Home Fashion Noul magazin adidas outlet din Fashion House Pallady

Noul magazin adidas outlet din Fashion House Pallady

4 min read

Astăzi s-a deschis un nou magazin în cadrul centrului comercial Fashion House Pallady de pe A2 – Cernica. Noul adidas outlet din Fashion House Pallady dispune de o suprafață de vânzare de 523mp și o suprafață totală de 751mp. Acest magazin este deschis sub un nou concept de design și este primul de acest fel din sud estul Europei.

adidas outlet fashion house

Conceptul de design Pulse reprezintă pulsul comunității sportive. Optimist, dinamic și sincronizat cu ritmul de viață al consumatorilor, inspiră acestora dorința de a se reîntoarce frecvent și a cumpăra din ce în ce mai ușor.

Pulse reflectă și pulsul business-ului la nivel global, aducând o experiență inovatoare, care generează dialog și curiozitate în rândul consumatorilor, ajutându-i să își contureze atât necesitățile de achiziție, cât și dorințele pentru cumpărături viitoare.

Pulse răspunde dinamicii pieței, introducând flexibilitatea modului de prezentare a produselor și trecerea de la moda fast la cea slow, reflectând cererea comercială și nevoile consumatorilor. Acest concept stabilește un nou standard în peisajul de outlet.

Noul adidas outlet din Fashion House Pallady are la bază dorința de a oferi, atât celor care fac sport în mod recreațional, cât și sportivilor de performanță, un loc unde găsesc echipamentul de care au nevoie.

Toți vizitatorii vor găsi produse adecvate nevoilor lor, fie că vorbim despre articole sport din gama Performance sau articole de lifestyle & fashion din gama Originals. Fiind un magazin de tip outlet, prețurile sunt irezistibile, oferind aceeași calitate înaltă, conform standardelor adidas.

„Deschiderea primului magazin adidas outlet din sud-estul Europei ce integrează conceptul de design Pulse a reprezentat un obiectiv major pentru echipa noastră. Ne-am dorit să le oferim iubitorilor de sport și stil urban un loc unde să găsească tot ceea ce și-ar putea dori din oferta brandului nostru, de la echipament sportiv specific, la streetwear și articole de fashion. Suntem întotdeauna gata să ne adaptăm nevoilor pieței, pentru a face sportul accesibil pentru cât mai mulți oameni, indiferent de nivelul de performanță cât și pentru a oferi cele mai căutate articole când vine vorba de fashion.” –  a declarat Sorin Fiscutean, Sr. District Manager Retail & Franchise adidas România.

Despre adidas

adidas este lider global in industria de articole sportive. Cu sediul central in Herzogenaurach, Germania, compania are peste 59.000 de angajati pe tot globul si a generat vanzari de 21,4 miliarde EUR in 2023.

Citește în continuare Țesături naturale pentru zile toride, din colecția de vară DiKa.

Load More Related Articles
Load More By Echipa FPM
Load More In Fashion

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Feeric Fashion Week 2024: prezentări de modă în buncăr, la Aeroport și pe circuit de karting

Festivalul ajunge la a 16-a ediție, consolidându-și poziția de eveniment de referință în l…