Home Events „Femeia care se ridică” – Gală caritabilă cu prezentare de modă susținută de victime ale violenței domestice

„Femeia care se ridică” – Gală caritabilă cu prezentare de modă susținută de victime ale violenței domestice

5 min read

13528881_502741846593227_5413179457442986337_nEdiția 2016 a Galei „Femeia care se ridică” a adus în atenția sponsorilor și participanților o prezentare de modă susținută de victime ale violenței domestice, femei și copii din Centrul Maternal Casa Agar – Touched România.

Evenimentul a avut loc saptamana trecuta, la Hotel Caro, în București. Organizată sub egida Asociaței Touched România, gala a avut ca scop strângerea de fonduri pentru sprijinirea victimelor violenței domestice.

Fiecare copil salvat dintr-un mediu abuziv reprezintă un viitor de succes, iar fiecare mamă care alege să condamne violența din familie este un adevărat erou. Procesul de reintegrare socială este dificil și plin de provocări. Acesta este motivul pentru care avem nevoie de implicarea fiecăruia, prin voluntariat sau susținere financiară”, a declarat Natalia Ungureanu, Director Executiv Touched România.

Prezentarea de modă a fost facilitată de designerii Sabina Georgescu – Sabinne, Eva’s Lab by Ana Munteanu, Raluca Constantin – Provocative, Romartizanat și Făbricuța de ii, cei care au oferit mamelor și copiilor ținute pentru defilare.

„Mă bucur enorm că, prin bunăvoința partenerilor, a sponsorilor și a celor care au participat la această gală, am oferit femeilor victime ale violenței domestice un moment special, de care nu au parte în viața de zi cu zi. Fiecare dintre cei prezenți ajută la continuarea misiunii Touched România”, a încheiat Natalia Ungureanu.

La eveniment au participat atât reprezentanți ai marilor companii (Kaufland România, Electrica SA), cât și tineri artiști care susțin cauza Touched România.

Gala „Femeia care se ridică” a fost un eveniment caritabil marca Touched România, organizat de Opportune PR și realizat cu sprijinul: Hotel Caro, Tucano Coffee, Cofetăria Dor de Dulce, Manifest Salon, L’oreal Romania, Simbio Kitchen, Tymbark, Gânduri ascunse cu Alina Ilioi, Paul Alexandru Photography, Anvergura Production, Helos Studio Art, Vivel Sound, Romartizanat, Prețuri pentru Tine, Făbricuța de ii și Casa de Modă Estilo.

 Despre Touched România

Asociația Touched România este o organizație neguvernamentală, non- profit, înființată în anul 2005, care activează în domeniul protecţiei copilului și intervine în ajutorarea copiilor şi femeilor în dificultate, pentru a preveni abandonul copiilor şi pentru a le oferi sprijin lor şi familiilor. Misiunea Asociaţiei Touched România este de a îmbunătăţi viaţa copiilor și a femeilor, aflaţi în dificultate, oferindu-le sprijin emoţional, material şi educaţional.

Despre Opportune PR

Opportune PR reunește specialiști din domeniul comunicării, cu experiență în zona politică și de business. Valorile agenției sunt: profesionalismul, creativitatea, confidențialitatea și corectitudinea. Portofoliul Opportune PR cuprinde clienți din sectorul organizațiilor neguvernamentale dar și din alte domenii. Opportune PR crede în cauzele clienților săi și sprijină prin servicii optime creșterea notorietății proiectelor care merită.

Load More Related Articles
Load More By Cristina Anti
Load More In Events

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Odă pentru ,,Bădiță” – Irina Rimes

Cea mai nouă piesă a Irinei Rimes, ,,Bădiță” face parte din EP-ul ,,Origini”, materi…