Home Beauty News my Geisha lansează That Eye Cream – O cremă pentru toate tipurile de ten

my Geisha lansează That Eye Cream – O cremă pentru toate tipurile de ten

10 min read

my Geisha, compania din România care produce parfumuri și produse cosmetice, lansează un produs special creat pentru zona sensibilă a ochilor, potrivit pentru toate vârstele și tipurile de ten. That Eye Cream este mai mult decât o cremă, este o promisiune de frumusețe, un pas către acceptarea și celebrarea diversității. Acest produs hibrid are o formulă ce include complex de peptide, ulei de avocado, Ginseng Roșu și Adenozină și oferă rezultate remarcabile .

that eye cream
„Speak your mind, even if your voice shakes.” – Maggie Kuhn

my Geisha crede că frumusețea este o sursă de încredere și bucurie, nu de anxietate. Femeile sunt adesea expuse la o multitudine de critici legate de propria frumusețe, stereotipuri și clișee. Împreună, vrem să construim o lume unde frumusețea este la fel de diversă și unică precum fiecare dintre noi. Un spațiu unde fiecare femeie se simte valorizată și inclusă, unde diferențele sunt apreciate și celebrate, fără condiții, fără excepții, indiferent de culoarea pielii, a părului sau a ochilor, indiferent de greutate sau înălțime.

În acest scop, lansează THAT Eye Cream – o emblemă a diversității și a încrederii în propria frumusețe. Crema este creată pentru toate vârstele și tipurile de ten și promite o îngrijire de excepție pentru zona sensibilă a ochilor.

REZULTATE WOW

De la prima aplicare: piele mai hidratată și mai luminoasă, moale și netedă, liniile fine sunt estompate, formează o peliculă protectoare invizibilă, împotriva poluării și a factorilor de mediu.

După câteva utilizări: previne și tratează ridurile, oferă un contur al ochilor mai tânăr și mai ferm, cearcănele și pungile sunt diminuate vizibil.

În fiecare picătură de That Eye Cream se reflectă viziunea noastră: o lume în care frumusețea fiecărei femei este celebrată, indiferent de vârstă sau tipul de ten. O lume în care diversitatea este forța noastră și încrederea în propria frumusețe este dreptul nostru necontestat. Fiecare dintre noi merită să strălucească în propria ei lumină unică. That Eye Cream ne provoacă să ne unim forțele pentru a crea o revoluție a frumuseții – unde acceptarea de sine și încrederea sunt la fel de esențiale ca hidratarea pielii”, Denisa Tănase, CEO & Founder my Geisha.

DE CE ESTE CEA MAI IUBITĂ CREMĂ DE OCHI?
  • Potrivită pentru toate vârstele și tipurile de ten.
  • Luminează și uniformizează vizibil pielea.
  • Formulă cu peptide, Ginseng Roșu și ulei de avocado cu acțiune antiageing complexă.
  • Pielea din zona ochilor este hidratată și revigorată pe parcursul întregii zile.
  • Redefinește conturul ochilor, oferind luminozitate și diminuând semnele de oboseală.
  • Formează o peliculă protectoare invizibilă împotriva factorilor de mediu nocivi.
  • Minimizează aspectul liniilor fine și al ridurilor, oferind un aspect întinerit.
  • Formulă specială care protejează pielea de factorii de mediu nocivi și oboseala digitală cauzată de lumina albastră.
  • Uleiul de avocado și Ginsengul Roșu hrănesc pielea, în timp ce Adenozina stimulează regenerarea celulară.
  • Recomandată de dermatologi, cu formulă hipoalergenică.
  • Format MAXI size de 30 ml.
CUM SE APLICĂ?
  • Ia o cantitate mică de produs pe degetul inelar.
  • Încălzește produsul între degete pentru a-i facilita absorbția.
  • Tapotează ușor aplicând produsul fără a trage sau a întinde pielea.
  • Utilizează dimineața și seara pentru cele mai bune rezultate.
Cu această ocazie, my Geisha a pregătit o provocare pentru întreaga comunitate

Sunt momente când o cremă este mai mult decât un produs. Este un manifest. Acesta este acel moment. Fii parte din el!

Iată ce pot face fanii my Geisha dacă doresc să se alăture campaniei, să susțină diversitatea și să fie o sursă de inspirație pentru femeile dragi din viața și din comunitatea lor:

Scrie citatul „Speak your mind, even if your voice shakes. —Maggie Kuhn” pe un post-it. Lipește post-it-ul pe oglindă, într-un loc în care să poți face o fotografie clară a mesajului și a chipului tău în reflexie. Încarcă fotografia pe rețelele tale sociale, folosește hashtag-urile #IAmFreeToBeMe, #EverySkinOneCream și #myGeishaThatEyeCream. Nu uita să etichetezi @mygeisha.official. După ce postezi, încurajează-i pe urmăritorii tăi să realizeze și ei aceeași postare. Frumusețea adevărată înseamnă să fii cea mai bună versiune a ta.

that eye cream
That Eye Cream my Geisha, 30 ml, preţ 190 lei

That Eye Cream va fi disponibilă online, pe www.mygeisha.ro & www.mygeisha.com și în toate magazinele fizice my Geisha.

Despre my Geisha

Născut din pasiune pentru parfumuri, frumusețe și lux, brandul my Geisha își începe povestea în 2018, bucurându-se de un adevărat succes. my Geisha aduce în atenţia iubitorilor de parfumuri orientale arome seducătoare, absolut încântătoare, și formule foarte persistente, precum uleiul parfumat ori extractul de parfum.

Celebru în Europa, brandul my Geisha este prezent în 16 țări, cu peste 50 de magazine (România, Ungaria, Italia, Belgia, Germania, Spania, Franța, Elveția, Danemarca, Irlanda, Qatar, Austria, Bulgaria, Taiwan, Cipru și Regatul Unit).

Cu my Geisha, te bucuri de experiența shoppingului exclusivist: pătrunzi în universul brandurilor premium de îngrijire a pielii, coreene sau “Made in France”, și a parfumurilor orientale ce captează toată atenția, îți definesc stilul, învăluindu-te în eleganță și rafinament. my Geisha transformă orice zi banală într-una senzațională!

Pentru date suplimentare vizitați www.mygeisha.ro

Citește în continuare Vanilla Pumpkin – încearcă răsfățul toamnei.

Load More Related Articles
Load More By Echipa FPM
Load More In Beauty News

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Feeric Fashion Week 2024: prezentări de modă în buncăr, la Aeroport și pe circuit de karting

Festivalul ajunge la a 16-a ediție, consolidându-și poziția de eveniment de referință în l…