Home Interviews De vorbă cu Ioana Popa, fondatoarea brandului Cloche

De vorbă cu Ioana Popa, fondatoarea brandului Cloche

5 min read

Continuăm dialogul realizat de Laura Călin, inițiatoarea proiectului V for VINTAGE, între creatorii frumosului purtabil și cei care le poartă creațiile, creatorii de comunități sau influencerii. De această dată ne oprim la designerul Ioana Popa, fondatoarea brandului Cloche, care ne prezintă viziunea ei sinceră despre legătura designer-influencer.

Unde îți găsești sursa de inspirație pentru creațiile tale?
Găsesc inspirație în toate lucrurile care mă înconjoară, în lucrurile pe care le văd și pe care le simt, în experiențele din viața de zi cu zi. Țin cont și de tendințele de sezon și le adaptez într-un mod cât mai personal pentru fiecare colecție.

 Ce metode de promovare folosești și ți se par eficiente?
Am folosit mai multe modalități de promovare, cea mai eficientă în business-ul meu este Google Ads. Platforma generează reclamele doar publicului direct interesat de designul contemporan și așa reușesc să atrag un număr cât mai mare de clienți interesați de colecțiile mele.

Care sunt influencerii cu care colaborezi? Pe ce criterii îi alegi?
Pe parcursul carierei am lucrat cu un singur influencer, Sânziana Negru. Colaborarea noastră a început dintr-o simpatie aparte care, cu trecerea timpului, s-a transformat într-o relație strânsă de prietenie. Este o persoană în care am încredere și cu care îmi face plăcere să lucrez. Cred că acestea sunt două criterii importante într-o colaborare.


Ce insights ne poți oferi din colaborările anterioare cu influencerii? Ce crezi ca ar putea fi îmbunătățit în relația designer – influencer?
Elementele care alcătuiesc o colaborare de succes sunt transparența și comunicarea directă. Este important să știm ce ne dorim de la fiecare proiect și să ne exprimăm clar așteptările.

Care sunt elementele care sunt win-win în colaborarea cu un influencer?
Ambele părți implicate au de câștigat într-o colaborare de acest tip. Se produce practic un schimb de vizibilitate pe canalele online și offline ale designerului și pe cele ale influencerului, care poate duce la creșterea business-ului și a numărului de clienți pentru designer și la ținute spectaculoase pentru evenimentele și proiectele influencerului.

Care sunt așteptările tale în relația cu influencerii?

Colaborările cu influencerii au fost pe plan secund în strategia de business pe care am pregătit-o pentru brand-ul meu, însă într-o potențială colaborare îmi doresc ca influencerul să aibă un comportament adecvat și profesional și să îmi crească vizibilitatea pe brand.

Ce ne poți spune despre raportul investiție-return din campaniile cu influenceri?
După cum spuneam mai sus, am colaborat cu un singur influencer. În general, în termen de investiții, majoritatea mi-au adus un return cel puțin la fel de mare. Văd acest gen de colaborare ca o implicare personală, dincolo de un acord profesional, dacă influencerului îi plac ținutele pe care le poartă și îl reprezintă ca stil, asta se vede și în numărul de clienți pe care eu îl am.

Load More Related Articles
Load More By Cristina Anti
Load More In Interviews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Sandra Bendre: Viziune sinceră despre legătura influencer-designer

Laura Călin, inițiatoarea proiectului V for VINTAGE – târg de design contemporan și …