Home Fashion MURMUR își consolidează prezența în Promenada Mall București printr-un nou flagship store

MURMUR își consolidează prezența în Promenada Mall București printr-un nou flagship store

5 min read

MURMUR, brandul de modă românesc cunoscut la nivel internațional și apreciat de vedete precum Dua Lipa, Rita Ora, Beyoncé și, mai nou, Carmen Electra, inaugurează astăzi un nou flagship store în Promenada Mall București. Situat la etajul 1, chiar în apropierea uneia dintre scările de acces, noul magazin oferă cumpărătoarelor din România o experiență de shopping care aduce mai aproape universul MURMUR și esența colecțiilor sale.

MURMUR isi deschide magazin

Noul magazin reprezintă un pas strategic pentru MURMUR, renunțând la spațiul anterior din Promenada Mall în favoarea unei locații mai accesibile și spațioase, cu un design contemporan semnat de arhitectul renumit Bogdan Ciocodeică.

Prin această mutare, brandul își propune să răspundă tendințelor pieței locale și să ofere clientelor din România o experiență de cumpărături adaptată nevoilor lor, unde pot descoperi colecțiile într-un cadru primitor și beneficia de consiliere personalizată.

Cel mai important este că, după ce vei intra în acest magazin, vei înțelege de ce MURMUR este un univers întreg, nu doar un produs. Niciun detaliu nu este întâmplător, iar fiecare dintre ele se va impregna în memoria femeii MURMUR, ca parte din universul în care ea însăși este personaj principal”, a declarat Andreea Bădală, fondatoarea și directorul creativ MURMUR.

Bogdan Ciocodeică, arhitect și designer Bogdan Ciocodeică Studio: “Noul flagship store MURMUR este o continuare a ethosului creativ al brandului. Spațiul este o trimitere directă la liniile minimaliste, dar pline de rigoare ale pieselor vestimentare. Un loc în care pereții rigizi sunt înlocuiți cu ecrane succesive transparente, care devin separatoare, dar care, în același timp, lasă spațiul întreg și permeabil. E aproape o invitație a utilizatorului la un joc voioristic, în care privirea alunecă prin transparență până la suprafețele drepte, reflectorizante, rigide. Delicatețea cromatică și cea a materialelor țes un univers în care muza este în centrul atenției. Elemente tactile precum draperiile roșu intens sau paravanele stilizate, fie sub formă de obiecte freestanding, fie distilate la extrem sub formă unor pliuri de oglindă, întregesc atmosfera ludică și te invită să pășești în universul MURMUR”.

Primele 100 de persoane prezente în magazin pe 14 noiembrie, la ora 19:00, vor primi un voucher special în valoare de 500 de lei, aplicabil la cumpărături de peste 1000 de lei, valabil în seara lansării și pe parcursul săptămânii următoare.

Deschiderea magazinului reflectă o strategie solidă de a aduce brandul mai aproape de cumpărătoare, într-o perioadă în care retail-ul offline devine din nou esențial pentru construirea de relații cu publicul. Brandul continuă să fie prezent atât în magazinele internaționale de renume din Statele Unite, Asia și Europa, cât și pe platformele online de top, precum Farfetch, H. Lorenzo sau Seezona – consolidându-și astfel poziția ca reper în industria de modă de lux în România și peste hotare.

 

Citește mai departe și Carla’s Dreams lansează piesa „Lalele”

 

Load More Related Articles
Load More By Micu Ana
Load More In Fashion

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Fascinația modei pentru vintage continuă și în 2025

Moda vintage nu este doar o tendință, ci devine o nișă tot mai competitivă. Se poate obser…