combinarea texturilor și a materialelor și nu în ultimul rând în folosirea accesoriilor statement din mărgele, broderie grea, precum și a finisajelor strălucitoare.

Prima colecție IDOL a apărut în magazine și online în octombrie 2018. Aceste colecții sezoniere sunt lansate pe tot parcursul anului, cea mai recentă versiune este programată să apară în magazinele TOPSHOP TOPMAN  începând cu finalul lunii februarie.

DESPRE TOPSHOP

Topshop este un retailer dinamic, care conectează oamenii cu tot ce înseamnă avangarda în materie de fashion, stil și cultură. Peste 300 de noi modele must have, din colecțiile mainline și cele de accesorii, sunt lansate săptămânal; de asemenea, brandul propune o colecție denim extrem de versatilă, colecție care vinde global o pereche la fiecare 10 secunde.

Recunoscuți ca fiind partenerii designului original și campioni în susținerea noilor talente, lista personalităților de seamă care au făcut parte din campaniile Topshop conține nume precum Cara Delevingne, Karlie Kloss, Jourdan Dunn, precum și Gigi și Bella Hadid. Colecții capsulă Topshop în colaborare cu designeri de renume au căpătat deja recunoaștere mondială, în special colaborările cu iconicul super model Kate Moss, mult apreciații designeri britanici JW Anderson, Christopher Kane și Joanathan Saunders, și recenta colaborare cu premiatul designer Michael Halpern. Inovația permanentă, parteneriatele tehnologice exclusive cu Oculus Rift și platformele sociale – precum Twitter, Facebook și Pinterest – asigură recunoașterea retailer-ului ca fiind un lider digital și mereu în linia întâi a viitorului.

Topshop oferă gratuit serviciul premium de Personal Shopping și Styling doar într-o selecție de magazine din cele 604, parteneri digitali și francize prezente în peste 35 de țări. Magazinul principal al brandului, din Oxford Street, Londra are peste 1000 de metri pătrați și primește în jur de 400,000 de vizitatori săptămânal. Topshop.com atrage în medie 4.5 milioane de vizitatori săptămânali, fie că sunt pe mobil, tabletă sau desktop și livrează în peste 100 de țări folosind o platformă tranzacțională dedicată în 9 dintre ele. Topshop.com oferă consumatorilor, fanilor și celor care urmăresc brandul o experiență de shopping interactivă și greu de egalat.

DESPRE TOPMAN

Brandul britanic Topman a reușit să pună moda masculină pe harta internațională a fashion-ului și a devenit o autoritate în domeniul stilului. De la modelele iconice la liniile clasice, Topman și-a câștigat renumele printr-o abordare dinamică și irezistibilă, o dorință de a produce modă masculină cu adevărat aspirațională.  Topman a lansat colecții capsulă exclusive, în colaborare cu Charlie Casely-Hayford, James Long, Astrid Andersen, Agi & Sam, Nasir Mazhar și Sibling pentru a menționa doar o parte, alături de ambasadori de brand renumiți, precum Nick Jonas, Douglas Booth și James Bay.

Împingând trendurile înainte și schimbând felul în care bărbații privesc shopping-ul, Topman oferă gratuit serviciul de personal shopping în magazine selecționate. Amprenta globală a Topman include peste 160 de magazine în UK, și un total de 420 la nivel global, în 34 de țări. Topman.com lansează peste 250 de produse săptămânal și asigură livrare către 100 de țări.

DESPRE VOICI LA MODE GROUP

Înființat în 1960, în Cipru, Grupul Voici La Mode a fost partener în franciza pentru Marks and Spencer Cipru pentru mai bine de 60 de ani. În 2017 a intrat pe piața din România prin preluarea M&S. Astăzi, deține 35 de magazine în Cipru și România, incluzând Topshop Topman, Marks & Spencer, Celio, Dorothy Perkins, Wallis, Evans și Cafe La Mode. Grupul cipriot a adus mărcile britanice Topshop Topman în România ca francizor oficial în luna martie a acestui an și a prezentat un nou concept de design de magazin la deschiderea din București Mall.

Citește în continuare Prezentarea de modă a colecțiilor de absolvire de la DallesGO @Galateca.

Load More Related Articles
Load More By Roxana Galescu
Load More In Fashion

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Cum a fost la premiera documentarului NASTY: Ilie Năstase, înconjurat de sportivi, vedete și mii de fani

Premiera documentarului NASTY, despre viața și cariera lui Ilie Năstase, a adus împreună u…