Home Fashion Shows Un nou format de runway show pentru colecția Diesel toamnă-iarnă 2024

Un nou format de runway show pentru colecția Diesel toamnă-iarnă 2024

3 min read

Diesel explorează un format de prezentare inovator și democratic, încurajând audiența globală să se alăture experienței show-ului de modă pentru colecția toamnă-iarnă, în cadrul Săptămânii Modei de la Milano.

DIESEL toamnă-iarnă 2024

Uitându-te la cineva care se uită la tine. Directorul creativ Glenn Martens experimentează cu un nou format de show democratic pentru runway-ul toamnă-iarnă 2024 din timpul Săptămânii Modei de la Milano. Programat miercuri, 21 februarie 2024, show-ul va începe la ora 12:30 pm CET (ora 13:30, ora României).

Pentru prima dată, întregul proces de pregătire a show-ului va fi, de asemenea, deschis pentru toţi. În perioada 18-20 februarie, atelierul şi construirea set up-ului de runway vor fi transmise via livestream pe platformele Diesel. Se poate conecta oricine pentru a vedea ce se întâmplă cu adevărat pentru ca runway-ul să prindă viaţă.

Privind şi fiind privit. Merge în ambele sensuri. Pentru toamnă-iarnă 2024, o audienţă globală de 1000 de persoane va fi invitată nu doar să urmărească, ci şi să participe interactiv în cadrul show-ului, indiferent de locaţia unde se află. Show-ul este imaginat de Glenn Martens ca fiind o experienţă voyeuristică şi interactivă unică.

Toată lumea este invitată să acceseze biletele electronice la show printr-un proces de înregistrare online, care se deschide pe 13 februarie, la ora 12 PM CET (ora 13:00, ora României), pe www.diesel.com. Biletele electronice vor fi eliberate pe principiul primul venit, primul servit. Cei care nu se pot înregistra pentru acces special, pot viziona show-ul prin livestream pe canalele digitale Diesel, pe 21 februarie, ora 12:30 pm CET (ora 13:30, ora României).

Pe durata mandatului lui Glenn Martens, Diesel și-a reiterat angajamentul față de valorile fundamentale, cu accent pe incluziune și pe ideea de a democratiza moda, adresându-se unei audiențe mai largi. Diesel continuă să exploreze modalități neașteptate de a interacționa cu clienții, studenții, prietenii și fanii brandului în afara cadrului tradițional al prezentărilor de modă.

Citește în continuare Anul Dragonului în colecția capsulă COS dedicată noului an lunar.

Load More Related Articles
Load More By Echipa FPM
Load More In Fashion Shows

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Nike: Form Follows Motion – Expoziția care te poartă prin istoria și inovațiile brandului Nike la Vitra Design Museum

Dacă ești pasionat de pantofi sport și vrei să descoperi povestea din spatele unuia dintre…