Home Beauty News Noii ambasadori Revlon – cine sunt și ce spun despre campanie!

Noii ambasadori Revlon – cine sunt și ce spun despre campanie!

6 min read

Noii ambasadori ai brandului Revlon sunt Ashley Graham, Adwoa Aboah, Imaan Hammam și Raquel Zimmermann. Revlon nu doar că are o super campanie ci și o super generație de modele, alese pe sprânceană. Ashley Graham este primul model plus size din generația ei, cu o întreagă bază de fani care o adoră, pusă în ipostaza de a fi imaginea unei campanii globale de frumusețe.

Incluziunea tuturor tipurilor de corp, cu care femeile de toate măsurile se pot identifica, este un mare pas în industria de frumusețe.

Odată cu lasarea campaniei Live Boldly din New York, de acum câteva săptămâni, Revlon a atins fix ceea ce și-a propus – industria frumuseții se îndreaptă spre alte noi și diverse norme.

Dar, ce spun noii ambasadori Revlon despre asta?

“Machiajul te poate face să te simți minunat și poate fi și ceva distractiv. Nu sunt o fată care simte nevoia să poarte machiaj în fiecare zi. Am ieșit uneori din casă cu un simplu “booty-face,” așa cum îmi place să spun. Nu e nimic altceva decât puțin moisturizer. Dar recunosc că iubesc machiajul și transformarea care are loc și cred că totodată este vorba despre foarte multă fantezie.
 Rujul nu are dimensiuni. Dintotdeauna mi s-a spus că “ești plus-size de la gât în jos” și nu am înțeles de ce mi se spunea asta. În primul rând, este atât de diviziv. De ce clasăm femeile într-o anumită categorie?”Ashley Graham

“Mă desemnez o feministă și cred că frumusețea feminismului și forma care se conturează nu face constrângeri în a fi un anumit tip de femeie. Cred că machiajul se potrivește cu această imagine. De ce nu putem folosi machiajul pentru a ne face să ne simțim mai bine? De ce nu putem avea un spectacol pentru noi înșine? Întotdeauna susținem să facem lucruri pentru noi, îngrijire de sine, iar machiajul este unul din aceste lucruri. Nu este ceva care să îmi placă mai mult decât să mă îmbrac și cu siguranță o fac pentru mine însămi.

Ce face Revlon, luându-ne pe noi toate ca ambasadori, a reprezentat un progres masiv în ceea ce privește reprezentarea diferitelor tipuri de frumusețe într-o campanie uimitoare. Cred că industria modei trebuie să continue să sărbătorească femeile care reprezintă diversitatea. Uneori, industria modei devine [obsedată de] un seter al trendurilor, care apar constant și foarte rapid. Diversitatea este aici pentru a dura și trebuie să se lucreze în mod constant la acesrt aspect. Dacă nu ne-am gândi la tineri și la următoarele generații, s-ar putea să nu mai facem nimic din ceea ce facem.” – Adwoa Aboah

“Cred cu siguranță că acum este o perioadă culminantă pentru machiaj. Am o soră mai mică, are 16 ani, iar viața ei este machiajul. Machiajul ne oferă încredere. Se întâmplă. Dacă ne uităm la această campanie realizată de Revlon, este vorba despre a fi puternici împreună.” – Imaan Hammam

“Cred că este un moment foarte interesant acum, când femeile din întreaga lume ies în evidență și se exprimă. Fiind o femeie puternică nu înseamnă că îți pierzi feminitatea. Femeile pot fi feminine purtând machiaj și aratând bine, dar fiind și puternice în același timp. Îmi place că Revlon lucrează cu modele diverse. Suntem din țări diferite și avem opinii diferite. Este o celebrare a diversității. Nu toți trebuie să avem aceleași puncte de vedere, dar toți ne susținem. În calitate de femei, ne respectăm reciproc. ” – Raquel Zimmermann

 

Noua campanie Revlon este literalmente doar despre frumusețe, diversitate și incluziune!

 

Load More Related Articles
Load More By Raluca Zdrobis
Load More In Beauty News

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

HARD ROCK CAFE LANSEAZĂ CEA MAI AMPLĂ INOVARE A MENIULUI

Hard Rock International anunță cea mai amplă inovare a meniului din istoria companiei, cu …