Conform unui studiu global realizat de The Body Shop, majoritatea oamenilor consideră că brandurile de beauty au un impact negativ asupra stimei de sine. Majoritatea cred că acest fapt se datorează imaginilor retușate puternic și a promisiunilor irealizabile de înfrumusețare. Studiul arată și că alegerea modelelor pentru promovare este sursa principală vinovată de neîncredere în sine. The Body Shop se angajează să sporească încrederea în sine și folosește aceste informații pentru a-și îmbunătăți atât produsele, cât și comunicarea.
Odată cu lansarea noii game Tea Tree Oil, un best seller acum îmbunătățit, The Body Shop încurajează oamenii să fie mândri de tenul lor. Brandul destigmatizează coșurile, porii și imperfecțiunile prin modelele alese, care au un ten obișnuit.
Noua gamă are o formulă nouă, blândă cu tenul, care combină uleiul de arbore de ceai cu acid salicilic, pentru acele zile cu piele imprevizibilă.
Laura Keane, Global Product Development Director The Body Shop: „Nu există piele perfectă. Pielea noastră este un organ viu uimitor care are o personalitate proprie. Uneori acea personaitate poate fi un pic iritantă. Gama Tea Tree face pielea mai maleabilă și mai înțelegătoare. Dar totul este despre a ne simți bine în propria piele, indiferent de situație. De aceea, în campaniile noastre nu mascăm, edităm, întindem, subțiem, luminăm sau închidem pielea. În schimb, celebrăm particularitățile și excentricitățile care ne fac umani.”
Emma, model The Body Shop pentru campania Tea Tree: „Pielea mea are imperfecțiuni, textură și pori și da, uneori mă învinge și încerc s-o acopăr. Dar pe măsură ce m-am maturizat, am învățat că încrederea nu vine din felul cum arăt, ci din felul cum mă simt. Pielea perfectă oricum nu există, deși n-ai crede când vezi imaginile promovate în Social Media. De aceea sun mândră că sunt parte din această campanie care nu alterează imaginile să ascundă imperfecțiunile. Piele reală. Viață reală.”
Preia controlul pielii tale cu ulei de arbore de ceai.
The Body Shop a îmbunătățit gama sa numărul 1 cu produse menite să gestioneze impactul pe care pielea cu probleme o are asupra imaginii personale. Acum are o formulă duală de ulei de arbore de ceai și acid salicilic, pentru reducerea vizibilă a problemelor de piele. Cele două ingrediente sunt prezente în toate produsele din gama cu formulă îmbunătățită, fiind știut efectul lor puternic antibacterian.
Rezultatul este o piele purificată și cu o reducere vizibilă a coșurilor, ca tu să te simți stăpână pe pielea ta, chiar și în zilele imprevizibile.
Noul gel cu acțiune rapidă. Vă prezentăm un nou gel cu acțiune rapidă cu 2% acid salicilic, va reduce imperfecțiunile peste noapte. 80% dintre utilizatori au văzut o schimbare după o singură utilizare.
Bestselling Facial Wash cu formulă îmbunătățită. La fiecare 16 secunde se vinde un Tea Tree Facial Wash undeva în lume. Noua formulă a acestui best seller include acid salicilic, pentru a reduce apariția coșurilor în doar 7 zile.
Frumusețea care aduce schimbare.
Ulei concentrat de la arborele de ceai de la Muntele Kenya. Arborele de ceai a fost folosit pentru proprietățile sale antibacteriene de mii de ani. The Body Shop aduce această plantă puternică de la poalele muntelui Kenya, unde este culeasă cu grijă manual de către fermieri experți și distilată 12 ore pentru a produce ulei de cea mai bună calitate. Uleiul este produs organic la scară redusă, cultivat pe suprafețe mici și cules de mână, fără procesări cu mașini poluante. Mai important este că este obținut prin programul existent de mult Community Fair Trade. Parteneriatul cu Kutoka Ardhini ajută peste o mie de mici fermieri cu un venit sigur și corect, dar și o primă socială care susține proiecte comunitare.
Fă cunoștință cu noua gamă îmbunătățită Tea Tree, într-un nou ambalaj.
Gama cuprinde 11 produse, printre care cele de curățare și tratament, cu adaos de acid salicilic, pentru o rutină anti acneică eficientă. Gama are parfumul proaspăt și curat de ulei din arbore de ceai, într-o varietate de texturi senzoriale. Noile produse au peste 90% ingrediente naturale, în ambalaje atrăgătoare reciclabile sau reutilizabile din sticlă, aluminiu și plastic.
Rutina recomandată pentru piele imprevizibilă
- Începe cu Tea Tree Skin Clearing Face Wash. Folosește o cantitate cât o alună și masează circular pe pielea umedă, să obții o spumă abundentă. Clătește cu apă.
- Tonifică pielea cu Skin Clearing Toner. Scutură sticla să activezi fluidul, apoi cu o dischetă de vată aplică atent pe toată pielea uscată și curată. Nu clăti.
- Continuă cu Tea Tree Daily Solution. Aplică 2-3 picături pe degete și masează pe toată fața.
- Încheie ritualul cu Tea Tree Skin Clearing Hydrator. Pune în palmă o cantitate cât o boabă de mazăre și masează pe toată fața.
Aderă și tu la rutina pentru piele imprevizibilă și ia-ți toate produsele din magazinele The Body Shop din AFI Cotroceni și ParkLake sau online pe www.thebodyshop.ro.
Despre The Body Shop:
Fondat în 1976 în Brighton, Anglia, de către Dame Anita Roddick, The Body Shop este un brand global de frumusețe, certificat B Corp. The Body Shop caută să facă o diferență pozitivă în lume, oferind produse de îngrijire a pielii, îngrijire corporală, îngrijire a părului și machiaj de înaltă calitate, inspirate de natură, produse în mod etic și durabil. După ce a fost pionier în filozofia conform căreia afacerile pot fi o forță pozitivă, acest etos este în continuare forța motrice a brandului. The Body Shop operează aproximativ 2.500 de locații de vânzare în peste 80 de țări. The Body Shop face parte din Natura & Co Holding.
Despre IQ VERDE
IQ VERDE, noul distribuitor The Body Shop în România, face parte din Cosmos Group și este condus de managerul Lefteris Koklas.
Citește în continuare INTERVIU | Flair Scent – Sezonul emoțiilor – Cronicile OPPO Reno 10 5G ale artiștilor locali.