După ce a jucat la Australian Open fără sponsor tehnic, fiind singurul lider WTA care este în această situație, știrile rupturii Simonei Halep de gigantul Adidas au făcut înconjurul lumii. Simona a încheiat contractul cu Adidas chiar înainte de a ajunge locul 1 mondial, pentru că aceștia au refuzat o renegociere a contractului.
Pretențiile Simonei nu sunt neîntemeiate, sumele solicitate de către aceastea fiind o aliniere la contractele pe care alți jucători de rang similar le primesc. Refuzul brandului Adidias a fost perceput de media din întreaga lume ca o desconsiderare la adresa jucătoarei românce. Aceasta nu a avut nicio problemă să renunțe la contract și să joace în echipamentul oficial Australian Open.
După negocieri în care au fost implicate branduri ca Under Armour, Lacoste, New Balance și Nike, Simona s-a antrenat vineri în echipament Nike, confirmând astfel înțelegerea cu noul sponsor. Deși anunțul oficial încă nu a fost făcut, este clar că Nike a ajuns la o înțelegere cu constănțeanca.
În urma contractului semnat cu Nike, Simona Halep va încasa între 1,6 și 2 milioane de euro pe sezon, în funcție de performențele sportive ale jucătoarei constănțence. Până la acest moment, contractul cu Nike este cel mai important contract din cariera Simonei.