Home Events Campania antidrog: D.R.O.G – drame, regret, opțiuni greșite

Campania antidrog: D.R.O.G – drame, regret, opțiuni greșite

6 min read

În București, în perioada 5 octombrie – 15 noiembrie s-a desfășurat proiectul „D.R.O.G – drame, regrete, opțiuni greșite” realizat și susținut de Primăria Sectorului 1, prin Centrul Cultural al Sectorului 1, cu scopul de a informa și de a preveni dramele care pot rezulta din consumul activ de substanțe psihoactive în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 14-18 ani.

Campania antidrog

Din păcate, tinerii ajung să consume droguri pentru a testa o nouă experienţă,din curiozitate, pentru că prietenii din anturaj o fac, pentru că schimbă starea de dispoziţie sau pentru a părea distractivi şi cool. Însă, este important de știut că pot fi cool și prin alte activități, iar pentru acest lucru au fost selectați 6 susținători celebri ai campaniei, urmăriți în mediul online de tineri, pentru a le povesti acestora din urmă cum pot face să fie cool, fără să apeleze la substanțe dăunătoare organismului, care nu fac decât să ducă la drame, regrete și opțiuni greșite.

Anda Adam, Speak, Mihai Morar, Giulia, Nicoleta Nuca și Codin Maticiuc și dr. psiholog Dr.Gina Chiriac- Preşedinte al Institutul European de Studii pentru Terapia Copiilor şi Adolescenţilor (I.E.S.T.C.A.) s-au alăturat acestei inițiative și sunt prezenți pe contul de Facebook al proiectului pentru a discuta cu tinerii despre consumul de substanțe psihoactive, cum să fii cool în gașca de prieteni alegând să faci lucrurile diferit și corect, cum să îți găsești activități de relaxare și de ocupare a timpului liber cu lucruri utile și plăcute.

Având în vedere situația pandemică actuală, proiectul s-a desfășurat exclusiv în mediul online prin canalele de comunicare dedicate acestei campanii:

Care sunt activitățile desfășurate în cadrul proiectului D.R.O.G – drame, regrete, opțiuni greșite?

Pe contul de Facebook al campaniei se comunică zilnic informații despre substanțele psihoactive, dramele care pot urma în urma consumului acestora, cum se ajunge la dependență imediat după prima tentativă de consum, dar și informații științifice oferite de dr. psiholog Dr. Gina Chiriac – Preşedinte al Institutului European de Studii pentru Terapia Copiilor şi Adolescenţilor (I.E.S.T.C.A.).

Cei 6 susținători ai campaniei au intrat LIVE săptămânal, pe contul de Facebook al proiectului, în zilele de marți și joi de la 20.30 timp de 30 – 45 minute alături de comunitatea formată din tineri, părinți și cadre didactice.

Pentru un moment de creativitate, tinerii au fost provocați să ofere un slogan valoros campaniei antidrog, printr-un concurs desfășurat pe contul de Facebook.

Sloganul desemnat câștigător de către cei 6 susținători ai campaniei „Fii conștient, nu dependent!” aparține Elenei Dumitru, care se va bucura de o întâlnire cu susținătorul ei preferat din campanie și de vizibilitate a sloganului pe un panou de dimensiuni mari, outdoor, din Sectorul 1, București.

Dă-le o șansă tuturor să afle cum pot spune NU drogurilor și DA vieții !

Citește în continuare Expoziția My Life Coach Insisted on 90 Days of Self-Love @Atelier 35.

Load More Related Articles
Load More By Echipa FPM
Load More In Events

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

„Expoziția de jucărie” – jucării din anii 1930 până la începutul anilor 1990 expuse la Palatul Culturii în Iași

Complexul Muzeal Național „Moldova” Iași și Atelierul SPRE vă invită la Palatul Culturii s…