Home Interviews Create your shoes

Create your shoes

8 min read

Un business, e ca un copil. Daca nu esti responsabil si nu il iubesti, nu creste frumos. Seriozitatea si pasiunea sunt ingredientele necesare unei retete de succes, lucru pe care il aflam de la doua tinere surori, a caror pasiune pentru pantofi, a dus la creearea unui concept inedit, in materie de productie de incaltaminte. Va prezentam, in randurile ce urmeaza, povestea Creative Shoes si Prestige Shoes, o poveste despre dorinte, pasiuni, ambitii si profesionalism.

Legenda spune ca a fost odata o printesa, care isi dorea sa isi gaseasca pantofii perfecti: unici si comozi. Ani dea randul a cutreierat printesa magazinele, pana intr-o zi, cand in vitrina unui magazin a zarit pantofii perfecti, care din pacate nu i se potriveau.  Dezamagita, a ordonat sa se construiasca un magazin de incaltaminte in care pantofii puteau fi personalizati nu doar dupa preferintele estetice, ci si dupa forma si marimea persoanei.

Intr-o lume moderna, diferita de cea a basmelor, Florina Anton si Elena Grigore au dat nastere unor afaceri menite sa satisfaca nevoile si dorintele femeilor, in materie de pantofi. Aparitia lor pe piata din Romania nu a fost intamplatoare „Am simtit, ca in ciuda ofertei foarte generoase din magazinele clasice, este loc pentru ceva nou, pentru ceva ce poate schimba felul in care sunt priviti si folositi pantofii”. In viziunea lor, pantofii sunt mai mult decat un obiect functional, ei reprezinta un element de originalitate, capabil sa transforme orice tinuta.

Comuna celor doua, nu a fost doar pasiunea pentru pantofi, ci si pasiunea pentru business.  Pornind de la o necesitate, au ajuns, sa dezvolte, in paralel, doua afaceri, ambele in domeniul productiei si comercializarii de pantofi. Istoria Florinei si a Elenei, ne aduce in prim plan, povestea unor surori cu stiluri diferite dar cu dorinte comune. Indrumate de nevoia de a gasi pantoful perfect, usor de purtat si elegant totodata, in primavara anului 2013, au demarat cautarile pentru gasirea unui atelier care sa accepte provocarea de a creea pantofi  unici, comozi si cat mai colorati. „Initial, proiectul a inceput doar pentru noi, insa ulterior, am fost asaltate de cereri si ne-am gandit ca putem face si alte femei fericite. Am lasat in spate meseriile pe care le aveam si am deschis magazinele Creative si Prestige. De atunci, fiecare zi este o noua provocare!

Printre obiectivele celor doua, satisfactia clientelor este unul dintre cele mai importante lucruri. „Ne dorim sa facem fiecare clienta fericita, asfel incat aceasta sa revina, cu drag, la noi.”

Ce aduc nou pe piata magazinele Creative si Prestige?  Colectii de incaltaminte adaptate fiecarui stil vestimentar in parte, dar mai presus de toate, posibilitatea fiecarei cliente de a fi propriul ei designer si de a isi alege finisajele. Cu alte cuvinte, conceptul creativ al celor doua magazine este nou si unic pe piata din Romania, oferind clientelor posibilitatea de a interveni in procesul de productie al pantofilor, punandu-si in aplicare propriile fantezii si preferinte. Analiza constanta a tendintelor fashion, este un proces foarte important, informatiile dobandite in urma acesteia, fiind utilizate in creearea unor modele de incaltaminte usor de purtat, comode si versatile si nu in ultimul rand, accesibile tuturor buzunarelor.

In vara anului 2014, Elena, sora cea mica, urma sa devina mireasa. A fost o adevarata provocare pentru ea, sa isi personalizeze tinuta din ziua nuntii, avand in vedere faptul ca, miresele necesita o atentie deosebita. Rezultatul a depasit asteptarile, Elena purtand in ziua nuntii ei, pantofii la care visa de cand era mica.

Magazinele Creative si Prestige, s-au indreptat cu pasi repezi catre strada succesului. Desi asemanatoare ca forma, ambele, magazine de comercializare si productie a pantofilor, nu sunt unul si acelasi proiect. Creative, este afacerea Elenei iar Prestige este a Florinei, ce este comun celor doua, este faptul ca ambele isi datoreaza existenta, pasiunii pentru pantofi a celor doua surori. Longevitatea pe piata, este  data de valorile in care cred, si dupa care se ghideaza fondatoarele. Acestea considera ca profesionalismul de care dai dovada in raport cu ceilalti, calitatea, unicitatea si flexibilitatea produsului  promovat, sunt atribute care nu trebuie sa lipseasca din cadrul unui proiect.

Misiunea noastra este sa livram fericire si emotie. O clienta multumita de serviciile si produsele noastre, este dovada faptului ca ne facem bine treaba. O suta de cliente multumite, care poarta zilnic incaltaminte din piele Prestige, sunt dovada faptului, ca succesul se cladeste treptat, prin respect si incredere. O mie de cliente multumite, care revin sa cumpere de la noi, sunt dovada faptului ca am reusit sa oferim calitate la preturi accesibile si sa adunam in jurul nostru o comunitate de doamne si domnisoare, pentru care  stilul inseamna totul.”

Text de Ruxandra Dragomir

Load More Related Articles
Load More By Cristina Bursuc
Load More In Interviews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Check Also

Emanuele Magenta, arhitectul accesoriilor

Tânăr, dominat discret de farmecul specific italian şi cu un spirit vizionar, Emanuele Mag…