Home Bloggers Landiana Cerciu : #FeelFeeric

Landiana Cerciu : #FeelFeeric

12 min read

A crescut în industria modei, și-a început cariera la 14 ani la Milano, iar după ce s-a alăturat inițial în calitate de model, Landiana Cerciu a devenit vice-președinte al Feeric Fashion Week, o săptămână a modei creaive care promovează designeri și branduri din întreaga lume. Și-a dorit să înlăture prejudecățile și să se implice în modă la un alt nivel, prin care să poată influența și crea oportunități. Landiana ne prezintă proiectul său de suflet alături de care s-a dezvoltat personal și profesional, devenind omul pe care îl cunoaștem astăzi și care ne îndeamnă să #feelfeeric.

landiana cerciu

În câteva cuvinte, cine este Landiana?

Azi, Landiana e Vicepreședinte Feeric Fashion Week. Dar în urmă cu 12 ani era o fată care visa la o carieră de top-model. Între timp, prioritățile s-au schimbat și am învățat că în spatele camerelor este o lume pe care voi vrea să o explorez mereu. O lume în care pot să sprijin la rândul meu și să creez oportunități celor din jur.

Pentru tine, moda pare o a doua natură. De unde dragostea pentru acest domeniu?

Nu doar pare, ci chiar e. Am crescut în acest domeniu, încă de la 14 ani, moda m-a format ca om și a ocupat o mare parte din existența mea. Am iubit mereu ce făceam chiar dacă poate la început nu aveam habar ce se întâmplă, iar pe masură ce am crescut, am descoperit nu doar frumusețea din fața camerelor, ci și pe cea din spatele lor și, dacă ar fi acum să aleg, fără ezitare aș alege a doua variantă.

 De ce ai ales să te promovezi mai mult pe plan internațional?

Oricât am vrea, nivelul cel mai înalt în modă se regăsește în cele patru capitale, New York, Londra, Milano și Paris. Misiunea mea de a promova designerii care participă la Feeric nu se poate limita la granițele locale și toate demersurile pentru dezvoltarea Feericului sunt derulate la nivel internațional.

De-a lungul carierei mele am călatorit mult și majoritatea contactelor mele sunt de afară. În altă oridine de idei, în Feeric sunt implicați oameni din peste 25 de țări cu care pe lângă o prietenie strânsă ce s-a creat de-a lungul timpului (vorbim deja de ani buni de când ne sunt alături), avem și proiecte profesionale în majoritatea acestor țări.

Foto: Matei Vasilescu (heymatei)

Cu ce stil vestimentar te identifici?

O să râzi, dar obișnuiam să mă îmbrac destul de des în negru, acum dacă te uiți pe Instagramul meu nu ai spune asta. Stilul meu vestimentar depinde și de locul sau evenimentul unde merg. Prin prisma job-ului am învățat să îmi asum orice stil vestimentar, ba chiar să creez propriul meu stil, însă nu pot nega confortul stilului casual.

Ce designeri internaționali îți plac? Dar din România?

Lucrez anual cu peste 50 de designeri din întreaga lume, care mereu mă surprind cu creații inedite și interesante, nu aș putea să aleg vreun favorit, fiecare are ceva care mă face să mă îndrăgostesc până la ultimul detaliu, iar când vine vorba de români să știi că sunt atât de multe talente și o mare parte din garderoba mea cuprinde creațiile lor.

Să vorbim despre proiectele tale. Știm despre blogul tău, despre faptul că excelezi ca model și despre Feeric Fashion Week. Care este proiectul tău de suflet?

Chiar cel din urmă este proiectul meu de suflet. Feeric înglobează toate domeniile mele de activitate. Este fenomenul câruia m-am alăturat ca model, în care am crescut și m-am dezvoltat atât personal, cât și profesional și în care se află oamenii din spatele blogului. Îmi place să vad Feericul ca și caracatița evoluției mele, fiecare tentaculă având rolul ei în construcția mea.

Cum este să faci parte din echipa unui festival de fashion atât de mare precum Feeric?

Ahh, aș putea scrie o carte despre asta. Mai mult decât o echipă, Feeric a devenit o familie! Familia Feeric se întinde dintr-un capăt în altul al lumii, o familie plină de oameni lângă care este o încântare să lucrez, și nu doar în săptămâna feerică, ci de-a lungul anului în orice loc ne-am întâlni. Că e Argentina, Uruguay, Milano sau Paris, mereu sunt inconjurată de #feericfamily. Pe lângă asta, am dat startul unui fenomen: #feelfeeric. Este un hashtag pe care îl folosește toată lumea implicată în Feeric și care redă exact cum mă simt făcând parte din această echipă.

Știm că ești prezentă la cele mai importante evenimente de fashion internaționale, ce previziuni ne poți face pentru sezonul următor?

Până acum, fiecare sezon a fost marcat de măcar o știre socantă în ceea ce privește scena designului vestimentar. Anul acesta am aflat că Riccardo Tisci s-a alăturat casei Burberry și din informațiile pe care le am vor fi schimbări mari și la alte case de modă precum Dior sau Chanel.

Oricare ar fi următorul trend, vreau sa îndemn cititoarele să urmeze propriul stil și să nu poarte ceva doar pentru ca este „la modă”. Pe lângă asta, mai mult decât o previziune, o dorință ce sper să se materializeze este folosirea cât mai mult a materialelor sustenabile.

Foto: Matei Vasilescu ( heymatei )

Ce planuri de viitor ai?

Momentan planurile sunt făcute pentru viitorul apropiat, peste câteva luni va avea loc cea de-a 11-a editie Feeric unde pentru prima dată vom desfășura și o competiție pentru designeri emergenți. Îmi doresc să fac lucruri remarcabile și să pot influența. Realizările de până acum demonstrează că am ales calea cea bună și că pot continua să fac chiar mai mult de atât.

 Unde te putem urmări pentru a rămâne la curent cu tot ceea ce faci?

Platformele de socializare pe care sunt mereu activă sunt Instagram-ul și Facebook-ul: LandianaYolo. Toate experiențele mele sunt scrise pe blog LandianaYolo.com Este ca un jurnal care prezintă lumea din spatele evenimentelor. Așa se și numește: „the land behind the glam”, o lume plină de neprevăzut, dar poate asta o și face atât de atractivă.

 

Load More Related Articles
Load More By Raluca Zdrobis
Load More In Bloggers

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

HARD ROCK CAFE LANSEAZĂ CEA MAI AMPLĂ INOVARE A MENIULUI

Hard Rock International anunță cea mai amplă inovare a meniului din istoria companiei, cu …