PERSON-A este un brand de haine înființat în anul 2023, ce are la bază minimalismul deconstruit și învăluit într-o atmosferă luxuriantă. Inspirat de o viziune cinematografică, brandul și-a propus să cuprindă esența eleganței contemporane, oferind totodată o imagine atrăgătoare și puternică.
„Persona poate fi definită ca o mască, o imagine publică a personalității cuiva, un rol social pe care îl adoptă cineva sau pur și simplu un personaj fictiv. Însă PERSON-A este o simbioză între noi înșine și imaginea pe care vrem s-o arătăm celorlalți. Având în minte această idee de dualitate (alb/negru, masculin/feminin, noi înșine/percepția celor din jur despre noi), cel mai important ingredient din ADN-ul brandului este conexiunea, adică să punem mereu împreună aceste caracteristici”, a menționat Andreea Lazăr, fondatoarea PERSON-A.
ORIGINS, prima colecție a brandului, cuprinde 44 de piese vestimentare, ce includ cămăși, pantaloni, rochii, sacouri și paltoane, disponibile pe www.person-a.com.
„Colecția ORIGINS înglobează esența brandului și îmbină detalii din moda anilor 40’ și 50’ cu forme geometrice și linii arhitecturale. De asemenea, colecția are în componență volume ce pun în evidență silueta, culori neutre și detalii care accentuează pasiunea noastră pentru arta croiului, cum ar fi cusăturile realizate manual și integrarea accesoriilor premium”, a adăugat Daniel Gavrilă, designer PERSON-A.
PERSON-A se bazează pe croiuri desăvârșite și materiale naturale (lână, mătase, poplin). Proiectate în propriul atelier de design din București, toate articolele au la bază țesături la cele mai înalte standarde din industrie, care provin din Italia, Franța, Grecia și Spania. De asemenea, misiunea brandului este să producă articole vestimentare în număr limitat, construind un stil care transcende tendințele trecătoare.
Citește în continuare Mia Ru – un brand de bijuterie care aparține întregii lumi.