Home Beauty News Noutăți parfumerie de nișă românească sub umbrela Nichescent.ro

Noutăți parfumerie de nișă românească sub umbrela Nichescent.ro

5 min read

Nichescent.ro a prezentat pe 26 septembrie 2021, în cadrul unui eveniment la Grădina Monteoru pe Calea Victoriei în București, noutăți ale mărcilor românești Calaj Perfume, Adi Ale Van, A13 Niche, Grande Perfume și Emozioni Fragrances. Evenimentul a fost deschis publicului larg iubitor de parfumerie de nișă și care dorește să experimenteze un segment de parfumerie probabil obscur, însă cu o abordare artistică și artizanală.

parfumerie de nișă

Cele 5 marci de parfumerie de nisa sunt lansate de romani si intra in categoria de parfumuri de nisa si parfumerie artizanala.

Calaj Perfume este o marca lansata de Flavius Calaj in 2020, cel care detine si magazinul Nichescent.ro. Pasiunea lui pentru parfumerie a inceput acum multi ani. Ca prim pas, a lansat un magazin online unde vinde si in prezent parfumerie de nisa selectata dupa asteptarile proprii si experienta acumulata in peste 10 ani de pasiune intensa pentru parfumerie. In magazinul sau gasiti creatii The Spirit of Dubai, Francesca Bianchi, Rirana, The Lab, Ghostnose si multe altele. A deschis recent un mic magazin in Arad si de un an de zile prezinta iubitorilor de parfum parfumurile create dupa propriile idei.

Parfumurile Calaj:

The First Edition: Transilvania, Love Toxin, Oshun, Black Beard – nas Miguel Matos

The Silver Edition: Metaphore, Lilyn – nas Miguel Matos, Aliz (discontinuat) Jorge Lee & Ricardo Ramos, Carmen – nas Sofie Behagel, Camille Chemardin si The Last PH 85 – nas Calaj Flavius

parfumerie de nișă

calajperfume.com

Adi Ale Van Artistic Extract este marca lansata de Casmir Andrei. Ce au specific aceste parfumuri, pe langa ingredientele in mare proportie naturale, sunt flacoanele unicat. Pentru fiecare sticla se foloseste lemn sau metal ce se prelucreaza manual chiar de catre Andrei. Dureaza intre 6-12 ore pregatirea unei singure sticle. La Dilema dureaza 6 ore, la Umbre 10 ore si este vorba de prelucrare migaloasa.

Parfumuri: Dilema – nas Sophie Behagel & Camille Chemardin si U.M.B.R.E – nas Jimmy Bodin

instagram.com/adi_ale_van

A13 Niche este marca lansata de Andreea Angheluta. Pana in prezent, parfumul Out in the open, nas Miguel Matos, a cucerit iubitori de parfum din Romania si mai ales din Italia. Compozitia sa aduce note pretioase si bine puse in valoare, precum ambrette, orris, piele, vanilie si tonka etc. Multi dintre cei ce l-au incercat revin si il recumpara.

instagram.com/a13niche

Grande Perfume, cea mai noua marca lansata, detinuta de Alexandru Marian. Fiecare sticla este gravata cu un număr de la 1 la 86 si are 25% concentrație de parfum. Alcoolul utilizat este de 4 ori distilat natural din prune, extras după metode arhaice și total bio. „Toate parfumurile vor fi lansate doar in ediții limitate si niciunul nu se va continua, tot timpul vor fi parfumuri noi. Vreau sa aduc calitate, nu cantitate”, Alexandru Marian. Grande nu oferă doar un simplu parfum, va este oferita tradiție, pasiune, naturalețe și o abordare noua.

Parfum: Genesys – nas Calaj Flavius

instagram.com/grande_perfume_2021

Emozioni Fragrances, brand detinut de Ardelean Radu, are pana acum un singur parfum Elisheva – nas Dario Fini.

instagram.com/emozionifragrances

parfumerie de nișă

Citește în continuare Obsentum deschide al patrulea boutique de parfumerie de nișă din București.

Load More Related Articles
Load More By Echipa FPM
Load More In Beauty News

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Nike: Form Follows Motion – Expoziția care te poartă prin istoria și inovațiile brandului Nike la Vitra Design Museum

Dacă ești pasionat de pantofi sport și vrei să descoperi povestea din spatele unuia dintre…