Home News GETT’S a deschis un nou salon de înfrumusețare în Plaza România

GETT’S a deschis un nou salon de înfrumusețare în Plaza România

8 min read

GETT’S, una dintre primele rețele private de saloane de înfrumusețare din România și lider pe piața locatiilor de 4 si 5***** de profil, a deschis în luna octombrie un nou salon GETT’S Color Bar în centrul comercial Plaza România din București, după o investiție de peste 165.000 euro. Astfel, brandul cu o vechime de 21 de ani ajunge la 10 saloane deschise la nivel național.

Bugetul mediu al amenajărilor în cazul saloanelor GETT’S se situează la 1.000 de euro/mp însă efectul inflației care se regăsește nu doar în costul materialelor, ci și în forța de muncă, dar mai ales în lipsa acesteia, au dus la o creștere a costurilor la 1.225 euro/mp. Investiția a fost asigurată cu aportul partenerilor strategici dar și din fonduri proprii, ca în multe alte locații anterioare. Lucrările au durat 8 luni, dublu mediei estimate de investitori, însă acest lucru s-a datorat complexității tehnice si
amenajării salonului în spațiul mall-ului. Amenajarea, care se întinde pe o suprafață interioară de 135
metri pătrați și 30 mp de terasă, păstrează linia industrială cu influențe interbelice ca o diferențiere de
restul saloanelor brandului. S-au păstrat structurile metalice ce imită cuprul, placări de faianțe pe
mobilier, tavanele deschise, luminile suspendate.

“Avem elemente pe care ne place să le regăsim dintr-un proiect în altul, dar ne place să aducem și
elemente noi, pentru că nu ne plac proiectele standardizate, care depersonalizează relația cu clienții.
Creăm în permanență un mediu nou pentru clienti prin imbinarea mai multor factori: design nou,
alternăm inclusiv brandurile cosmetice folosite de la un salon la altul, materialele, soluțiile, culorile.
Marele avantaj al acestui spațiu este peretele-cortină, cu lumina spre exterior, care ne permite să ne
jucăm cu spațiul și să oferim intimitate”, a declarat Lucian Miess owner GETT’S Salons .
La fel ca în celelalte locații cu terasă (GCB Park Lake, GETT'S MEN Exclusive Floreasca, GCB Iulius
Mall Cluj), spațiul de 30 mp va fi amenajat pentru a deveni și un spațiu de relaxare, funcționând ca și
cafenea pentru clienții salonului.

Din punct de vedere al serviciilor, dincolo de serviciile complete pentru doamne, salonul de patru stele
va beneficia de un concept – GETT'S MEN Barber Shop – un shop în shop dedicat clientelei
masculine, unde vor fi oferite servicii de barbering și grooming.

Salonul va avea la maturitate o echipă de 28 de angajați, ajungându-se la un total de aproximativ 250
de angajați la nivelul întregului lanț de saloane.

“Ne bucurăm de creșteri mari pe segmentul de clienți, de la un an la altul. La sfârșitul anului 2016 am
încheiat cu 93.240 clienți, la sfârșitul lui 2017 cu 115.070 clienți, iar pentru 2018 previzionăm 128.000
clienți/an/servicii. Deși pe fondul deschiderii și de locații noi, să nu uităm că este foarte greu sa obții
creștere în locații deja mature, noi având locații de 18 ani”, a continuat Lucian Miess.

“Un lucru la care chiar ne pricepem este să atragem și să fidelizăm clienții, în general acaparăm
market share acolo unde deschidem, pentru ca investițiile de ultima generație, la cele mai înalte
standarde de calitate și siguranță, toate departamentele de Media (7 canale media, printre care revista
brandului GETT'S Highlights Magazine), de IT (ERP/CRM/IVR/VoIP/APP), de Management,
Operațional, de educație și formare personal, de marketing (programe de fidelitate, abonamente,
produse financiare, card-uri cadou, Gift Certificate, cluburi de membrii, studenți, corporate,
recunoașterea telefonica automată a clienților, programări online, revista, blog, notificări și remindere,
acumulări de puncte valorice, plata securizata prin aplicație mobilă cu aceste puncte, e-shop, câștig din
recomandări de clienți noi, din cumpărarea de produse profesionale, prin feedback, etc), toate acestea
transformă GETT’S într-un Hub de beauty atât de complex încât este greu de egalat ca și pricepere și
putere de a fi susținute de către concurență, atât în țară cât și în străinătate, încât diferența între
avantajele de care beneficiază un client la GETT’S vs oricare alt salon din zonă sunt atât de mari, la
prețuri care sunt destul de apropiate (deși nejustificate în cazul concurenței), încât clienții aleg mai
mult pachetele complete moderne la preturi apropiate, aleg metoda ce le garantează calitate în regim
constant, standardizat, cuantificat, modern” a încheiat Lucian Miess.

Previziunile arată că salonul va ajunge la break even în 6 luni de la deschidere, urmând ca întreaga
investiție să fie recuperate în decurs de 4-5 ani.

Load More Related Articles
Load More By Raluca Zdrobis
  • Ce poti sa faci de Revelion in Bucuresti

    Luna decembrie e luna în care auzi întrebarea – tu ce faci de Revelion? Dacă încă nu…
Load More In News

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Dermabraziunea – tu știi când trebuie apelat la ea?

Dermabraziunea este o tehnică de corecție care absoarbe straturile superficiale ale pielii…