Home Beauty News Parteneriat Bloom Clinique și Cremooza. Produsele de îngrijire Cremooza vor putea fi cumpărate și din cadrul clinicilor Bloom

Parteneriat Bloom Clinique și Cremooza. Produsele de îngrijire Cremooza vor putea fi cumpărate și din cadrul clinicilor Bloom

4 min read

Bloom Clinique și Cremooza au anunțat săptămâna aceasta, în cadrul workshop-ului dedicat îngrijirii corecte a tenului, parteneriatul dintre cele două branduri. Începând de luna aceasta, produsele de îngrijire Cremooza vor putea fi cumpărate și din cadrul clinicilor Bloom.

Bloom Clinique Cremooza

Bloom Clinique și Cremooza au fost gazdele unui workshop dedicat produselor de îngrijire a pielii, organizat din dorința de a ajuta cât mai multe persoane să facă alegeri corecte și inspirate în privința produselor pe care le folosesc pe piele. Alese nepotrivit, produsele cosmetice nu doar că nu oferă efectele pe care le promit, ci pot afecta echilibrul natural al pielii.

În cadrul workshop-ului, Bloom Clinique și Cremoza au anunțat și parteneriatul celor două branduri care a fost gândit pentru a facilita accesul pacienților Bloom Clinique la produse de îngrijire organice de calitate superioară, dar și de a beneficia de o consiliere adecvată atunci când aleg cele mai potrivite produse pentru pielea lor.

Parteneriatul Bloom Clinique și Cremoza nu este absolut deloc unul întâmplător. Bloom Clinique și Cremoza sunt două branduri în căutare de autenticitate, care nu fac compromisuri. Clinicile Bloom Clinique din București și Constanta se remarcă printr-o abordare a serviciilor medicale care este adaptată nevoilor fiecărui pacient; atmosfera calda și prietenoasă vine în armonie cu dorința echipei medicale de a potența calitățile pacienților și de a-i aduce pe aceștia în cea mai bună formă.

Cremooza este un brand dedicat îngrijirii pielii la superlativ cu ajutorul produselor de îngrijire corect formulate, bazate pe studii medicale avansate, cu ingrediente organice, naturale, care oferă rezultate reale de fiecare dată și o experiență de îngrijire a pielii de neegalat.

Atât Bloom Clinique, cât și Cremooza, știu că vârsta nu este doar un număr. Nu sunt anti-aging, ci pro-aging, pentru că fiecare vârstă vine cu experiența și frumusețea ei specifică. Pacienții Bloom Clinique sunt încurajați să îmbrățișeze fiecare an care trece cu seninătate și să armonizeze sănătatea fizică cu frumusețea pentru un rezultat complet.

În idealul de a face trecerea timpului o bucurie, Bloom Cliniqe și brandul Cremooza au descoperit un teren comun – sănătatea pielii și folosirea unor produse organice, de calitate superioară, produse pe care dermatologii de la Bloom Clinique le-au îndrăgit din prima clipă. Astfel, și-au unit forțele pentru a le oferi pacienților Bloom Clinique o experiență de îngrijire completă.

Citește în continuare Seturile cadou Haute Couture Skincare by DR. RALUCA HERA.

Load More Related Articles
Load More By Echipa FPM
Load More In Beauty News

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

FEERIC HUB susține dezvoltarea tinerelor talente prin proiectul CROPS

FEERIC HUB a fost lansat public în 2022 ca răspuns la provocările economice și sociale gen…