Home Fashion Feminism marca Dior

Feminism marca Dior

2 min read
Sursa: senatus.net
Dior pune inca o data reflectoarele pe feminitate si independenta in Colectia Toamna – Iarna 2017/18, lansata in luna iulie. Cel de-al doilea sezon in care director de creatie al brand-ului este Maria Grazia Chiuri aduce piese elegante, dar comode, cu influente puternice retro.

Sursa: diva-in-me.com

Fiecare outfit creat de designer reinterpreteaza faimosul look “Chevrier” din 1949 prin jachete, fuste si rochii, toate in tonuri de bleumarin, nuanta purtata atat de barbati, cat si de femei. Piesele sunt imbinate cu piele neagra si mult denim, material unisex, foarte usor de integrat intr-o tinuta.

Anul ales de Maria Chiuri nu este unul intamplator. In 1949 apare Volumul Simonei de Beauvoir, Al doilea sex, considerat textul fondator al feminismului contemporan. Totodata, anul este impanzit de manifestatii feministe la nivel mondial.

Show-ul din iulie 2017 reintroduce rochiile pana la glezne si stranse in talie, din matase, tul si catifea, asortate cu berete de piele asemanatoare celor aparute dupa razboi, in ’45.

Campania de promovare a Colectiei, realizata de fotograful Brigitte Lacombe, consta in doua scurt-metraje filmate in alb-negru, in care modelele defileaza ca o armata de femei stilate si independente.

Load More Related Articles
Load More By Echipa FPM
Load More In Fashion

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

FEERIC HUB susține dezvoltarea tinerelor talente prin proiectul CROPS

FEERIC HUB a fost lansat public în 2022 ca răspuns la provocările economice și sociale gen…